Neymar da Silva

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Piquénbauer »

Nej. Men han kan være en ganske fin indskifter. Denis derimod... Han er spændende.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Sigurd
Indlæg: 11
Tilmeldt: lør jan 16, 2016 2:33 pm
Blevet takket: 4 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Sigurd »

http://politiken.dk/sport/art6053119/Ne ... -Barcelona

Lad os håbe, at disse betragtninger er for pessimistiske.

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af JonasV »

Kubala skrev:
JonasV skrev:
Kubala skrev:Jeg kommer sgu ikke til at savne Ney. Klubben har gjort så meget for ham og han så lidt for klubben.
Rent personligt synes jeg, han har givet mig mange glæder som culé, i den tid han har været i klubben.
Men det er naturligvis individuelt hvordan man opfatter den slags.
Der er vi så uenige. Det er helt fair, at du har det sådan, det er op til den enkelte. Jeg kan dog ikke respektere sådan en person som ham. Klubben ødelagde sit image, der kom splittelse internt i klubben og retssager, og det stoppede ikke der. Man ændrede spillestilen, man gav ham europæisk gennembrud og jeg kunne blive ved. Spilleglæden? Messi har givet os det i 10 år nu og fortsætter. Så jeg kommer ikke til at savne ham. Der er bare for meget drama omkring manden. Helt fra starten og til nu.
Kan godt være, det bare er mig, der glemmer ting, men hvordan mener du, klubben ødelagde imaget? Og den interne splittelse - har det ikke kun været denne sommer, mens transferhelvedet har stået på, eller er der andet, du refererer til?
Jeg synes derimod, han er gået utroligt ydmygt til opgaven. Knoklet hårdt og eksempelvis været helt indstillet på at Messi bare er top dog. Modsat Zlatan. Han har givet os magiske ting på banen i perioder, hvor vi virkelig har sukket efter magi. Han var også et væsentligt, og måske nok det primære, omdrejningspunkt da Messi var ude længere tid med skade.
Ser man bort fra de sidste uger, føler jeg egentlig ikke der har været drama omkring Neymar i vores klub - ikke andet end det, folk udefra har forsøgt at sætte luppen på. Men det kan - medgivet - godt være min selektive hukommelse, der sætter ind her.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Piquénbauer »

Billede

Drengene takker Semedo for at skræmme ney væk fra klubben ;-)
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af A$AP »

^^^^ Allerede en legende.


Det bliver interessant at hvordan og hvorledes de forhandler sig frem til transferen. 222 mio + en spiller, eller klausulen + en stor pose tax oveni. Den første mulighed kunne være interessent, med spillere som Draxler eller Rabiot. Måske en anden.

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 629 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af kklaus »

Billede
Giv mig min sko tilbage, røv!

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Kubala »

JonasV skrev:
Kubala skrev:
JonasV skrev:
Kubala skrev:Jeg kommer sgu ikke til at savne Ney. Klubben har gjort så meget for ham og han så lidt for klubben.
Rent personligt synes jeg, han har givet mig mange glæder som culé, i den tid han har været i klubben.
Men det er naturligvis individuelt hvordan man opfatter den slags.
Der er vi så uenige. Det er helt fair, at du har det sådan, det er op til den enkelte. Jeg kan dog ikke respektere sådan en person som ham. Klubben ødelagde sit image, der kom splittelse internt i klubben og retssager, og det stoppede ikke der. Man ændrede spillestilen, man gav ham europæisk gennembrud og jeg kunne blive ved. Spilleglæden? Messi har givet os det i 10 år nu og fortsætter. Så jeg kommer ikke til at savne ham. Der er bare for meget drama omkring manden. Helt fra starten og til nu.
Kan godt være, det bare er mig, der glemmer ting, men hvordan mener du, klubben ødelagde imaget? Og den interne splittelse - har det ikke kun været denne sommer, mens transferhelvedet har stået på, eller er der andet, du refererer til?
Jeg synes derimod, han er gået utroligt ydmygt til opgaven. Knoklet hårdt og eksempelvis været helt indstillet på at Messi bare er top dog. Modsat Zlatan. Han har givet os magiske ting på banen i perioder, hvor vi virkelig har sukket efter magi. Han var også et væsentligt, og måske nok det primære, omdrejningspunkt da Messi var ude længere tid med skade.
Ser man bort fra de sidste uger, føler jeg egentlig ikke der har været drama omkring Neymar i vores klub - ikke andet end det, folk udefra har forsøgt at sætte luppen på. Men det kan - medgivet - godt være min selektive hukommelse, der sætter ind her.
Hele hans handel var jo fuld med skandaler. Snød tredjeparten(faren, Santos og Barca-ledelse), løj om prisen, der kom retssager ud af det, der var valg pga. den sag osv. Og Barca gav ham mere end, hvad han har givet Barca.

Det er fair, at man synes, at man vil savne ham, men det er pinligt at forsvare mandens adfærd om det mulige skift til Paris. Ney er flamboyant og en fantastisk spiller, men til det, har der også hørt drama til. På banen og uden for banen. Jeg er fint tilfreds med at han smutter. Må han nyde PSG og sine venner derovre.
Senest rettet af Kubala ons aug 02, 2017 9:35 pm, rettet i alt 2 gange.

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8333
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 635 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Michman »

Kubala skrev:
JonasV skrev:
Kubala skrev:
JonasV skrev:
Kubala skrev:Jeg kommer sgu ikke til at savne Ney. Klubben har gjort så meget for ham og han så lidt for klubben.
Rent personligt synes jeg, han har givet mig mange glæder som culé, i den tid han har været i klubben.
Men det er naturligvis individuelt hvordan man opfatter den slags.
Der er vi så uenige. Det er helt fair, at du har det sådan, det er op til den enkelte. Jeg kan dog ikke respektere sådan en person som ham. Klubben ødelagde sit image, der kom splittelse internt i klubben og retssager, og det stoppede ikke der. Man ændrede spillestilen, man gav ham europæisk gennembrud og jeg kunne blive ved. Spilleglæden? Messi har givet os det i 10 år nu og fortsætter. Så jeg kommer ikke til at savne ham. Der er bare for meget drama omkring manden. Helt fra starten og til nu.
Kan godt være, det bare er mig, der glemmer ting, men hvordan mener du, klubben ødelagde imaget? Og den interne splittelse - har det ikke kun været denne sommer, mens transferhelvedet har stået på, eller er der andet, du refererer til?
Jeg synes derimod, han er gået utroligt ydmygt til opgaven. Knoklet hårdt og eksempelvis været helt indstillet på at Messi bare er top dog. Modsat Zlatan. Han har givet os magiske ting på banen i perioder, hvor vi virkelig har sukket efter magi. Han var også et væsentligt, og måske nok det primære, omdrejningspunkt da Messi var ude længere tid med skade.
Ser man bort fra de sidste uger, føler jeg egentlig ikke der har været drama omkring Neymar i vores klub - ikke andet end det, folk udefra har forsøgt at sætte luppen på. Men det kan - medgivet - godt være min selektive hukommelse, der sætter ind her.
Hele hans handel var jo fuld med skandaler. Snød tredjeparten(faren, Santos og Barca-ledelse), løj om prisen, der kom retssager ud af det, der var valg pga. den sag osv. Og Barca gav ham mere end, hvad han har givet Barca.

Det er fair, at man synes, at man vil savne ham, men det er pinligt at forsvare mandens adfærd om det mulige skift til Paris. Ney var flamboyant og en fantastisk spiller, men til det hørte også dramaet. På banen og uden for banen. Jeg er fint tilfreds med at han smutter. Må han nyde PSG og sine venner derovre.
Jeg er pissed.. Men mest fordi jeg kommer til at savne ham.
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Storken »

Michman skrev:Jeg er pissed.. Men mest fordi jeg kommer til at savne ham.
Vi hader ham så meget, fordi vi elskede ham så meget :sad:

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Kubala »

Michman skrev:
Kubala skrev:
JonasV skrev:
Kubala skrev:
JonasV skrev:
Kubala skrev:Jeg kommer sgu ikke til at savne Ney. Klubben har gjort så meget for ham og han så lidt for klubben.
Rent personligt synes jeg, han har givet mig mange glæder som culé, i den tid han har været i klubben.
Men det er naturligvis individuelt hvordan man opfatter den slags.
Der er vi så uenige. Det er helt fair, at du har det sådan, det er op til den enkelte. Jeg kan dog ikke respektere sådan en person som ham. Klubben ødelagde sit image, der kom splittelse internt i klubben og retssager, og det stoppede ikke der. Man ændrede spillestilen, man gav ham europæisk gennembrud og jeg kunne blive ved. Spilleglæden? Messi har givet os det i 10 år nu og fortsætter. Så jeg kommer ikke til at savne ham. Der er bare for meget drama omkring manden. Helt fra starten og til nu.
Kan godt være, det bare er mig, der glemmer ting, men hvordan mener du, klubben ødelagde imaget? Og den interne splittelse - har det ikke kun været denne sommer, mens transferhelvedet har stået på, eller er der andet, du refererer til?
Jeg synes derimod, han er gået utroligt ydmygt til opgaven. Knoklet hårdt og eksempelvis været helt indstillet på at Messi bare er top dog. Modsat Zlatan. Han har givet os magiske ting på banen i perioder, hvor vi virkelig har sukket efter magi. Han var også et væsentligt, og måske nok det primære, omdrejningspunkt da Messi var ude længere tid med skade.
Ser man bort fra de sidste uger, føler jeg egentlig ikke der har været drama omkring Neymar i vores klub - ikke andet end det, folk udefra har forsøgt at sætte luppen på. Men det kan - medgivet - godt være min selektive hukommelse, der sætter ind her.
Hele hans handel var jo fuld med skandaler. Snød tredjeparten(faren, Santos og Barca-ledelse), løj om prisen, der kom retssager ud af det, der var valg pga. den sag osv. Og Barca gav ham mere end, hvad han har givet Barca.

Det er fair, at man synes, at man vil savne ham, men det er pinligt at forsvare mandens adfærd om det mulige skift til Paris. Ney var flamboyant og en fantastisk spiller, men til det hørte også dramaet. På banen og uden for banen. Jeg er fint tilfreds med at han smutter. Må han nyde PSG og sine venner derovre.
Jeg er pissed.. Men mest fordi jeg kommer til at savne ham.
Der var et Barca før Ney og der vil også være et Barca efter Ney. Kan ellers ikke rigtigt sige andet, hvis jeg skal være ærlig.

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Jesni »

Kubala skrev:
Hele hans handel var jo fuld med skandaler. Snød tredjeparten(faren, Santos og Barca-ledelse), løj om prisen, der kom retssager ud af det, der var valg pga. den sag osv. Og Barca gav ham mere end, hvad han har givet Barca.
Neymar kan da aldrig klandres for hvordan han blev handlet, for det er da så absolut intet han har med at gøre.... Hvad er det lige vi har givet ham, der er så ekstraordinært? Vi købte et enormt talent, og han takkede igen med nogle fantastiske præstarioner, og accepterede Messi som nøglepersonen, uagtet han kunne gå andre steder hen og være det.

Nu vælger han så at smutte for at være omdrejningspunktet, og tjene en masse penge. Hvordan kan han kritiseres for det? Det er da helt fair, at man ikke sværgeros troskab til evig tid. Og så tjener vi en milliard på ham i transfersum. Hvad er det lige han skylder? Og hvornår har han lavet en masse drama? Jeg vil huske Neymar som en af de bedste transfers i klubbens historie, og en genial spiller på banen.

FCBSOCI
Indlæg: 2448
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1172 gange
Blevet takket: 508 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af FCBSOCI »

Jeg tager ud til træningen og muntrer drengene op. De får så meget tro på tingene, at når jeg til sidst spørger. Bliver det ikke svært uden Neymar? så svarer de "Ney, det skal nok gå".

Husker i øvrigt tydeligt da Laudrup skiftede til Real Madrid. Da han kom tilbage på Camp Nou blev han mødt med en voldsom pibekoncert, hver eneste gang han havde bolden. Hadet til ham var enormt. Som det efterfølgende meget rigtigt blev sagt, viste det blot, hvor elsket Laudrup var i Barcelona. Jeg har det lidt på samme måde med Neymar.

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Tello »

Hvad med Jorginho? Og Seri? Eller Martial?

I øvrigt: Billede

Sendt fra min SM-N910F med Tapatalk

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Kubala »

Jesni skrev:
Kubala skrev:
Hele hans handel var jo fuld med skandaler. Snød tredjeparten(faren, Santos og Barca-ledelse), løj om prisen, der kom retssager ud af det, der var valg pga. den sag osv. Og Barca gav ham mere end, hvad han har givet Barca.
Neymar kan da aldrig klandres for hvordan han blev handlet, for det er da så absolut intet han har med at gøre.... Hvad er det lige vi har givet ham, der er så ekstraordinært? Vi købte et enormt talent, og han takkede igen med nogle fantastiske præstarioner, og accepterede Messi som nøglepersonen, uagtet han kunne gå andre steder hen og være det.

Nu vælger han så at smutte for at være omdrejningspunktet, og tjene en masse penge. Hvordan kan han kritiseres for det? Det er da helt fair, at man ikke sværgeros troskab til evig tid. Og så tjener vi en milliard på ham i transfersum. Hvad er det lige han skylder? Og hvornår har han lavet en masse drama? Jeg vil huske Neymar som en af de bedste transfers i klubbens historie, og en genial spiller på banen.
Nej, Ney kan ikke klandres. Det må man ikke sige eller skrive. Det er synd for ham og han skal lovprises. Faren var agenten og de snød tredjeparten, som Ney var ejet af også. Så selvfølgelig kan han klandres. Han fik jo ikke for sjovt prædikatet diver i sin første sæson i Barca og han havde masser af slagsmål og dårlig adfærd på banen i Barca, noget Barca fans har kritiseret CR for. Og jo, Barca har gjort en masse for Ney. De ændrede hele konceptet for manden, gav ham allerede, da de signede ham, løn der lå i samme klasse som Ini og Xavi, faktisk mere(en mand med ingen europæisk erfaring ændret lønhierarkiet i klubben). Og de gav også manden europæisk gennembrud. Men hvis jeg skal være ærlig, så vil jeg ikke diskutere med dig. Jeg får intet ud af det.
Senest rettet af Kubala tors aug 03, 2017 8:47 pm, rettet i alt 1 gang.

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Jesni »

Klubber giver ikke spillere gennembrud. Det er spillerne, der får det igennem deres præstationer. Han divede lidt i starten, men det er godt nok ikke mere end andre, så det der drama du snakkede om, kan du så ikke rigtig komme med eksempler på. Slåskampe på banen? Øh, hvad? Det er sku ikke mere end andre spillere.

Sorry to say, men din kritik er virkelig vag, og viser nok mere at du er en sur lille fan, snarere end en, der har noget fornuftigt at sige.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Google [Bot] og 14 gæster