Neymar da Silva

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15004
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1686 gange
Blevet takket: 1121 gange
Kontakt:

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Lopezzz »

Money over bitches. Held og lykke med ingenting
MDCCCXCIX

OliverDK
Indlæg: 3094
Tilmeldt: søn dec 16, 2012 4:28 pm
Geografisk sted: Oslogade 14 1 sth 8200 Århus og Nord . Dk
Har takket: 198 gange
Blevet takket: 389 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af OliverDK »

Visca El Barca skrev:
OliverDK skrev:
Visca El Barca skrev:Farvel og tak. Hvis Barca kunne klare sig efter Ronnie Tak, så er Ney tab ingenting.

Han får sine penge, sine venner og et projekt som han synes er mere attraktivt. Fred vaere med det. Han ville PSG, lad os se hvordan det går. Med den pris, kan han kun skuffe.

Det er mere spaendende hvem klubben henter. Kan vi få Dembele og Coutinho, så er vi godt daekket ind. Det fraekke kunne vaere Dembele/Dybala og så teste 100 Mio euro bud på Thiago. Kan det friste Bayern?
Muligvis. Der er bare det lille problem, at Thiago er et menneske, og derfor også har noget at sige. Han gider ikke tilbage.
Den havde jeg misset? Hvordan ved du han ikke vil tilbage? Har han sagt noget. Han er trods alt en barca dreng?
Det har da været indtrykket lige siden han forlod os. Han skiftede af en grund. Han afviste os eftersigende inden han forlængede i foråret. Og jeg forstår ham da godt.

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Kubala »

Det der med, hvor de forskellige spillere, skal spille, er lidt en åndssvag snak. Træneren vil jo arbejde på at få det til at fungere. Alle snakkede også dengang om, at MSN ikke ville kunne fungere, men LE fandt en måde, hvor det fungerede.
Senest rettet af Kubala ons aug 02, 2017 12:13 pm, rettet i alt 1 gang.

Tello
Indlæg: 7701
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 560 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Tello »

Nå, Grisen er udelukket så. Jeg stoler ikke på Dembele og Mbappé. De har været vilde, men de er så unge og man ved sgu aldrig om det helt holder.. Dybala stoler jeg mere på. Kunne også være lækkert at se Dybala & Messi sammen! 4-3-2-1. Vi har spillerne til den formation.

Mats(Chillesen)

Semedo (Vidal)
Pique (Marlon)
Umtiti (Masch)
Alba (Digne)

Rakitic (Gomes, Alena)
Busquets (Samper)
Iniesta (Roberto, Denis)

Dybala (Rafinha)
Messi (Arda, Dølle)

Suarezito (Pacosito)

Sendt fra min SM-N910F med Tapatalk

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

11 - Neymar da Silva

Indlæg af JonasV »

Jeg kommer sgu til at savne ham. Men klart, hvis han er i tvivl om hvorvidt Barca er den rigtige klub for ham, så er Barca sikkert ikke den rigtige klub for ham.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af zqa »

JonasV skrev:Jeg kommer sgu til at savne ham. Men klart, hvis han er i tvivl om hvorvidt Barca er den rigtige klub for ham, så er Barca sikkert ikke den rigtige klub for ham.
Også jeg!
#jesuisSheep

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Piquénbauer »

Omkring Ney så tager jeg stadig ikke selve forløbet op til handlen så negativt som andre. Der har været forhandlinger og derfor har han ikke kunne udtale sig. Ligeledes er jeg overbevist om at medierne har pladret løs om en masse de ikke ved noget om.

Men hvis man ser på selve handlen så er ney simpelthen en idiot. Intet mindre. Han tager til en ringe liga og til et hold der ingen vindermentalitet har overhovedet. Det er en flok overbetalte tabere. Så kan det godt være han kommer til tjene kassen og han bliver hovedpersonen men det er sgu for åndssvagt. Og selvom jeg virkelig var glad for ham så vil der nu ske det samme for mig som der normalt sker når en spiller smutter fra klubben - jeg mister alt for denne.

Så adios til ham. Og nu håber jeg bare at vi kommer ordentlig ud af dette transfervindue. Det bliver svært men vi må ikke blive desperate. Jeg vil næsten hellere give Denis/dølle chancen end gå all in på en spiller man ikke er sikker på.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af zqa »

Anyway, så burde der seriøst ses på de regler angående frikøbsklausuler, især når de her pengestærke-olieklubber (eller United ;-) ) er pisse ligeglade med hvor mange penge de smider. Enten skal der være samme regler for alle klubber i UEFA regi, eller også skal de udelukkende gælde indenfor landets grænser.
Senest rettet af zqa ons aug 02, 2017 12:17 pm, rettet i alt 1 gang.
#jesuisSheep

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Kubala »

Jeg kommer sgu ikke til at savne Ney. Klubben har gjort så meget for ham og han så lidt for klubben.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Visca El Barca »

OliverDK skrev:
Visca El Barca skrev:
OliverDK skrev:
Visca El Barca skrev:Farvel og tak. Hvis Barca kunne klare sig efter Ronnie Tak, så er Ney tab ingenting.

Han får sine penge, sine venner og et projekt som han synes er mere attraktivt. Fred vaere med det. Han ville PSG, lad os se hvordan det går. Med den pris, kan han kun skuffe.

Det er mere spaendende hvem klubben henter. Kan vi få Dembele og Coutinho, så er vi godt daekket ind. Det fraekke kunne vaere Dembele/Dybala og så teste 100 Mio euro bud på Thiago. Kan det friste Bayern?
Muligvis. Der er bare det lille problem, at Thiago er et menneske, og derfor også har noget at sige. Han gider ikke tilbage.
Den havde jeg misset? Hvordan ved du han ikke vil tilbage? Har han sagt noget. Han er trods alt en barca dreng?
Det har da været indtrykket lige siden han forlod os. Han skiftede af en grund. Han afviste os eftersigende inden han forlængede i foråret. Og jeg forstår ham da godt.
Ja han skiftede i sin tid, fordi han ikke fik ret meget spilletid. Men hvis han får en stamplads i udsigt, hvem ved?

Det er vaerd at proeve i hvert fald. Bayern har hentet ham franskmand som er lidt samme type, plus James. 100 Mio euro, og overtale Thiago.

Noget andet. Er det ikke på tide at flytte tråden Guardiola?
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Xavi6Smede
Indlæg: 1436
Tilmeldt: tirs dec 23, 2014 8:02 pm
Har takket: 53 gange
Blevet takket: 135 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Xavi6Smede »

For at citere James Hunt fra filmen Rush,": I tend to enjoy myself first. The sum of life needs to be pleasure. What's the point of having a million of medals, cups and planes if you don't have any fun? And how is that winning?". Det virker til at være Neymars tilgang til det, og hvis han mener han får det sjovere i Paris med hans brasilianske venner, så fred være med det.
Det ændrer dog ikke på, at Neymar har været respektløs over for fansene. Ikke fordi han ikke har udtalt sig, for hvad fanden skulle han sige, men fordi han har taget det hele som en leg. Jeg ved ikke hvor meget magt FFP har, men det kunne være sjovt hvis PSG blev smidt ud af europæisk fodbold som straf. Selvom det ikke kommer til at ske.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Piquénbauer »

Det burde forresten være til vores fordel at MSN har fungeret som den har. Alle har set at både Suarez og Messi er holdspillere og "gavmilde".
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

OliverDK
Indlæg: 3094
Tilmeldt: søn dec 16, 2012 4:28 pm
Geografisk sted: Oslogade 14 1 sth 8200 Århus og Nord . Dk
Har takket: 198 gange
Blevet takket: 389 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af OliverDK »

For vi, ga' ham vores kærlighed, han ga' så lidt igen
Vi ga' ham al vores tid, han ga' så lidt igen
Vi ga' ham alle vores peng', han ga' så lidt igen
Jeg ka' ikk' mer' nu

Vi har fulgt ham i alt, selv da han divede
Og vi har opgivet alt for ham
Men vi elskede ham mer', end han elsked' os
Vi bliver nødt til at sæl-ge ham

Billede

Farvel.

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Kubala »

I livet må man tage nogle valg. Ney burde have kommet med en udtalelse, men han satser på to heste; går forhandlingerne i vasken, kan han blive i Barca, og ellers vil han være tavs for ikke at ødelægge det for PSG og presse dem i forhandlingerne.

Verratti kom med en udtalelse. CR gjorde det. Hvorfor kan han ikke? Han vil bare ikke Barca nok, og sådanne spillere skal man ikke have i truppen, især når de har så stor en rolle.
Senest rettet af Kubala ons aug 02, 2017 12:25 pm, rettet i alt 1 gang.

Drake
Indlæg: 4330
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2587 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Drake »

Xavi6Smede skrev:For at citere James Hunt fra filmen Rush,": I tend to enjoy myself first. The sum of life needs to be pleasure. What's the point of having a million of medals, cups and planes if you don't have any fun? And how is that winning?". Det virker til at være Neymars tilgang til det, og hvis han mener han får det sjovere i Paris med hans brasilianske venner, så fred være med det.
Det ændrer dog ikke på, at Neymar har været respektløs over for fansene. Ikke fordi han ikke har udtalt sig, for hvad fanden skulle han sige, men fordi han har taget det hele som en leg. Jeg ved ikke hvor meget magt FFP har, men det kunne være sjovt hvis PSG blev smidt ud af europæisk fodbold som straf. Selvom det ikke kommer til at ske.
Eller i hvert fald fik 4 transfer bans som straf
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 36 gæster