Neymar da Silva

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

ladislau
Indlæg: 1262
Tilmeldt: fre mar 27, 2009 1:50 pm
Har takket: 31 gange
Blevet takket: 156 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af ladislau »

Vi havde i forvejen råd til, at byde på Verratti, så mon ikke vi har råd til at lægge ud for en afløser her og nu.
Man kan brokke sig meget over LFP, og med god grund, men her arbejder de jo for the greater good.
Vi skal nok få vores penge, og med det prisleje markedet opererer i, så er det nok fint nok, at der bliver gemt lidt til næste sommer også.

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af JonasV »

Lopezzz skrev:Jeg håber på at PSG handlen går i vasken og at han lige pludselig skifter til Real. Det kunne være fedt :razz:
phpBB [video]


;-)

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Visca El Barca »

Jeg tror nu ikke at markedet vil aendre sig naeste Sommer, hvis noget så bliver priserna endnu hoejere. Hans greater Good er, at han lige nu kaemper for de uduelige klausuler. PSG skal nok faa det her igennem ligesom en klub som City sagtens ville kunne betale 300 Mio euro for en spiller, saafremt de synes det er noedvendigt.

Hvis Tebas vil forsvare La Liga og hermed Barca, saa kan de passende arbejde paa at fjerne de klausuler. De kan de goere efter handlen er gaaet igennem.
Og nej vi har ikke pengene til at koebe en forstaerkning til venstrekant plus forstaerke holdet paa de omraader som behövdes, hvis vi skal kaempe med om de store titler. Her har vi brug för de 220 Mio euro.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Kubala
Indlæg: 10050
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 107 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Kubala »

Det her er jo ved at være ren cirkus. Hvis man ikke kan udløse klausulen pga. Tebas, så må man forhandle med PSG, ellers ender det med, at man ikke når at købe erstatninger i dette vindue.

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2586 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Drake »

Vi kan også bare beholde det vi har, vi er alligevel elendige til at købe og sælge, og vi kommer heller ikke til at have til købe de okay forstærkninger vi kan få. :mad:
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af JonasV »

Argh. Lad os nu bare få den handel afviklet. Paymar!

Kubala
Indlæg: 10050
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 107 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Kubala »

Man kunne finde pengene et eller andet sted og så betale tilbage, når Neymar handlen er gået igennem? For jo længere det her trækker ud, jo sværere bliver det med erstatninger.

ladislau
Indlæg: 1262
Tilmeldt: fre mar 27, 2009 1:50 pm
Har takket: 31 gange
Blevet takket: 156 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af ladislau »

Klausulerne må han meget gerne fjerne, men nu er det jo ikke det aktuelle topic.
Han får pt FIFA på banen asap, og får den økonomiske doping på dagsordenen. Det er godt arbejde i min bog.

Jeg er bestemt ikke enig i, at vi skal købe mere end en offensiv forstærkning. Synes allerede vi køber for meget uden, at arbejde med det materiale vi har.
Er ledelsen af en anden mening(det er de sikkert), så kan vi sgu nok få et kortfristet lån, uden det koster os alverden. Sådan med renten generelt og udsigten til 1,6 milliarder i særdeleshed in mind.

Vi kan bare forhandle løs.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Visca El Barca »

Den oekonomisk doping har ikke kommet snigende ind, den har vaeret der i lang tid og baade Uefa of FIFA har vidst om det. Uefa forsoegte at goere noget ved det med FFP, men klubberne har fundet en maade at omgå det regler. Jeg har f.eks flere steder laest at PSG sagtens kan holde sig indenfor FFP rammer med denne handel.

Min pointe er, at det virker som om Tebas kaemper en desperat kamp for at forsvare de klausuler. Vil han La Ligas bedste, er det paa tide at fjerne de klausuler. Det kan han goere uden at han skal involvere FIFA eller komplicere Neymars handel.

Hvad angaar truppen er vi nok uenige, ja. Efter min overbevisning skal vi forstaerke os paa flere positioner, hvis vi har ambitioner om igen at blive en dominerende magt i europaeisk klubfodbold.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
batistuta
Indlæg: 180
Tilmeldt: fre maj 05, 2017 6:09 pm
Har takket: 7 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af batistuta »

LFP ødelægger handlen og PSG bakker ud - Neymar bliver i klubben. Hvad siger folk til sådan et scenarie, hvis det overhovedet er realistisk? ;)

Det ville være en pinlighed at dimensioner, i min optik!
Barca fan siden 1986.

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1580
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 24 gange
Blevet takket: 172 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Champione »

batistuta skrev:LFP ødelægger handlen og PSG bakker ud - Neymar bliver i klubben. Hvad siger folk til sådan et scenarie, hvis det overhovedet er realistisk? ;)

Det ville være en pinlighed at dimensioner, i min optik!
Jeg har vidst nævnt det før i tråden - en meget betændt situation.
Han skal vinde alle Cules kærlighed igen - og skal bruge deres opbakning hvis han rammer en down periode.

Og Ney er naturligvis bedst skarp og fokuseret - hvilket vil være svært at blive hvis transferen kikser...
---------------------------------------
Barca is my religion!

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5446
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 573 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af SpillerSomMESSI »

batistuta skrev:LFP ødelægger handlen og PSG bakker ud - Neymar bliver i klubben. Hvad siger folk til sådan et scenarie, hvis det overhovedet er realistisk? ;)

Det ville være en pinlighed at dimensioner, i min optik!
Ok fra mig...

Worst case scenario: Tebas blokerer handlen, Perez træder ind og betaler 222 m euro for Neymar, da Real ikke har problemer med ffp selv med det beløb.

Wupti, Neymar er Real spiller... måske planlagt af Neymars far - og Neymar fortalte det til Reals spillere i de 15 min han var i deres omklædningsrum.. og sikke de grinte sammen med ham efter kampen.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

ladislau
Indlæg: 1262
Tilmeldt: fre mar 27, 2009 1:50 pm
Har takket: 31 gange
Blevet takket: 156 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af ladislau »

Den er bestemt ikke kommet snigende, men pt mere aktuel end nogensinde.
Hvis de kan holde den her handel indenfor ffp, så er der jo belæg for nye regler(det er der uagtet imo). Såfremt handlen er ureglementeret, så lad od få det på banen hurtigst muligt. Det er jo vigtige agendaer at få på bordet.

Ang klausuler, så er jeg som sagt enig, i at de bør skrottes, men det er jo din spekulation, at de er Tebas primære bevæggrund. Den har jeg ærlig talt svært ved at se noget belæg for.

Uanset hvad, så kan klubben jo bare kickstarte forhandlingerne.

klogfyr
Indlæg: 2377
Tilmeldt: tirs okt 10, 2006 7:58 pm
Geografisk sted: Holbæk
Har takket: 97 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af klogfyr »

Nu kan jeg ikke rigtig se, hvorfor de her frikøbsklausuler pludselig er et problem. Vi kunne bare have sat den højere. Ronaldo har en frikøbsklausul på 1 milliard euro. Vi kunne bare have gjort det samme. Det gjorde vi ikke og PSG slog til og Neymar ville selv. Vi bliver samtidig generøst kompenseret.

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Flax_Generous »

Håndhævelsen af Financial Fair Play er ikke inden for LFP's jurisdiktion. Hvordan kan Tebas afvise pengene med den begrundelse? Jeg har sympati for hans udmelding omkring oliepenge, men det er da helt gakket, at han mener, at han egenrådigt kan bestemme hvem der kan og ikke aktivere klausulerne.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 14 gæster