Neymar da Silva

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

OliverDK
Indlæg: 3094
Tilmeldt: søn dec 16, 2012 4:28 pm
Geografisk sted: Oslogade 14 1 sth 8200 Århus og Nord . Dk
Har takket: 198 gange
Blevet takket: 389 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af OliverDK »

"Jeg vil savne dig, onkel."

Er det normalt at kalde hinanden i Spanien? :lol:

klogfyr
Indlæg: 2377
Tilmeldt: tirs okt 10, 2006 7:58 pm
Geografisk sted: Holbæk
Har takket: 97 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af klogfyr »

Snoop kalder alle nephew, så nogen må jo være onkel

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af zqa »

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
#jesuisSheep

Brugeravatar
whidgee
Indlæg: 2759
Tilmeldt: søn maj 19, 2013 10:18 pm
Har takket: 151 gange
Blevet takket: 287 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af whidgee »

OliverDK skrev:"Jeg vil savne dig, onkel."

Er det normalt at kalde hinanden i Spanien? :lol:
ja

Blaugrana al vent
Indlæg: 520
Tilmeldt: ons maj 10, 2017 5:45 pm
Geografisk sted: Esé
Har takket: 8 gange
Blevet takket: 38 gange
Kontakt:

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Blaugrana al vent »

Bliver spændende at følge Neymar. Kan han holde niveauet eller går der brasilianersyndrom i den? VIlle være en dejlig fornemmelse hvis han havde toppet på klubplan og vi rent faktisk havde gjort et godt salg - både økonomisk og sportsligt.

Og interessant at se hvem vi henter ind. Nu har vi da hvert fald råd.
Jeg bløder Blaugrana

Blaugrana al vent
Indlæg: 520
Tilmeldt: ons maj 10, 2017 5:45 pm
Geografisk sted: Esé
Har takket: 8 gange
Blevet takket: 38 gange
Kontakt:

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Blaugrana al vent »

Det gør selvfølgelig lidt ondt at klubbens farver ikke var nok til at holde på ham - ligesom det ville være for mange andre. Men omvendt - hvis jeg gjorde karriere i fodbold, og skulle vælge mellem Boca Juniors eller River Plate, så ville jeg også være ligeglad.
Jeg bløder Blaugrana

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Raman93 »

Blaugrana al vent skrev:Bliver spændende at følge Neymar. Kan han holde niveauet eller går der brasilianersyndrom i den? VIlle være en dejlig fornemmelse hvis han havde toppet på klubplan og vi rent faktisk havde gjort et godt salg - både økonomisk og sportsligt.

Og interessant at se hvem vi henter ind. Nu har vi da hvert fald råd.
Jeg føler i hvetfald det havde været bedre nu at have solgt Ronaldinho lidt tidligere for en stor sum istedet for at se ham falde i niveau og sælge ham for peanuts til Milan.

FCBSOCI
Indlæg: 2447
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1172 gange
Blevet takket: 506 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af FCBSOCI »

Ney forlader Barca, og det er brandærgerligt. Særligt måden det skete på. Det er dog hans eget valg, og det må vi bare acceptere. Jeg vil bare ønske ham held og lykke fremover og så se fremad. Der er ingen grund til at lægge ham for had, selvom han håndterede hele sagen meget uheldigt - i hvert fald i min optik.

Barca går en spændende tid i møde. Fremtiden bliver uden 'N' og inden for en overskuelig årrække (desværre) også uden 'M' og 'S'; sørgeligt men sandt. Men hvem ved: Forhåbentligt vil det give chancen til spillere fra La Masia, der ellers ville stå i skyggen af vores nuværende fronttrio?

Ingen vil nogensinde kunne erstatte Messi. Det kan vi ikke ændre på. Men vi må huske at glæde os over, at være fans af det måske bedste hold i historien. Personligt vil jeg da bare bakke endnu mere op om Barca, hvis vi møder lidt modgang, når MSN ikke længere spiller. Det bliver da bare sjovt at følge, at Barca skal til at bygge et nyt hold op (det er jo ikke kun MS der ikke er helt unge længere).

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Piquénbauer »

Champione skrev:Han vil postulere at alle de yngre spillere vi har, blot ikke har præsteret fordi Enrique ikke havde noget system. :grin:

(undskyld Piquenbauer ;-) )
Nej det gør jeg egentlig ikke. Jeg postulerer at de ikke har fået en fair chance da de blandt andet har spillet i et system der ikke fungerede. Oveni det er der så andre faktorer som dårlig mandsskabspleje, rotationer og mere hvilket jeg har skrevet gang på gang men som åbenbart er blevet kogt ned til systemet.

Så jeg siger desuden ikke at de bliver verdensklasse eller gode nok til os. Jeg siger bare at de skal have chancen. For på papiret er der på nuværende tidspunkt ikke den store forskel på hvad asensio, cabellos og co har vist og så hvad vi har set fra denis i villarreal, gomes i valencia, paco i valencia, rafinha hos celta osv.

Og nej jeg mener ikke at real er ret langt foran os. De spiller noget af det mest simple fodbold der findes og det kan ikke fortsætte. De vil møde de samme problemer som vi gjorde med Lucho og jeg tror personligt ikke at zidane kan ændre det når det begynder at falde fra hinanden. Og mens vi sidder og snakker om deres gode unge spillere så skal de alligevel snart ud og erstatte kulturbærere som ramos, modric og ronaldo.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

maba
Indlæg: 107
Tilmeldt: ons feb 27, 2013 9:29 am
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 17 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af maba »

Jeg kommer virkelig til at savne ham. Synes han havde det jeg havde savnet i lang tid i Barca- Fart, frækhed og hans gå på mod. Ingen tvivl om Messi er verdensbedste, men synes faktisk neymar var den som viste størst "sult" i sidste sæson.

Vi mister vores mest lysende stjerne for fremtiden, en etableret spiller som om en eller to sæsoner bliver kåret til verdensbedste.

Heldigvis får vi en kæmpe sum penge for ham. Håber de bliver brugt fornuftigt og på spillere, som ikke er ved at være over sidste salgsdato som villa.

Nej hvor kommer vi til at mangle fart i angrebet... Nu kommer de fleste hold til at stå rigtig højt mod os.

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Bager »

Nu må folk lige tage sig lidt sammen herinde og få lidt perspektiv. At sige at Neymar ikke har givet noget til klubben er jo bare dumt. Han har været en nøglespiller i den tid han har været her. Han har givet fansene utrolig mange oplevelser.

Men for fanden hvor er det ærgerligt. Han er måske ikke den typiske barca-spiller, men han bragte noget magi på banen. Da man hentede ham var jeg i tvivl om han faktisk var så god som nogle gjorde ham til. Jeg var meget skeptisk, men han har aldrig skuffet mig. Især i sidste sæson leverede han nogle fantastiske præstationer, som vil stå for evigt. Jeg kommer til at savne ham frygteligt. Synd at han skal bruge resten af sin karriere på højeste niveau i PSG. De kommer ikke til at slippe ham før.

Jeg forstår heller ikke at folk er SÅ sure på ham. Jeg tolker det mest som frustrationer. Han skylder ikke Barca mere end hvad hans kontrakt kræver. Han kan helt sikkert godt li' klubben og medspillerne, men jeg tror der er nogle personlige omstændigheder som vægter højere her. Neymar er jo også bare et menneske, der måske ikke er den mest standhaftige personlighed (over for sin far) og så har han brug for at have nogle tætte venner omkring sig. Han har muligvis ikke nære venner på holdet længere. Men det kan han få nu i PSG, og det er jeg glad for på hans vegne. Nu er han skyld i at vi får minimum 222 mio euro til klubben - cirka det dobbelte af hvad vi gav. Og mere end det dobbelte af verdens hidtil dyreste transfer. Det er jo en vanvittig sum. Desværre tror jeg at vi umiddelbart går et skridt ned i niveau spillemæssigt. Vi skal faktisk have fundet et helt nyt projekt at bygge for fremtiden.

Tak for de gode oplevelser, Ney-ney.
Visca el Barca

Brugeravatar
!Option
Indlæg: 915
Tilmeldt: ons jan 18, 2017 3:44 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 173 gange
Blevet takket: 150 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af !Option »

Spot on Bager! :cool:
Rey Abi!

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Tello »

Messis besked gør mig mere ked af det end Neymars klubskifte.

Sendt fra min SM-N910F med Tapatalk

Brugeravatar
abx
Indlæg: 4516
Tilmeldt: ons sep 06, 2006 10:24 pm
Geografisk sted: Fezbjerg
Har takket: 2265 gange
Blevet takket: 656 gange

11 - Neymar da Silva

Indlæg af abx »

Glimrende skrevet, Bager. Fuldstændig enig i at han har været fremragende ! Givet os fantastiske øjeblikke. Derfor gør det bare endnu mere ondt, at han vælger PSG og den franske liga.
Próxima Estación.... Parallel!

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Tello »

Læste lige artiklen på vores site. Tror i, at Dølle kan dække positionen?

Sendt fra min SM-N910F med Tapatalk

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 15 gæster