Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2574 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Drake »

Piquénbauer skrev:Martinez, Coutinho og/eller Dembele. Jeg tror det er planen. Og det har jeg det egentlig ok med.
Det er ikke helt godt nok synes jeg, men man kan vel ikke forvente andet med denne ledelse, og hvordan marked er efterhånden. :roll:
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Argh det er sgu et flot transfervindue. Hvis man forventer mere end det (set på navne og niveau) så synes jeg man forventer for meget.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Visca El Barca »

Jeg ved ikke om Dembele som type passer ind. Han spiller som regel hoejrekant. Coutinho vil passe rigtig godt ind i den rolle Ini havde under Pep. Og Inigo er et rigtig godt koeb. I min optik er det kun Dembele som er lidt af spoergsmaalstegn, saafremt det bliver disse tre. Hvordan kan man klandre ledelsen?

Hvad mener man de burde goere anderledes. Man kan selvfoelgelig ogsaa bare satse paa den trup vi allerede har, men jeg er af den overbevisning at vi skal tilfoere forstaerkninger, hvis vi har ambitioner om at tilhoere toppen.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Visca El Barca »

Et spoergsmaal. Nogen der har link til barcastuff? Eller noget lignende?
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

https://twitter.com/catalanedition?lang=da

https://twitter.com/BarcaSpiral

Jeg bruger disse. De er ok men desværre ikke på niveau med barcastuff...

Og enig. Jeg mener ikke man kan klandre ledelsen hvis man ender med at hente martinez, coutinho og dembele. Det er imo et rigtig flot transfervindue selvom jeg ikke er helt sikker på hvordan det skal fungere.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Raman93 »

Enig i at Iñigo, Coutinho, Dembele, Semedo og Deulofeu er et flot transfervindue. Desuden ligner det at Valverede er fan af Samper og Alena.

Madbassen
Indlæg: 1431
Tilmeldt: ons maj 05, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Valby
Har takket: 156 gange
Blevet takket: 49 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Madbassen »

Hey! Vi kan næsten købe Martinez fri med pengene til Neymar Sr.
Soci nummer 122.432

Barça - RCD Espanyol 1-0 (Z. Ibrahimović pen.)
F.C. København - Barça 1-1 (L. Messi)
Barça - Arsenal F.C. 3-1 (L. Messi, Xavi H., L. Messi pen.)
Barça - Real Madrid C.F. 2-1 (J. Mathieu, L. Suarez)

Xavi6Smede
Indlæg: 1436
Tilmeldt: tirs dec 23, 2014 8:02 pm
Har takket: 53 gange
Blevet takket: 135 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Xavi6Smede »

Vi har stadigvæk en alt for bred midtbane. Køber vi fx Coutinho og Dembele, så håber jeg, at vi sælger Turan og to fra den centrale midt. Så vil vi have 4 etableret spillere til de 2 centrale midtbanepladser+Alena. Og Coutinho, der også bør kunne vikariere dernede. På den defensive midt vil jeg være tilfreds med Busquets og Samper.

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2574 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Drake »

I forhold til at vi har mistet en verdensklasse offensiv spiller, så synes jeg ikke det er godt nok men en spiller som Coutinho om har det med skader, et lavt bund niveau og ikke vil passe 100% ind på hverken venstrekanten eller på Iniestas plads, også vil han koste omkring 120 mil sikkert. Og så er der Dembele som jeg rigtigt gerne vil have, men han er lidt en lodseddel, og måske ikke kunne præstere med det samme over en hel sæson, men har selvfølgelig en kæmpe udviklingspotentiale. Også er der Martinez som kunne være fint nok at have så bredden bliver stærkere, men det er ikke et must, da vi har Pique, Umtiti, Masch, Marlon, Vermarlen og måske Mina til Januar, og hvis Marlon og Mina skal have en chance for at udvikle sig, så skal vi ikke have flere. Ved godt at Masch synger på sidste vers, og Vermarlen tit er skadet, men så ville vi stadig have Pique, Umtiti, Mina og Marlon. Med mindre Valverde ikke tror på Marlon, Vermarlen og Mina ikke kommer, ja så skal vi have en CB mere, og det kunne sagtens være Martinez, jeg kunne bare godt tænke mig en der også er god i luften, for nu har vi kun Pique.

Så alt i alt så synes jeg ikke helt det er godt nok for en klub som os, og med tanke på at hvad vi har mistet af kvalitet.
Men kan godt leve med det, hvis det ikke kan blive anderledes.
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Hvad skulle man så gøre for at du mente det var godt?
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Kubala »

Ledelsen kan ikke klandres, hvis man kun ender med at købe Coutinho og Inigo, eller Dembele og Inigo. De kunne jo ikke vide, at Ney havde planlagt at ville skifte. Han skrev trods alt under sidste sommer med klubben; noget jeg tror, han gjorde, så de kunne få bonussen, for han havde sikkert planer om at skifte allerede dengang.

Nu står man i en situation, hvor man har mindre end en måned til erstatninger og klubberne kender Barcas situation samt ved, at de har pengene. Det der kunne være en kritik, er størrelsen på klausulen, som burde have været højere, men måske troede man, at klausulen var ret høj og måske kunne man ikke forhandle den højere, hvem ved? Det er jo vildt at PSG har udløst den, for selvom de ikke skulle betale skat af beløbet, få en bøde af UEFA, så vil beløbet være ca. over de 300 mio. euro, alene med sign on fee til Ney og pengene til faren.

Hvis klubben kun ender med Inigo, så vil det være meget satset, men hvis markedet er låst, så er der jo ikke noget at sige til det.

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Skydefinten »

Klopp på Facebook :lol:
"Liverpool is ready if Barca is coming".

Umiddelbart, kan vi kigge langt efter Coutinho.
Billede
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Det kommer an på om han vil væk. Hvis ikke coutinho er klar til at gøre hvad der skal gøres så kommer det ikke til at ske.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8333
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 635 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Michman »

Billede
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Coutinho is just a step away from joining Barça. He will be presented on Monday. 100M + variables for Liverpool. [@_alexrodrigz]
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 13 gæster