Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Storken »

Piquénbauer skrev:Det gør vi... En del flere gange end du vil indse.
Du mener vi var heldige med kun at slippe €4 mio for Douglas? Det er selvfølgelig rigtigt. De kunne have taget os for meget mere, hvis de ville. De har nok fået ondt af os.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Nej men vi var vel ok heldige med kun at betale 25 for umtiti?
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Storken »

Piquénbauer skrev:Nej men vi var vel ok heldige med kun at betale 25 for umtiti?
Det var faktisk en god pris. Det virker som om, at Lyon er den anden klub i verden, der ikke forstår at tage penge for deres spillere. Vi burde handle med dem noget mere, da vi i det mindste ville vinde hver anden gang :glad:

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Nej du har ret. Lacazette kostede jo ikke ret meget.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Storken »

Piquénbauer skrev:Nej du har ret. Lacazette kostede jo ikke ret meget.
Jeg synes faktisk Arsenal slap ret billigt med €53 mio. Jeg vil også mene, at Bayern "vandt", da de kunne nøjes med €40 mio for Tolisso.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

De var heldige med at de købte dem tidligt i transfervinduet. Men det er stadig mange penge.

Men ja du har selvfølgelig ret. Barca og nu også Lyon ved ikke hvad de laver.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

LFC have rejected bid of 100m euros for Coutinho from Barca. Barca have been told (again) he’s not for sale. LFC consider the matter closed…
Det ser ikke godt ud. Jeg troede sgu på det men når man har penge så behøver man ikke sælge. Desværre er dette ved at sprede sig til cl-klubber fremfor kun topklubber.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af MessiPogba »

Storken skrev:
Towards the end of Sir Alex Ferguson's time at Manchester United, a senior club scout was dispatched to assess Isco, then at Malaga.

The player was watched several times, before the report was filed back that he wasn't considered good enough to move to Manchester United.

"He's good, but not quite quick enough and his head is too big for his body," was the verdict on the then 21-year-old playmaker.
Haha :grin: :mrgreen:

Kilde
Ethvert menneske, der så Isco i Malaga-tiden vidste, hvor god han var. No fucking wonder, at størstedelen af Uniteds spillere har en rædderlig teknik sammenlignet med eliteklubberne, når man som scout ved sin fulde fem kan komme tilbage med sådan en rapport på en af nutidens bedste spillere.

Jeg, som sofa-fan, kunne se allerede i hans Malaga-tid, at han var noget helt specielt Isco. Fandme for vildt at nogle af de her scouts kan have et arbejde, når noget så åbenlyst kan blive stemt ned af dem.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Du må virkelig gerne uddybe hvad du mener med "en af nutidens bedste spillere"?
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

emo
Indlæg: 17780
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af emo »

Piquénbauer skrev:
LFC have rejected bid of 100m euros for Coutinho from Barca. Barca have been told (again) he’s not for sale. LFC consider the matter closed…
Det ser ikke godt ud. Jeg troede sgu på det men når man har penge så behøver man ikke sælge. Desværre er dette ved at sprede sig til cl-klubber fremfor kun topklubber.
Hvorfor skulle den nyhed være mere korrekt end alle de andre om en done deal og at han bliver offentligjort lige om snart.

Der må ske noget i morgen. Vi var svækkede uden forstærkninger, vi er ekstremt svækkede lige nu. Go go go...

Sendt fra min ONE A2003 med Tapatalk
Allez...

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Storken »

Piquénbauer skrev:Men ja du har selvfølgelig ret. Barca og nu også Lyon ved ikke hvad de laver.
Man skal heller ikke være for hård ved Lyon. Jeg har nogle fantastisk minder fra dengang Benzema & co. slog Real Madrid ud af 1/8-finalen i Champions League hver andet år.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

emo skrev:
Piquénbauer skrev:
LFC have rejected bid of 100m euros for Coutinho from Barca. Barca have been told (again) he’s not for sale. LFC consider the matter closed…
Det ser ikke godt ud. Jeg troede sgu på det men når man har penge så behøver man ikke sælge. Desværre er dette ved at sprede sig til cl-klubber fremfor kun topklubber.
Hvorfor skulle den nyhed være mere korrekt end alle de andre om en done deal og at han bliver offentligjort lige om snart.

Der må ske noget i morgen. Vi var svækkede uden forstærkninger, vi er ekstremt svækkede lige nu. Go go go...

Sendt fra min ONE A2003 med Tapatalk
Fordi de kommer fra britiske kilder tæt på klubben. Det er altså ikke de samme medier der har skrevet at en handel er timer væk de sidste 5 dage.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Storken skrev:
Piquénbauer skrev:Men ja du har selvfølgelig ret. Barca og nu også Lyon ved ikke hvad de laver.
Man skal heller ikke være for hård ved Lyon. Jeg har nogle fantastisk minder fra dengang Benzema & co. slog Real Madrid ud af 1/8-finalen i Champions League hver andet år.
Det ville klæde dig hvis du havde samme indstilling overfor vores klub.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Parla
Indlæg: 782
Tilmeldt: tors apr 21, 2011 3:26 pm
Har takket: 15 gange
Blevet takket: 66 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Parla »

Er ved at være træt af rygter, synes snart vi skal se handling.

kklaus
Indlæg: 9724
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 631 gange
Blevet takket: 1282 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af kklaus »

Piquénbauer skrev:
LFC have rejected bid of 100m euros for Coutinho from Barca. Barca have been told (again) he’s not for sale. LFC consider the matter closed…
Det ser ikke godt ud. Jeg troede sgu på det men når man har penge så behøver man ikke sælge. Desværre er dette ved at sprede sig til cl-klubber fremfor kun topklubber.
Hvis det går ligesom sidst vi var i sådan en situation, så ender Coutinho-handlen nok med, at Liverpool henter en af vores profiler i stedet... :smile:
Giv mig min sko tilbage, røv!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Google [Bot] og 3 gæster