Neymar da Silva

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Flax_Generous »

MessiPogba skrev:Hvis Chelsea sagde, at de vil have Neymar-pengene for Hazard, så vil de acceptere vores bud, hvad ville I sige?
Neymar er et niveau over Hazard.

ladislau
Indlæg: 1261
Tilmeldt: fre mar 27, 2009 1:50 pm
Har takket: 31 gange
Blevet takket: 156 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af ladislau »

Synes ikke vi skal være lige så grådige som fam. Neymar.
Lad dem betale klausulen, hvis de kan. Lad dem derefter bøvle med ffp og skat.
Det moralske kompas svigtede os sidste gang vi handlede med den familie, nu kan PSG rode med eftervirkningerne.

På den lange bane, så er det også i vores interesse, at der komm er myndigheder og evt nye regler indover.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Piquénbauer »

Ingen af os havde troet, at Pogbas transferrekord ville blive slået allerede året efter med mere end det dobbelte ....
Nej fordi vi troede at Ney var tilfreds. Hvis vi vidste han ville væk så tror jeg nu nok at vi havde regnet med at den rekord ville blive brudt.

Og jeg tror desuden at chelski vægter en verdensklasse spiller langt over 150 mio. De har ikke brug for de penge. De har derimod brug for den slags spillere eftersom de vil vinde alt.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af MessiPogba »

Flax_Generous skrev:
MessiPogba skrev:Hvis Chelsea sagde, at de vil have Neymar-pengene for Hazard, så vil de acceptere vores bud, hvad ville I sige?
Neymar er et niveau over Hazard.
Uenig. Hazard med de samme omstændigheder, som Neymar har spillet under igennem sin karriere, og Hazard ville sprudle endnu mere, tror jeg.

Jeg synes de er begge to på samme niveau, da Hazard ydermere har et bedre blik for spillet end Neymar. Driblingsmæssigt er de på samme niveau, hvor Neymar er mere flamboyant og show-pony, mens Hazard er en mere direkte og effektiv dribler, hvor han bare glider af i høj fart. To verdensklasse spillere på samme position med et år til forskel.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
De La Barça
Indlæg: 802
Tilmeldt: tors apr 20, 2017 11:19 am
Har takket: 298 gange
Blevet takket: 44 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af De La Barça »

Fint at denne saga er overstået.

Taget i betragtning hvor meget jeg har bandet og svovlet over ham de sidste to sæsoner, så er jeg ikke så ked af at han smutter. Synes ofte han har været alt for langsomt i tanke og handling. Kontraer og fordelagtige overtalssituationen er blevet pisset væk fordi Neymar lige skal have et ekstra par berøringer. Når han spiller direkte er han verdensklasse, men det gør han for sjældent.


Visca el Barça i Visca Catalunya

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1577
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 23 gange
Blevet takket: 168 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Champione »

Tvivler på at Hazard er relvant qua hans skade. Vi ville skulle slippe kassen for en spiller der først er i form til januar?
---------------------------------------
Barca is my religion!

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Raman93 »

Det ville ikke give mening for mig at betale 150 millioner euro for Hazard, hvis Chelsea overhovedet vil sælge. Han fylder 27 år denne sæson. Det er ikke fordi han har en hel fodboldkarriere foran sig. Han har nok allerede spillet en stor del af sine bedste fodbold år i Chelsea.

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af MessiPogba »

Det er i situationer som denne, man lige håber, at vores scoutafdeling har en eller anden talent i verden, som ingen kender det store til, og så vi køber for små penge. I mean, hvem havde decideret hørt om Kylian Mbappé sidste sæson - eller i detm indste troet, at han ville få sådan en vild sæson som i år?

Der findes mange gode spillere deurover, som bare lige skal have chancen. Håber vi kan gøre dette. Det ville lækkert at selv skabe sin egen stjerne end at købe en Coutinho til 100 mio euro.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Kubala »

Der går for meget fantasi i den hos visse brugere. Isco, Verratti, Hazard og de Gea, jamen come on. Hvis man kan købe Coutinho og en til, f.eks. en af disse spillere: Alexis/Dembele, Dybala eller Mbappe. Det ville være helt fint, eller mere end fint.

Det der bekymrer, er, at ledelsen bruger alle pengene på renovation af Camp Nou, eller de fleste og køber et eller andet middelmådig talent. Det må simpelthen ikke ske. Det ville være katastrofalt.


I øvrigt; har man tænkt på lønbudgettet, hvis man hentede Hazard, de Gea, Isco og Verratti? Barca har jo ikke et ubegrænset budget.

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Flax_Generous »

OliverDK skrev:
Flax_Generous skrev:Neymars transfersum kommer til at svare til omkring halvdelen af PSG's samlede omsætning (som i øvrigt bliver kraftigt oppustet af deres sponsorat med Qatar Tourism Authority). Det giver ingen mening.
Det er netop Tebas' pointe. Det er fuldstændig hul i hovedet. Vi skal bare tage de penge og løbe.
Tebas har for så vidt ret (hvis det er den her udmelding du tænker på), men det er desværre ikke en ny tendens. Chelsea og City blev store på præcis samme måde. Ja, måske endda endnu mindre reguleret end PSG under FFP.

Alias-A
Indlæg: 642
Tilmeldt: tors mar 20, 2008 10:21 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 33 gange
Blevet takket: 73 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Alias-A »

https://twitter.com/CatalanEdition/stat ... %2Fpage624

De betaler klausulen. Ingen forhandlinger, then?
93' Iniesta

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Storken »

Forestil jer, hvor galt det kan gå om et par år, hvis vi ikke får forvaltet de her penge ordentligt? Messi, Suarez og Pique vil være 32 år og Iniesta vil være på pension. Derudover vil vi have en trup fyldt af middelmådighed. Det kan blive rigtig grimt.

Jeg undrer mig tit over, hvordan klubber som Milan og United kunne ødelægge det for dem selv, men det er egentlig ikke så svært. Det kræver bare et par år med elendige beslutninger, hvorefter man kan være på røven.

Man skal ikke tage sorgerne på forskud, men klubben kan være kørt ud på et sidespor om et par år. Hvis ledelsen træffer beslutninger i stil med køb af Paulinho, så frygter jeg sgu for fremtiden.

gygfo

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af gygfo »

Det begyndte med at vi ville købe verratti, og endte med vores klub blev buttfucked af PSGs businnesmænd. Situationen kan sagtens vendes til noget positivt, det kræver bare lidt snilde, og med vores ledelse så bliver det stensikkert ikke vendt til noget positivt.

Sendt fra min ONEPLUS A3003 med Tapatalk

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2574 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Drake »

Storken skrev:Forestil jer, hvor galt det kan gå om et par år, hvis vi ikke får forvaltet de her penge ordentligt? Messi, Suarez og Pique vil være 32 år og Iniesta vil være på pension. Derudover vil vi have en trup fyldt af middelmådighed. Det kan blive rigtig grimt.

Jeg undrer mig tit over, hvordan klubber som Milan og United kunne ødelægge det for dem selv, men det er egentlig ikke så svært. Det kræver bare et par år med elendige beslutninger, hvorefter man kan være på røven.

Man skal ikke tage sorgerne på forskud, men klubben kan være kørt ud på et sidespor om et par år. Hvis ledelsen træffer beslutninger i stil med køb af Paulinho, så frygter jeg sgu for fremtiden.
Spot on! det har jeg også tænkt på. Vi er simpelthen bare så fucked på den korte bane men især og den lange. Jeg frygter virkelig for vores fremtid. RM er bare så langt foran os.
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Heartbreaker »

Drake skrev:
Storken skrev:Forestil jer, hvor galt det kan gå om et par år, hvis vi ikke får forvaltet de her penge ordentligt? Messi, Suarez og Pique vil være 32 år og Iniesta vil være på pension. Derudover vil vi have en trup fyldt af middelmådighed. Det kan blive rigtig grimt.

Jeg undrer mig tit over, hvordan klubber som Milan og United kunne ødelægge det for dem selv, men det er egentlig ikke så svært. Det kræver bare et par år med elendige beslutninger, hvorefter man kan være på røven.

Man skal ikke tage sorgerne på forskud, men klubben kan være kørt ud på et sidespor om et par år. Hvis ledelsen træffer beslutninger i stil med køb af Paulinho, så frygter jeg sgu for fremtiden.
Spot on! det har jeg også tænkt på. Vi er simpelthen bare så fucked på den korte bane men især og den lange. Jeg frygter virkelig for vores fremtid. RM er bare så langt foran os.
Piquenbauer mener garanteret noget andet ;-)
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 21 gæster