Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1577
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 23 gange
Blevet takket: 168 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Champione »

Piquénbauer skrev:Ingen ved hvad fanden der sker. Det ville ikke undre mig hvis vi købte en topspiller der ikke er blevet nævnt.
Kan meget vel være. Der er noget twitternews med at Hazard vidst ønsker at rykke til os.
Men tilbage til min første besked - nobody fucking knows :lol:
---------------------------------------
Barca is my religion!

Brugeravatar
De La Barça
Indlæg: 802
Tilmeldt: tors apr 20, 2017 11:19 am
Har takket: 298 gange
Blevet takket: 44 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af De La Barça »

MessiPogba skrev:Han var altså temmelig god under van Gaal. Især da han spillede CB. Han pakkede bl.a. en Lukaku ned. TIl trods for, at Lukaku er stærkere og hurtigere end ham, havde Blind ham i hans lomme.

Bare fordi han ikke starter inde, er det ikke grund til, at spilleren ikke kan være god nok. For to år siden var Herrera ikke fast mand hos United, fordi van Gaal ikke altid så hans vej. Sådan er det med trænere sommetider. Fellaini er jo fast mand hos United, og han er en pivelendig fodboldspiller. Sådan er det så meget.

Jeg mener bare, at Blind ville passe vores klub perfekt. Han er en intelligent og teknisk dygtig spiller med gode pasninger, som kan dække flere pladser.
Det er muligt at du synes han er god nok. Det synes jeg ikke. Dermed ikke sagt, at han ikke kan have spillet gode kampe ind i mellem. Som jeg skrev så synes jeg ikke han er god nok til Manchester United om det så er den ene eller den anden træner. Herrera synes jeg til gengæld er god nok - igen er det ligegyldigt hvem træneren er og Herrera er en spiller jeg kunne se i Barcelona om han så sad på bænken eller ej. Pointen er at det ikke er fordi Blind lige nu sidder på bænken i Manchester United, at jeg ikke vil have ham. Jeg mener oprigtig talt ikke han er god nok til en topklub og var selv meget overrasket, da han skiftede til Manchester United i sin tid.

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Jesni »

Forfærdeligt hvis Isco eftersigende er tæt på en kontraktforlængelse hos Real Madrid.

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8333
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 635 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Michman »

Billede
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Storken »

Towards the end of Sir Alex Ferguson's time at Manchester United, a senior club scout was dispatched to assess Isco, then at Malaga.

The player was watched several times, before the report was filed back that he wasn't considered good enough to move to Manchester United.

"He's good, but not quite quick enough and his head is too big for his body," was the verdict on the then 21-year-old playmaker.
Haha :grin: :mrgreen:

Kilde

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Storken »

Det minder om en genial scene fra Moneyball.

phpBB [video]


"I'm just saying his girlfriend is a 6 at best."

:grin:

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Fuld knald på i går! Dembele og Coutinho lige på trapperne bla bla bla. Og i dag er der så helt stille. Underligt.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Hans-Joachim Watzke (CEO Borussia Dortmund): "No comment on Dembélé transfer."
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af JonasV »

Nu har vi også snart været sat i forbindelse med så mange spillere at vi snart må være nået hele vejen rundt - og tilbage til start. Det kan derfor kun være et spørgsmål om tid, før Neymar bliver rygtet til Barça...

FCBSOCI
Indlæg: 2448
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1172 gange
Blevet takket: 508 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af FCBSOCI »

Nå hvem har vi så købt i dag? LOL. Dembele og Countinho må have mange navnebrødre, for dem har vi efterhånden købt 10-15 gange ifølge den spanske sportspresse.

Hvis det bare er i nærheden af at være sandt, at Dembele koster EUR 150 mio., så synes jeg vi bør vente med at købe. Det samme gælder Countinho. Alle ved at Barca har penge på kontoen og er desperate for at finde erstatninger. Det presser priserne uhørt i vejret. Måske skal Barcas ledelse bare have is i maven og i værste fald vente til næste transfer vindue? Så kan de andre klubber (forhåbentligt) lære, at Barca ikke bare smider pengene ud af vinduet.

MEN presset på Barcas præsident er enormt, så jeg tror, at uanset om Barca kommer til at betale overpris (hvordan man end afgør det), så kommer der mindst to nye spillere til klubben i dette transfervindue...

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af A$AP »

Og så har Dybala fået det ikonske 10-tal som nyt trøjenummer, hos Juventus.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af A$AP »

Emre #Mor fehlt gleich beim Shooting des Mannschaftsfotos. Er ist für finale Verhandlungen über seine Zukunft freigestellt.
Fra Dortmunds officielle twitter. Emre Mor har i en længere periode været rygtet væk, især til Inter. Og nu melder de altså ud, at han ikke deltog i holdbillederne for at forhandle sin fremtid. Inter virker sgu som et mærkeligt skifte for en ung spiller som ham. Emre Mor har lang vej igen, talentet er der men han skal udvikle sin spilintelligens, og ikke være så selvisk. Det store problem heraf, har været hans manglende spilletid. Kommer han virkelig til at få den spilletid og tid til at udvikle sig i Inter?

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Jep dybala er væk. Så er der mbappe, dembele og måske coutinho (den bliver svær)...
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Storken »

Det kunne være så fedt, hvis vi vandt kampene på ledelsesgangene bare en gang imellem. Jeg er så træt af, at vi bliver kørt rundt i manegen af alle andre klubber. Vi er virkelig det nemme offer, der ikke har sat sig ind i tingene, men bare lader sig narre.

Jeg forestiller mig, at Valencia ringede os op og fortalte, at de havde en helt speciel mulighed. Vi kunne købe Gomes til vennepris, men kun hvis vi handlede hurtigt.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Det gør vi... En del flere gange end du vil indse.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 21 gæster