Neymar da Silva

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Blaugrana al vent
Indlæg: 520
Tilmeldt: ons maj 10, 2017 5:45 pm
Geografisk sted: Esé
Har takket: 8 gange
Blevet takket: 38 gange
Kontakt:

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Blaugrana al vent »

batistuta skrev:http://www.bt.dk/fodbold/medie-derfor-d ... ndrede-alt

Kan man forstå ham? Messi var måske vores dårligste spiller den aften. Neymar er 25 år og træder ind i sine bedste fodbold år nu - efter 4 år i skyggen af Messi (men med god grund), frygter han så at spilde sine bedste år i Messi's skygge de næste 2-3 år, også selvom han overhaler ham rent spillemæssigt? Jeg kan godt forstå Neymar.
Man kan læse mange ting. Hvis PSG-kampen var udslagsgivende for hans beslutning så undrer det mig at han ikke skiftede til PSG midt i juni allerede. Desuden er mit indtryk at deres venskab hinanden imellem er så godt, at de ikke konkurrerer internt. Og helt ærligt? Hvis der var nogen der fik opmærksomhed efter den kamp så var det Sergio Roberto - simpelthen fordi han scorede det afgørende mål. Jeg tror man er ligeglad med hvem der pryder forsiderne - på de aviser man ikke læser fordi halvdelen af tiden sviner de en til - når man har lavet så historisk et comeback. Jeg er også sikker på at den dag Neymar scorer mere end Suarez og Messi, så ville han komme ud af den sagnomspundet skygge. En skygge der uden tvivl er en mediehistorie, ligesom at der aldrig har været fjendskab mellem Messi og Ronaldo.
Jeg bløder Blaugrana

Parla
Indlæg: 764
Tilmeldt: tors apr 21, 2011 3:26 pm
Har takket: 14 gange
Blevet takket: 62 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Parla »

Billede

Det er aligevel en del penge hva

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af JonasV »

Jeg synes sgu, det er lidt rørende at læse spillernes afskedshilsner til Ney. Han lader til at have været meget afholdt i truppen. Kommer bestemt ikke til at følge PSG, men håber, det kommer til at gå ham fint, når han ikke møder os.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Lopezzz »

Nu hvor stormen har lagt sig har jeg konkluderet at det hele drejer sig om brasilianere i PSG. De kan ikke leve uden hinanden og Neymar kunne heller ikke leve uden Alves. Og i PSG har de også Thiago Silva og flere så de skal nok have det sjovt.
Men det er ikke sjovt at danse samba helt alene og være hele tid i skyggen af Messi og Suarez.

Adios Ney,
jeg takker dig for alt men jeg glemmer dig hurtig.
Samba De Janeiro!! :wave:
MDCCCXCIX

Parla
Indlæg: 764
Tilmeldt: tors apr 21, 2011 3:26 pm
Har takket: 14 gange
Blevet takket: 62 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Parla »

Lopezzz skrev:Nu hvor stormen har lagt sig har jeg konkluderet at det hele drejer sig om brasilianere i PSG. De kan ikke leve uden hinanden og Neymar kunne heller ikke leve uden Alves. Og i PSG har de også Thiago Silva og flere så de skal nok have det sjovt.
Men det er ikke sjovt at danse samba helt alene og være hele tid i skyggen af Messi og Suarez.

Adios Ney,
jeg takker dig for alt men jeg glemmer dig hurtig.
Samba De Janeiro!! :wave:
Han er jo sådan set kun blevet bedre siden Alves smuttede. Kan være der går for meget sambaparty i den når der er for mange brasilianere sammen.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af A$AP »

Dani Alves: "Neymar asked me to come to PSG, not the other way around."
Hahah, men han bestemte sig jo først nogle dage før det blev offentliggjort... :lol:

Parla
Indlæg: 764
Tilmeldt: tors apr 21, 2011 3:26 pm
Har takket: 14 gange
Blevet takket: 62 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Parla »

A$AP skrev:
Dani Alves: "Neymar asked me to come to PSG, not the other way around."
Hahah, men han bestemte sig jo først nogle dage før det blev offentliggjort... :lol:
Han er satme en slange hvis han sidder og lyver for penge i sin afskedsvideo.

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Heartbreaker »

Parla skrev:
A$AP skrev:
Dani Alves: "Neymar asked me to come to PSG, not the other way around."
Hahah, men han bestemte sig jo først nogle dage før det blev offentliggjort... :lol:
Han er satme en slange hvis han sidder og lyver for penge i sin afskedsvideo.
Ville det overraske dig? Neymar har garanteret ikke engang skrevet teksten selv, men blot læst op.
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Brugeravatar
De La Barça
Indlæg: 802
Tilmeldt: tors apr 20, 2017 11:19 am
Har takket: 298 gange
Blevet takket: 44 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af De La Barça »

Så Neymar kom til klubben med en retssag og forlader klubben med en retssag. Det er helt fint vi sluppet af den familie.


Visca el Barça i Visca Catalunya

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Lopezzz »

Fodboldens største og evig korrupte syndere og dem som er skyld i dagens tårnhøje transferpriser har talt :clap:
http://www.madridista.dk/index.php/7815 ... eal-madrid
MDCCCXCIX

Mkj 77
Indlæg: 1118
Tilmeldt: man mar 14, 2011 10:11 am
Har takket: 110 gange
Blevet takket: 29 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Mkj 77 »

Lopezzz skrev:Fodboldens største og evig korrupte syndere og dem som er skyld i dagens tårnhøje transferpriser har talt :clap:
http://www.madridista.dk/index.php/7815 ... eal-madrid
Vi er helt enige om at de er korrupte- men desværre er det jo korrekt hvad de skriver? Havde ledelsen hos Barca fulgt virkeligheden og ikke deres romantiserede fantasi verden- så havde vi stadig haft thiago samt neymar

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5421
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Farvel Neymar, ..... og ta' di' måger me' !!
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
batistuta
Indlæg: 180
Tilmeldt: fre maj 05, 2017 6:09 pm
Har takket: 7 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af batistuta »

Mkj 77 skrev:
Lopezzz skrev:Fodboldens største og evig korrupte syndere og dem som er skyld i dagens tårnhøje transferpriser har talt :clap:
http://www.madridista.dk/index.php/7815 ... eal-madrid
Vi er helt enige om at de er korrupte- men desværre er det jo korrekt hvad de skriver? Havde ledelsen hos Barca fulgt virkeligheden og ikke deres romantiserede fantasi verden- så havde vi stadig haft thiago samt neymar
Det er arrogance på højeste plan. "Selvfølgelig forlader vores stjernespillere os ikke, alle vil spille for Barca"'.
Barca fan siden 1986.

Mkj 77
Indlæg: 1118
Tilmeldt: man mar 14, 2011 10:11 am
Har takket: 110 gange
Blevet takket: 29 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Mkj 77 »

batistuta skrev:
Mkj 77 skrev:
Lopezzz skrev:Fodboldens største og evig korrupte syndere og dem som er skyld i dagens tårnhøje transferpriser har talt :clap:
http://www.madridista.dk/index.php/7815 ... eal-madrid
Vi er helt enige om at de er korrupte- men desværre er det jo korrekt hvad de skriver? Havde ledelsen hos Barca fulgt virkeligheden og ikke deres romantiserede fantasi verden- så havde vi stadig haft thiago samt neymar
Det er arrogance på højeste plan. "Selvfølgelig forlader vores stjernespillere os ikke, alle vil spille for Barca"'.
Jeg kunne ikke være mere enig i dit skriv- vi begynder at virke arrogante og det klæder ikke en klub med den historik og kultur

Brugeravatar
SparetireDad
Indlæg: 397
Tilmeldt: man jul 14, 2014 9:04 am
Har takket: 28 gange
Blevet takket: 59 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af SparetireDad »


Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Google [Bot] og 11 gæster