Neymar da Silva

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Kubala »

Mit standpunkt omkring Ney. Han har ikke givet mere til Barca, men Barca har gjort en masse for ham. Måden, han skiftede på, var usselt. Og nej, jeg kommer til at savne ham. Det kan fire sæsoner og spiller som ham ikke få mig til. Jeg er glad for, at man kommer af med sådanne spillere og med sådanne spilleres agenter, som Ney har.

AIS Salad
Indlæg: 8
Tilmeldt: tirs maj 05, 2015 2:39 pm
Geografisk sted: Århus
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 1 gang

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af AIS Salad »

Nu er det tid til at satse på mbappe. Vi har både plads og råd. Han har noget, der minder om den vildskab neymar har, og kan uden tvivl med messis guide udvikle sig til en verdensklasse spiller. (hvis han nu er klog nok til at tage den valg).

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Skydefinten »

Jeg tror desværre at RM tager Mbappe.

Og lad os rykke Neymar over i "Hvad far siger"-kategorien. Han er vist ikke Barca spiller mere:)

Billede
Som tiden flyver.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5422
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Jeg kommer godt nok til at savne Neymar.

Der er pt ingen i verden der har den x faktor han har på banen. Han er lyn hurtig, og dribler som det passer ham, krydret med tilpas arrogance overfor sin direkte modstander...

Selv Hazard som vel er det nærmeste vi kommer på en erstatning falmer imo når man sammenligner ham med Neymar, desværre.


phpBB [video]



Neymar er heller ikke færdig med at udvikle sit spil, han bliver endnu bedre de næste par år.

*snøft* farvel Neymar... kommer til at savne dig, min ven *snøft*
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Raman93 »

Det er sgu mærkeligt at se ham her efter fire gode år i klubben. Neymar virkede i mine øjne aldrig som typen, der ville blive i klubben i hele sin karriere, men jeg føler stadig, at det er 2-3 år for tidligt, at han tager afsked.

Alias-A
Indlæg: 642
Tilmeldt: tors mar 20, 2008 10:21 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 33 gange
Blevet takket: 73 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Alias-A »

Enig. Så vidt jeg ved har han aldrig udtalt at han vil ende karrieren i Barcelona - tværtimod har han flere gange sagt at det kunne være spændende at prøve kræfter med andre ligaer.
Alligevel føles det helt forkert at han nu er væk.
93' Iniesta

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14866
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1658 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Lopezzz »

Jeg håber på at PSG handlen går i vasken og at han lige pludselig skifter til Real. Det kunne være fedt :razz:
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1577
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 23 gange
Blevet takket: 168 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Champione »

Tror handlen er kompliceret for PSG.
Bliver virkelig interessant at se hvad udfaldet bliver.

Måske kan de blive tvunget til at indgå i forhandlinger om Verratti/en anden profil - til et højt beløb, for at balanceret indtægt/udgifter?

Det forventes at PSG i denne uge kontakter LFP for at deponere frikøbssummen på 222 mio. euro. Her må de dog forvente en del modstand, for LFP-præsident Javier Tebas forsikrede om i forgårs, at deponeringen ikke vil blive accepteret. LFP mener klart, at PSG bryder UEFA’s økonomiske fair-play regler.

Gør LFP alvor af deres trusler med at indberette PSG til UEFA, kan brasilianeren reelt blive spærret i den periode, hvor sagen behandles. Hvor lang tid det vil tage, er umuligt at sige. I mellemtiden vil PSG angiveligt ikke kunne præsentere Neymar.

Det kan slet ikke udelukkes, at PSG bliver straffet hårdt af UEFA. Her kan straffen blive alt fra en bøde, til udelukkelse fra Champions League. Ingen har fantasi til at forestille sig, at klubskiftet underkendes, så Neymar skal tilbage til Barca, for det kan ingen være tjent med.
---------------------------------------
Barca is my religion!

klogfyr
Indlæg: 2377
Tilmeldt: tirs okt 10, 2006 7:58 pm
Geografisk sted: Holbæk
Har takket: 97 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af klogfyr »

Jeg håber ikke LFP blokerer noget. De kan klage til UEFA efter de har sendt pengene videre til os. Desuden så må PSG gerne snart deponere de penge. Tabet af Neymar er stort, men han vil videre, så skal han også det. Men han kunne sgu godt have gjort det i starten af transfervinduet og ikke ventet så længe. Det har sat os i en dårlig situation.

PuyolErGud
Indlæg: 10610
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 595 gange
Blevet takket: 563 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af PuyolErGud »

Lopezzz skrev:Jeg håber på at PSG handlen går i vasken og at han lige pludselig skifter til Real. Det kunne være fedt :razz:
Ja, fedt at miste Neymar, en af de bedste spillere i verden til Real Madrid... Ha. Ha. Ha.

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Raman93 »

Ifølge MD mødte PSG op med 222 millioner euro igår men La Liga afviste. Forhandl nu bare med dem og få det her overstået

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Guardiola »

Neymar handlen er ikke alene et kæmpe prestige tab for Barca, men også for LFP. Han var en af de vigtigste i at sælge ligaen. Jeg er ikke så urolig for, at vi godt kan undvære Neymar sportsligt. Jeg er mere urolig for, om denne handel er udtryk for en ændret magtbalance. Det er rigtig mange år siden, at Barca/Real har været tvunget til at sælge en superstjerne, som de ikke selv ville af med. Jeg håber, at dette fører til et opgør med frikøbsklausulerne. Det kan ikke være rigtigt, at klubberne stilles så ulig i en konkurrence, som i sin natur går over landegrænser. Ikke at jeg ønsker amerikanske tilstande på nogen måde, men jeg kan godt se hvad ideen om klubberne som et franchise, lønloft, og drafting kommer af. Det modvirker at oliepenge i sidste ende dikterer og kanaliserer de bedste spillere over til de største pengeposer. Det er måske en smule dobbelt moralsk, at komme med sådan en udmelding som fan af en klub, som i den grad selv køber ind, men jeg mener en handel som Neymars (2 mia, WTF?) giver grund til at råbe vagt i gevær. Det er udtryk for en syg udvikling, der for mig er kammet over. Jeg tror det også er derfor Tebas reagerer, han ryster i bukserne, La Liga er truet.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Visca El Barca »

Irriterende af Tebas. Det her påvirker vores transfervindue negativt! Så laenge han ikke er solgt, er vi tvunget at vente med forstaerkninger til den plads. Dels fordi en evt forstaerkning ikke er billig og vi ikke har de penge, og dels er det hans loen.

Jag er godt traet af LFP, selv når det ser ud som om de "hjaelper" os, har det den modsatte effekt. Faa det overstaaet hurtigt Tak, så kan de tage deres kampe med PSG bagefter.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2574 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Drake »

Der går sikkert 14 dage før vi får de penge fra NeyNey, også er der sku ikke meget tid til at købe spillere.

Så velkommen til Coutinho, Paulinho og Di Maria. :eek: :roll: :cry:
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Piquénbauer »

Du bliver nødt til at stoppe med at sætte coutinho i samme kategori som di maria og paulinho. Der er altså forskel på ham og de nævnte spillere selvom vi er flere der ikke helt kan se hvor coutinho skal passe ind.

Tebas skal desuden tage sig sammen. Han fucker med klubben ved det fis der. Og hvis ikke så må barto og co sluge en kamel og sætte sig ved forhandlingsbordet. Vi har ikke tiden til at vi kan vente med pengene.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 14 gæster