Neymar da Silva

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Blaugrana al vent
Indlæg: 520
Tilmeldt: ons maj 10, 2017 5:45 pm
Geografisk sted: Esé
Har takket: 8 gange
Blevet takket: 38 gange
Kontakt:

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Blaugrana al vent »

Storken skrev:Man er naiv, hvis man ikke tror Neymar vil forbedre PSG gevaldigt. Tilføjelsen af en enkelt superstjerne kan sagtens have en stor betydning.
Ja, det kan det. Men det er ikke garanteret.
Jeg bløder Blaugrana

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Heartbreaker »

Stemningen pt. Specielt som ved 1:30. Det handler om håb. Under hjertet, bror. Nede til venstre, forstår du?

phpBB [video]
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

11 - Neymar da Silva

Indlæg af Flax_Generous »

Parla skrev:Tror I pengene kom fra samme bank konto der sender penge til ISIS eller fra den de bruger til at udnytte slave arbejdere til WC 2022? :lol: :lol:
Uanset hvad er det penge som havde gjort mere gavn i hænderne på Qatars kriseramte befolkning.

Jeg synes - ligesom Wenger - at det skal være forbudt for statslige organisationer og statsejede virksomheder at eje og sponsorere europæiske fodboldhold. Ligesom det i forvejen er ulovligt at give europæiske fodboldhold særlige skattefordele og statsgaranterede banklån. Ja, det bliver umådeligt svært at håndhæve, og det rammer også Barca (Qatar Airways) og sågar United (Aeroflot), men det er den eneste langsigtede løsning på det galt afmarcherede økonomiske system i fodbold.

Og så er det vel ret beset heller ikke rimeligt overfor skatteborgerne at bruge dybest set offentlige midler på professionelle fodboldhold og deres millionærspillere.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Piquénbauer »

Barca har ikke noget med Qatar Airways at gøre længere?
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Flax_Generous »

Er planen ikke, at Qatar Airways bliver officiel flysponsor (ligesom Aeroflot og United)?

Men uanset hvad vil det også kunne ramme Barca, hvis stater og statsejede virksomheder stopper med at sponsorere fodboldklubber. Barca har jo tidligere fået penge fra mærkelige steder som Uzbekistan og Qatar. Men det vil være lige for alle - og det vil selvfølgelig være hårdest for olieklubber som PSG og City at fungere under de vilkår.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Piquénbauer »

Hmm det ved jeg faktisk ikke...
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Kubala »

Jeg synes, at Blaugrana al vent skriver et fint indlæg. Man glemmer og tilgiver spillerne meget, når de spiller i den klub, man holder af. Ney havde en masse slagsmål igennem sin Barca karriere, men man lagde låg på sådan noget eller forsvaret ham. Hvem husker ikke Atleti-kampene og Bilbao-kampene osv.? Ney kunne også let frustreres, det er Malaga-kampen et godt eksempel på.

Mht. PSG og hvad han vil betyde der. Han vil selvfølgelig have en massiv betydning, men han skal også levere sæsoner a la Messi og CR, hvis prisen skal retfærdiggøres. Det er alligevel 50-60+ sæsoner de kommende år, og kan han det? Det bliver ikke svært for ham i ligaen og pokalturneringerne, men i CL er det noget helt andet.

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Jesni »

Kubala skrev:Jeg synes, at Blaugrana al vent skriver et fint indlæg. Man glemmer og tilgiver spillerne meget, når de spiller i den klub, man holder af. Ney havde en masse slagsmål igennem sin Barca karriere, men man lagde låg på sådan noget eller forsvaret ham. Hvem husker ikke Atleti-kampene og Bilbao-kampene osv.? Ney kunne også let frustreres, det er Malaga-kampen et godt eksempel på.
Tre eksempler på flere sæsoner i barcelona, om at han angiveligt er omringet af mange slagssmål..... Hvis han virkelig havde disciplinære problemer på banen, så ville han nok have haft masser af røde kort, hvilket han ikke har. Den der agenda om at manden skal svines til, fordi han forlader os er ynkelig.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Piquénbauer »

Josep Vives (Barcelona spokesman): "The club will not pay the €26M loyalty bonus to Neymar's father." [FCB]
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1577
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 23 gange
Blevet takket: 168 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Champione »

Det bliver et to-delt og stort farvel til Ney!

På den ene side - det sportslige - så skal du have et stort tak for mange storslåede præstationer og detaljer. Tak for de mange hårrejsende aktioner - og tak for at bringe en snert af Ronaldinho tilbage. Du var en perfekt mand til vores magiske trio - og tak for at bringe det uforudsigelige frem på kanten og gjort kampe mere seværdige! Tak for alt Ney - du vil afgjort blive savnet på banen - og når du først udfoldede dig.

På den anden side - så kan jeg slet ikke tilgive din beslutning. Ikke nok med, at Barca kæmpede så blodet sprøjtede for at købe dig i sin tid - indgik lumske aftaler og betalte uhørte summer - så har du ligeledes haft opbakning - altid!
Klubben har støttet dig i nedgangsperioder - og i perioder hvor skarpheden manglede! Når du ikke har trådt til i perioder hvor Legenden var ude - har vi ikke anklaget dig - men bakket dig op og støttet dig for at bygge dig op til fremtiden.
Vi har bragt dig op på øverste hylde - og det her er takken?
En bedragerisk taktik, hvor dit og klubbens image skal ødelægges igennem en lang transfersaga i medierne.
Ligeledes med en skummel tanke om din loyalitetsbonus. Får du ikke nok i sign on og med din nye monsterhyre!??

Du efterlader din klub - efter alt hvad den har gjort for dig, i en skidt situation. Du har alene mand, nedlukket al fokus på nye transfers og skabt bekymring med din manglende udmelding.
Hvis du vitterligt var sådan tiltrukket af PSGs sportslige projekt - så kunne du have meldt det ud i slutningen af sidste sæson - og stillet klubben i langt bedre betingelser. Men nej - du venter til en måned før vinduets lukning med at beslutte dig og tale!
Du har pisset på alle Cules - og alle dem der bakkede dig op i tide og utide.
Når du tankede røde kort i vigtige opgør - når du var usynlig i vigtige og afgørende opgør, når du brændte chance på chance og når vi forsvarede dine mange diva-hollywood-dives på banen - så var vi der for dig.

Men tillykke - du bliver den store stjerne nu, i en segundaliga, hvor du kan sætte tre mand i driblingerne fra Lorient, Caen og Bordeaux - det bliver skide godt. Og Papa er glad - dejligt.
Og når PSG gang på gang ryger ud af CHL - så vil du savne klubben der lærte dig alt om europæisk fodbold og bakkede dig op.

Nu står du i frontlinjen til kritik, og når du skal blive ved med at motivere dig mod segundahold og stadig levere topklassepræstationer når dit hold fører med 15 point ned til nærmeste forfølger - så husk hvilken opbakning du fik af os når du havde det svært.

Og når Barca igen vil stå stærkt i din PSG-tid - så lad vær med og klynk og hold dig væk.
Barca er mere end en klub - og når vi står med et skræmmende mandskab igen - som vil klaske PSG 8 ud af 10 opgør, så lad være med at tud!
Du har taget et opgør her, som du taber på sigt og som du vil fortryde - det er jeg ikke et sekund i tvivl omkring.
Når du engang som pensioneret spiller kigger tilbage - der vil du indse at det her var dit livs værste beslutning.

Men så kan du tørre øjne i dine ufatteligt mange millioner - og nyde, at du kan bruge tid og penge i alt rundt om fodbolden - det er nemlig mindst lige så vigtigt, som hvad det handler om hos os, nemlig det sportslige og fodbolden.

Den her beslutning er nemlig drevet ligeså meget af social karakter og at du selv kommer til at definere rammerne omkring din fodbold - fordi du er den ubetinget stjerne "som man ikke kan straffe".
Nu kan du forlænge landsholdsturene med sambarytmer og danse rundt og negliere den sportslige betydning med Dani og vennerne.
Du tabte til mentaliteten i Barca og fodbolden for dig er lige så meget det omkring den, prestige, millioner, magten og rampelys på sociale medier.
Og husk hvad du sagde, da vi forlængede med dig i oktober 16, hvor vi stak millioner ud og hev dig op i lønhierakiet - "Barca støttede mig da det var sværest og hjalp mig med at finde mig til rette - jeg føler mig hjemme og jeg er lykkelig".
Du er en fucking kujon Neymar!
---------------------------------------
Barca is my religion!

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af MessiPogba »

Håber ikke jeg får karantæne for denne besked, men:

Neymar kan bab min gren. Magen til ussel personlighed skal man længe lede efter. Jeg brækker især over, at han prøver at gemme sit åbenlyse penge-skifte med en slatten undskyldning, at han har brug for en udfordring.

Kære Neymar. Real har vundet CL de to sidste år. Som den første klub i historien. Real har lige vundet La Liga. De er mere eller mindre allerede klar tilP deres næste generationsskifte med Kroos, Asensio, Isco og Varane, som dem der skal løfte klubben, når Modric, Ronaldo og Ramos snart er fortid i en kommende fremtid, mens vi sejler.

Messi, dit idol, er snart også passé, og du står klar som den første, som skal være frontfiguren for en af de to største klubber i verden. Klubben, som alle har deres øjne rettet imod. Klubben, som gav dig muligheden for at forhøje dit niveau og dækkede alle dine problemer uden for banen med retssager, skatteunddragelser, og jeg ved fandme ikke hvad, og det har er takken? Alene de ovenstående udfordringer er flere hundred gange større end dem, du står overfor i PSG. En liga, hvor du nok skal vinde den de næste fem år, da jeres eneste konkurrent mister år efter år deres stjernespillere til andre klubber (Martial, Bernardo, Mendy, Babayoko osv)

Jeg brækker mig. Det her skifte er baseret på penge og kun penge. Vores udfordringer er 100 gange større enhver udfordring PSG har de næste fem år. Så spar mig for den latterlige undskyldning med, at du vil have nye udfordringer. En sand mand ville tage udfordringen op og få Barca tilbage på toppen efter et dårligt år. Ikke stikke halen mellem benene og tjene flere penge, når du i forvejen har en fyrsteligt formue.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Skydefinten »

Billede
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Piquénbauer »

Billede
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8333
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 635 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Michman »

Billede
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Blaugrana al vent
Indlæg: 520
Tilmeldt: ons maj 10, 2017 5:45 pm
Geografisk sted: Esé
Har takket: 8 gange
Blevet takket: 38 gange
Kontakt:

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Blaugrana al vent »

Jesni skrev:
Kubala skrev:Jeg synes, at Blaugrana al vent skriver et fint indlæg. Man glemmer og tilgiver spillerne meget, når de spiller i den klub, man holder af. Ney havde en masse slagsmål igennem sin Barca karriere, men man lagde låg på sådan noget eller forsvaret ham. Hvem husker ikke Atleti-kampene og Bilbao-kampene osv.? Ney kunne også let frustreres, det er Malaga-kampen et godt eksempel på.
Tre eksempler på flere sæsoner i barcelona, om at han angiveligt er omringet af mange slagssmål..... Hvis han virkelig havde disciplinære problemer på banen, så ville han nok have haft masser af røde kort, hvilket han ikke har. Den der agenda om at manden skal svines til, fordi han forlader os er ynkelig.
Jeg har engang set en meme hvor Neymar skulle have over 100 gule kort i sin karriere. Dette blev sammenlignet med Pepe som havde færre. Jeg valgte at undersøge det nærmere. Bemærk at landsholdet er fratrukket:
http://us.soccerway.com/players/neymar- ... or/102697/
Der er noget om snakken når den eneste spiller (jeg kan finde) som overtrumfer ham er Ramos! Og nej - det er ikke fordi at Neymar har lavet ballade i hver eneste kamp han har spillet, men man har set meget igennem fingre med hans til tider provokerende opførsel. Det er ikke fordi han skal svines til. Men det er på tide at gøre hans Barcelona tid op. Og der har været plads til forbedringer på mange områder. Men vi har set igennem fingre med det fordi vi har støttet ham. Og når vi vinder den seneste El Clasico (ligaen) uden ham, så vidner det også om at han ikke er uerstattelig. Han var lynhurtig og kunne sætte en mand, men måske mangler vi i virkeligheden en der arbejder mere for holdet. Når MSN alle sammen har en slags stjernestatus i klubben, så kan man ikke give Neymar samme arbejdsopgaver som Pedro. Men det er måske det vi mangler? Når jeg tænker på Neymars tid i Barcelona så er der tre ting der dukker op. Først og fremmest hans magi med bolden. Dernæst hans manglende skarphed foran mål - for han har brændt væsentlig større chancer end MS. Afslutningsvis hans attitude/dive problemer. Hvor mange gange har man ikke set ham rulle rundt og tænke "gid du var mere som Messi på det punkt". De sidste to punkter har man "tilgivet" fordi han var så god på mange andre områder, og man kunne ikke ønske sig en bedre trioen, så man vidste at de to sidste hørte med Neymar. Nu forlader han os så, og det giver os muligheder for at skabe en mindre pompøs trio - men måske mere gavnlig trio på andre områder.
Jeg bløder Blaugrana

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Google [Bot] og 18 gæster