Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af A$AP »

Havde Neymar nu gjort det klart for klubben i maj/juni eller starten af juli endda, så havde det måske ikke været tilfældet. Eller også levede man bare i total fornægtelse.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Watzke: "I think we have made it clear that Dembele will stay at the club. In any case, an offer of €100m would not be enough."
Umiddelbart lyder det som om dembele ikke bliver solgt. Alligevel bliver der dog åbnet lidt op for et salg. Jeg tror godt det kan lade sig gøre.

Pool er f.eks. meget mere afvisende i deres udmeldinger.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kubala
Indlæg: 10050
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 107 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Kubala »

A$AP skrev:Havde Neymar nu gjort det klart for klubben i maj/juni eller starten af juli endda, så havde det måske ikke været tilfældet. Eller også levede man bare i total fornægtelse.
Jep. Ney skulle have smuttet allerede i slutningen af juni eller start juli. Jeg tror, at skiftet kom som et chok for ledelsen, ikke noget, de var bevidste omkring, men hvem ved?

Brugeravatar
Reevenge
Indlæg: 1232
Tilmeldt: lør maj 02, 2009 10:27 pm
Har takket: 148 gange
Blevet takket: 220 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Reevenge »

Jeg har allerede fået lange løg af Valverde og hans, hvis man skal tro medierne, stædige insisteren på at hente Paulinho. Uanset hvad han har set i ham, finder jeg det umuligt at en spiller der floppede i Tottenham og nærmer sig de 30 år, pludselig har løftet sit spil så markant, at han er Barca værdig. Endnu mere utroligt er det at denne udvikling skulle være foregået i Kina, i en ringe Liga med afdankede sydamerikanske 'stjerner', der triller bold i nogle år for millioner i ugeløn. Håbede i lang tid det var et røgslør, men når rygterne er så vedvarende at det desværre nok er sandt. Hold kæft en amatør klub. Real er lysår foran os på alle parametre.

Brugeravatar
batistuta
Indlæg: 180
Tilmeldt: fre maj 05, 2017 6:09 pm
Har takket: 7 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af batistuta »

Jeg fatter simpelthen heller ikke at vi vil have Paulinho. Tottenham kunne ikke bruge ham, så hvorfor i alverden skulle vi kunne det? Nu har han spillet 2 år i Kina, hvor grundlaget samtidig må være umuligt at dømme ham udfra. At spille på et lavere niveau bliver man i hvert fald næppe en bedre fodboldspiller af. Giv nu den boks-til-boks rolle til Sergi Roberto i stedet for at lave en idiotisk Paulinho transfer, som vil få selv Mathieu og Vermaelen til at ligne gode køb.
Barca fan siden 1986.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Lol. Ja de rygter er sjovt nok kommet tilbage lige efter ney blev solgt. Der var ellers stille under hele ney-sagen. Hvorfor mon? Kunne det måske være fordi man skal have noget at skrive om?

Hvis man kan tage en ting med fra denne sommer så er det at medierne har ekstremt svært ved at finde ud af hvad vi vil. Så mens sport skriver vi vil have paulinho så skriver MD at man mener man allerede har den type i klubben (roberto og gomes).

Jeg tror ikke på det.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Fernando Polo er forresten ude og skrive i dag at vi ikke vil have Seri til klubben.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
batistuta
Indlæg: 180
Tilmeldt: fre maj 05, 2017 6:09 pm
Har takket: 7 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af batistuta »

Piquénbauer skrev:Lol. Ja de rygter er sjovt nok kommet tilbage lige efter ney blev solgt. Der var ellers stille under hele ney-sagen. Hvorfor mon? Kunne det måske være fordi man skal have noget at skrive om?

Hvis man kan tage en ting med fra denne sommer så er det at medierne har ekstremt svært ved at finde ud af hvad vi vil. Så mens sport skriver vi vil have paulinho så skriver MD at man mener man allerede har den type i klubben (roberto og gomes).

Jeg tror ikke på det.
Det er bare et skørt rygte så. Hvorfor ikke et større navn, som i højere grad kan sælge aviser/artikler? Paulinho er et "ubetydeligt" navn, og derfor peger det desværre i retning af, at rygterne kan være sande.
Barca fan siden 1986.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Jamen kan du så fortælle mig hvorfor der var så stille under ney-sagaen? Paulinho koster ikke mere end 40 mio (penge vi har) så hvis vi virkelig ville have ham så burde han allerede være i klubben. Og et eller andet sted så giver en så skidt transfer også opmærksomhed. Især hvis man som sport er ret kritiske overfor ledelsen.

Men altså jeg ved sgu ikke hvad man har tænkt sig. Jeg synes bare det er underligt at paulinho pludselig dukker op igen efter der har været så stille hvorfor jeg ikke tror på det.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
batistuta
Indlæg: 180
Tilmeldt: fre maj 05, 2017 6:09 pm
Har takket: 7 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af batistuta »

Piquénbauer skrev:Jamen kan du så fortælle mig hvorfor der var så stille under ney-sagaen? Paulinho koster ikke mere end 40 mio (penge vi har) så hvis vi virkelig ville have ham så burde han allerede være i klubben. Og et eller andet sted så giver en så skidt transfer også opmærksomhed. Især hvis man som sport er ret kritiske overfor ledelsen.

Men altså jeg ved sgu ikke hvad man har tænkt sig. Jeg synes bare det er underligt at paulinho pludselig dukker op igen efter der har været så stille hvorfor jeg ikke tror på det.
Fordi at Neymar, og den potentielle arvtager solgte flere aviser (større navne). 40 mio er i øvrigt fuldstændig sindsygt for en 29-årig Paulinho - jeg tænker at man forsøger at handle prisen ned, for bedre at kunne retfærdiggøre købet af ham som breddespiller. Lige lidt giver han dog mening.
Barca fan siden 1986.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Der var jo rigeligt med andre rygter? Og ja hvis man skal tro aviserne så har vi efterhånden forhandlet i over en måned... Men altså ifølge sport så overvejer vi også at sælge iniesta og bussi nu så hvem ved? Måske er klubben ved at gå full retard.

Jeg tror dog ikke på det. Martinez, Coutinho og Dembele giver mest mening.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Storken »

Dagens spørgsmål:
Hvor mange af Barcas penge ville I være villig til at brænde op, hvis man undgik at købe Paulinho for €40 mio?

Jeg ville nok foretrække, at vi brændte €30 mio på et bål fremfor at købe ham. Jeg vil dog ikke afvise, at tallet burde være højere, da han ville koste væsentligt mere end €40 mio grundet lønudgifter.

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8342
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 636 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Michman »

Storken skrev:Dagens spørgsmål:
Hvor mange af Barcas penge ville I være villig til at brænde op, hvis man undgik at købe Paulinho for €40 mio?

Jeg ville nok foretrække, at vi brændte €30 mio på et bål fremfor at købe ham. Jeg vil dog ikke afvise, at tallet burde være højere, da han ville koste væsentligt mere end €40 mio grundet lønudgifter.
Paulinho.. Hvad skal man sige.. Er træt af Barcas indkøbs politik. Den eneste vi kunne rigtig bruge til noget i sidste sæson var Umtiti. Og han var næsten den billigste. Deres transfer politik er så langt væk fra det, det burde være. Bør bare nævne Real Madrid. Også siger resten næsten sig selv. Vi er elendige.
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Visca El Barca »

Piquénbauer skrev:Der var jo rigeligt med andre rygter? Og ja hvis man skal tro aviserne så har vi efterhånden forhandlet i over en måned... Men altså ifølge sport så overvejer vi også at sælge iniesta og bussi nu så hvem ved? Måske er klubben ved at gå full retard.

Jeg tror dog ikke på det. Martinez, Coutinho og Dembele giver mest mening.

Ja det lagde også maerke til. Og de bliver ved, de insisterer at der skulle vaere hold i disse rygter. Denne ledelse vil overgå sig selv, hvis det her passer. Omvendt kan jeg slet slet ikke udelukke det heller.

Noget andet, hvis de vil goere alvor af at sende Busi afsted, hvordan tror i Pep har det? Han har koebt Silva, mon han fortryder det?

Og for at det ikke skal vaere loegn, saa skriver MD (tror jeg det var), at både Man Utd og Chelsea vil aktivere Sergi Robertos frikoebsklausul. Det ser ud til, at man i fodboldens verden er ret ligeglade med Barca som klub, de begynder at gå udenom.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Visca El Barca »

Derudover skriver de fleste udenlandske medier, at Coutinho handel er taet på.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 7 gæster