Neymar da Silva

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Piquénbauer »

Når man læser den officielle melding fra klubben så står det klart at klausulen skal betales helt ud. Så alt det der med spillere oveni osv virker ikke til at være relevant.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Storken »

Verratti, Isco og Coutinho. Det burde nok kunne lade sig gøre for €300 mio.

Note til Piquenbauer: Det er ingen grund til at kommentere realismen af mit drømmescenarie ;-) :glad:

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Piquénbauer »

Storken skrev:Verratti, Isco og Coutinho. Det burde nok kunne lade sig gøre for €300 mio.

Note til Piquenbauer: Det er ingen grund til at kommentere realismen af mit drømmescenarie ;-) :glad:
Behøver jeg ikke sålænge du ved det er en drøm og bliver ved det ;-)

Jeg tror forresten det bliver Coutinho og dembele/mbappe.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Raman93 »

Jeg ville nok forhandle, hvis jeg stod i spidsen for klubben. Vi kan ligeså godt få gavn af de ekstra 110 millioner euro, som de skal betale oveni.

220 millioner euro upfront og 50-70 millioner euro i lette variable. Så kan PSG godt beholde de sidste 50-60 millioner euro.

Brugeravatar
Dahl
Indlæg: 155
Tilmeldt: tirs apr 17, 2012 10:21 am
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 4 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Dahl »

Fedt at få det på plads. Tror vi henter Coutinho og så enten en af Mbappe/Dembélé. Ledelsen er under maks pres, så det er vel næsten givet, at de køber nogle store navne.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Piquénbauer »

Raman93 skrev:Jeg ville nok forhandle, hvis jeg stod i spidsen for klubben. Vi kan ligeså godt få gavn af de ekstra 110 millioner euro, som de skal betale oveni.

220 millioner euro upfront og 50-70 millioner euro i lette variable. Så kan PSG godt beholde de sidste 50-60 millioner euro.
Det ville jeg også. Men samtidig kan der være noget principielt indover hvor man nægter at have noget med sådan en handel at gøre. Og så får PSG desuden flere problemer jo flere penge de bruger.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af MessiPogba »

Drømmescenariet. Vi formår at hente 270 mio. euro ved at forhandle om Neymar med PSG. Vi aftaler, at vi tilbagebetaler de 120 tilbage til PSG ved at hente Verratti, da Verratti via Raiola lægger pres på, at de nu ved at have Neymar i truppen, har den superstjerne, som kan gøre, at de går med til at indfrie Verrattis ønske om at være Barca-spiller.

Vi henter Hazard for 100-150 mio. euro

Og vi kaprer Isco næste år på en fri transfer.

Og så bruger vi næste års transferbudget på at hente de Gea og lige supplerer det med et talentkøb til forsvaret a la De Ligt fra Ajax. Han ser meget spændende ud.

de Gea
Semedo - Pique - Umtiti - Alba
Bussen
Verratti Isco
Messi - Suarez - Hazard

Så ville fremtidens rygrad være (de Gea 26 år, Semedo 23 år, Umtiti 23 år, Verratti 23 år, Isco 26 år og Hazard 26 år). Det ville fornye vores konkurrenceevne med en del år, nu hvor Messi, Iniesta, Pique og Suarez alle er 30+ nu.

BUM, bum - back to business.

Og så slukker jeg lige for min playstation.
Senest rettet af MessiPogba ons aug 02, 2017 1:39 pm, rettet i alt 2 gange.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Raman93 »

I øvrigt interessant, hvad klubben skriver om "loyalitetsbonussen": Furthermore, in reply to the claim for the contract extension bonus, the Club has once again made it clear that the amount remains deposited with a notary until the case is resolved.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Visca El Barca »

Når man laeser den udtalelsen fra Barca, er det tydeligt at Neymar har ventet så laenge på grund af den bonus. Det lyder som om, de har diskuteret det med ledelsen her til morgen. Er det tilfaeldet, så mister jeg en del for ham.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Piquénbauer »

MessiPogba skrev:Drømmescenariet. Vi formår at hente 270 mio. euro ved at forhandle om Neymar med PSG. Vi aftaler, at vi tilbagebetaler de 120 tilbage til PSG ved at hente Verratti, da Verratti via Raiola lægger pres på, at de nu ved at have Neymar i truppen, har den superstjerne, som kan gøre, at de går med til at indfrie Verrattis ønske om at være Barca-spiller.

Vi henter Hazard for 100-150 mio. euro

Og vi kaprer Isco næste år på en fri transfer.

Og så bruger vi næste års transferbudget på at hente de Gea og lige supplerer det med et talentkøb til forsvaret a la De Ligt fra Ajax. Han ser meget spændende ud.

de Gea
Semedo - Pique - Umtiti - Alba
Bussen
Verratti Isco
Messi - Suarez - Hazard

BUM, bum - back to business.

Og så slukker jeg lige for min playstation.
Hehe jeg tror ikke man får en mere FM'sk hold end det der ;-)
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af MessiPogba »

Piquénbauer skrev:
MessiPogba skrev:Drømmescenariet. Vi formår at hente 270 mio. euro ved at forhandle om Neymar med PSG. Vi aftaler, at vi tilbagebetaler de 120 tilbage til PSG ved at hente Verratti, da Verratti via Raiola lægger pres på, at de nu ved at have Neymar i truppen, har den superstjerne, som kan gøre, at de går med til at indfrie Verrattis ønske om at være Barca-spiller.

Vi henter Hazard for 100-150 mio. euro

Og vi kaprer Isco næste år på en fri transfer.

Og så bruger vi næste års transferbudget på at hente de Gea og lige supplerer det med et talentkøb til forsvaret a la De Ligt fra Ajax. Han ser meget spændende ud.

de Gea
Semedo - Pique - Umtiti - Alba
Bussen
Verratti Isco
Messi - Suarez - Hazard

BUM, bum - back to business.

Og så slukker jeg lige for min playstation.
Hehe jeg tror ikke man får en mere FM'sk hold end det der ;-)
Hey, hvis du sagde til mig, at Pogbas rekord ville blive slået med mere end det dobbelte efter blot et år, som ville blive slået af Neymar, der selv vil til PSG i en dårligere liga, så ville jeg have sagt, at du er helt skudt i hovedet. Men endnu engang viser det bare, at alt kan ske i fodbold ;)

Man skal bare have mange af dem her:

Billede

Og det har vi nu ;)
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Piquénbauer »

Vi har ikke nok til det hold der ;-)
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af MessiPogba »

Piquénbauer skrev:Vi har ikke nok til det hold der ;-)
de Gea vil have et år tilbage af sin kontrakt næste sommer. Maks 30-40 mio euro. kan United score der. De kan sågar få MAts i byttehandel ligeover, hvis det er det, de vil.

Hazard og Verratti, tjoooo. De vil nok koste 300-350 mio. Og hvis vi har 270 fra Neymar, så skal vi selv fiske de sidste 70-80. Det kan Rafinha, Arda, Paco da dække ind for allerede nu.

Isco? Transferfrit.

Beløbsmæssigt tror jeg ikke, at vi ville være såååååå fucked, som du tror.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Piquénbauer »

Jamen så er vi tilbage til hvordan man ser markedet. Jeg ser ikke nogle af de spillere blive solgt medmindre der sker noget drastisk fra deres side. Så er der selvfølgelig muligheden for at de kan smutte gratis osv men det sker meget sjældent.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af MessiPogba »

Piquénbauer skrev:Jamen så er vi tilbage til hvordan man ser markedet. Jeg ser ikke nogle af de spillere blive solgt medmindre der sker noget drastisk fra deres side. Så er der selvfølgelig muligheden for at de kan smutte gratis osv men det sker meget sjældent.
Ja, det kræver selvfølgelig lidt pres fra Hazard og især Verratti. Jeg ser dog på en eller anden måde Verrattis ansættelse af Raiola som en god ting. Raiola er spillernes mand. Hvis Verratti virkelig vil til Barca, så skal Raiola nok trumfe det igennem. Medmindre PSGs ejere har nok dirty på Raiola, som hæmmer ham for at lave sine numre, som han plejer - eller at han er i lommen på PSGs arabiske ejere.

Hazard? Jeg tror ikke på,a t hna vil afvise et Barca-skifte. Ligeså vel jeg ikke tror på, at Chelsea vi lafvise et køb af ham i omegnen af 120-150 mio. euro. Men det er blot min håbløse antagelser af markedet.

Ingen af os havde troet, at Pogbas transferrekord ville blive slået allerede året efter med mere end det dobbelte ....
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Google [Bot] og 22 gæster