Philippe "Coutinho" Correia

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Parla
Indlæg: 764
Tilmeldt: tors apr 21, 2011 3:26 pm
Har takket: 14 gange
Blevet takket: 62 gange

Re: Philippe "Coutinho" Correia

Indlæg af Parla »

MessiPogba skrev:
Piquénbauer skrev:MD skriver at vi har sendt vores forhandlingshold til England. Det var dem der lukkede semedo handlen på 24 timer.
Så la' da vær'. Ikke Coutinho forhelvede ......
http://nooooooooooooooo.com/

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Philippe "Coutinho" Correia

Indlæg af Visca El Barca »

Han bliver godt nok undervurderet herinde. En fantastisk spiller, som vil goere det rigtig godt hos os. Han kan sagtens spille på midten hos os, i samme rolle som Ini har haft.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Philippe "Coutinho" Correia

Indlæg af zqa »

Det jeg har set af ham i Liverpool, så kan han være lige så god som han kan være dybt ligegyldig.
#jesuisSheep

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Philippe "Coutinho" Correia

Indlæg af Piquénbauer »

Sådan har jeg det også. Af det jeg har set så falder han tit helt ud af kampe i længere perioder.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
!Option
Indlæg: 915
Tilmeldt: ons jan 18, 2017 3:44 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 173 gange
Blevet takket: 150 gange

Re: Philippe "Coutinho" Correia

Indlæg af !Option »

Han er vel ret beset ligesom Liverpool generelt. Af og til virkelig blændende og andre gange, ja, fuldstændig ligegyldig :grin:
Rey Abi!

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Philippe "Coutinho" Correia

Indlæg af Storken »

!Option skrev:Han er vel ret beset ligesom Liverpool generelt. Af og til virkelig blændende og andre gange, ja, fuldstændig ligegyldig :grin:
Det må man give Gomes. Han er meget stabil i sine præstationer :glad:

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Philippe "Coutinho" Correia

Indlæg af MessiPogba »

Visca El Barca skrev:Han bliver godt nok undervurderet herinde. En fantastisk spiller, som vil goere det rigtig godt hos os. Han kan sagtens spille på midten hos os, i samme rolle som Ini har haft.
Undervurderet? Snarere overvurderet. Det er som om, at fordi han af og til laver helt fantastiske mål, at det er det, man husker ham for. Han har en fremragende evne til at slet ikke formå at være konsistent. Ja, han er forrygende på sit topniveau, men hans bundniveau er skræmmende lavt. Han er altså også 25 år nu, så der er ikke plads til de her udsving, slet ikke for 100 mio euro+.

Hvis han har de her udsving på et hold, hvor han er stjernen, hvordan fanden vil du så ham i Barca, hvor presset er endnu større, og hvor der vil være langtm ere pres på ham pga. hans prisskilt?
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Philippe "Coutinho" Correia

Indlæg af Heartbreaker »

Billede
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: Philippe "Coutinho" Correia

Indlæg af Jesni »

MessiPogba skrev:
Visca El Barca skrev:Han bliver godt nok undervurderet herinde. En fantastisk spiller, som vil goere det rigtig godt hos os. Han kan sagtens spille på midten hos os, i samme rolle som Ini har haft.
Undervurderet? Snarere overvurderet. Det er som om, at fordi han af og til laver helt fantastiske mål, at det er det, man husker ham for. Han har en fremragende evne til at slet ikke formå at være konsistent. Ja, han er forrygende på sit topniveau, men hans bundniveau er skræmmende lavt. Han er altså også 25 år nu, så der er ikke plads til de her udsving, slet ikke for 100 mio euro+.

Hvis han har de her udsving på et hold, hvor han er stjernen, hvordan fanden vil du så ham i Barca, hvor presset er endnu større, og hvor der vil være langtm ere pres på ham pga. hans prisskilt?
Konsistent eller ej, så har han stået for 23 mål i 36 kampe for Liverpool. Det vel ikke på ingen måde dårligt? Jeg ville elske at se ham på vores venstrekant som erstatning for Neymar. Og så bruge resten af pengene på en midtbanespiller, der kunne være spændende, og ikke en top-tier signing.

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Philippe "Coutinho" Correia

Indlæg af Flax_Generous »

Har Coutinho scoret 23 mål? Det tror jeg altså ikke.

Til gengæld vil jeg påstå, at han kan blive bedre på midtbanen end i angrebet.

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Philippe "Coutinho" Correia

Indlæg af Storken »

Flax_Generous skrev:Har Coutinho scoret 23 mål? Det tror jeg altså ikke.

Til gengæld vil jeg påstå, at han kan blive bedre på midtbanen end i angrebet.
Coutinho havde 13 mål og 7 assist i 28 kampe.
Neymar havde 13 mål og 11 assist i 30 kampe.

Hvis man udelukkende skulle bedømme ud fra de her stats, så ville jeg helt klart vælge Coutinho, da han har haft langt dårligere forudsætninger i Liverpool. Barca scorer trods alt 50% flere mål end Liverpool.

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Philippe "Coutinho" Correia

Indlæg af Flax_Generous »

Storken skrev:Hvis man udelukkende skulle bedømme ud fra de her stats, så ville jeg helt klart vælge Coutinho, da han har haft langt dårligere forudsætninger i Liverpool. Barca scorer trods alt 50% flere mål end Liverpool.
Man kan også sige, at Coutinho kun to gange har formået at score over 10 mål på en sæson (og aldrig 23 mål), mens Neymar kun tre gange har scoret under 20 mål på en sæson. Sådan kan man så meget med tal.

Jeg tror i øvrigt ikke, at Coutinho ville være et dårligt køb. Han er lidt svingende i niveau, og han har ikke Neymars magi, topfart og udholdenhed, men han har et godt blik for spillet og et fremragende langskud. Det er derfor, jeg påstår, at han kan blive rigtig god på midtbanen. Det er vist også det som mange Liverpool-fans gerne vil se afprøvet.

Og så passer det mig selvfølgelig også rigtig godt, at Barca tilsyneladende fortsætter med at stjæle Liverpools bedste spillere. Det gør det jo lidt lettere for United.

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: Philippe "Coutinho" Correia

Indlæg af Jesni »

Flax_Generous skrev:Har Coutinho scoret 23 mål? Det tror jeg altså ikke.

Til gengæld vil jeg påstå, at han kan blive bedre på midtbanen end i angrebet.
Stået for = mål + assist. Men det skal ikke stå og falde på nogle statistikker for et andet hold, for jeg tror han vil passe ind i stilen, og gør han det, så får han success.

Mkj 77
Indlæg: 1118
Tilmeldt: man mar 14, 2011 10:11 am
Har takket: 110 gange
Blevet takket: 29 gange

Re: Philippe "Coutinho" Correia

Indlæg af Mkj 77 »

Han er vild i fifa og det er vel nok til et køb;)

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Philippe "Coutinho" Correia

Indlæg af Storken »

Mkj 77 skrev:Han er vild i fifa og det er vel nok til et køb;)
Jeg vil ikke afvise, at vi har købt spillere på baggrund af mindre :glad:

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 8 gæster