Neymar da Silva

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Piquénbauer »

Det bliver svært at hente forstærkninger. Der er for det første ikke lang tid til vinduet lukker og vi står i en elendig position forhandlingsmæssigt. Alle ved hvor mange penge vi har og hvor meget vi mangler en til angrebet.

Jeg tænker at man skal bruge en 100-120 mio og gemme resten. Og så er jeg ligeglad med hvem vi henter af dembele, coutinho, dybala, mbappe, griez osv. Det er alle gode spillere der nok skal kunne hjælpe os.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Guardiola »

Oliepenge. Frikøbsklausuler. Grådighed. Føj for en ulækker kombination.

Den her rammer hårdt fordi Neymar ikke er på vej ned. Han var den, som holdet skulle bygges op omkring. Men håber han får et hårdt spark ud nu, ingen afskedskamp, ledelsen skal markere at klubben er større end de enkelte spillere. Ney har ikke gjort noget juridisk forkert, men jeg mener seriøst han har forbrudt sig på et uskrevent og moralsk kodeks. Barca gik langt over grænserne i forhold til at signe ham i første omgang, med den klare dagsorden at han var den vigtigste brik i fremtidens Barca. Klubben får et bud, vil ikke sælge, han aktiverer sin frikøbsklausul. Føj...
Oliepengene kommer til at sætte verdensordenen

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1577
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 23 gange
Blevet takket: 168 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Champione »

Guardiola skrev:Oliepenge. Frikøbsklausuler. Grådighed. Føj for en ulækker kombination.

Den her rammer hårdt fordi Neymar ikke er på vej ned. Jan var den, som holdet skulle bygges op omkring. Men håber han får et hårdt spark ud nu, ingen afskedskamp, ledelsen skal markere at klubben er større end de enkelte spillere. Ney har ikke gjort noget juridisk forkert, men jeg mener seriøst han har forbrudt sig på et uskrevent og moralsk kodeks. Barca gik langt over grænserne i forhold til at signe ham i første omgang, med den klare dagsorden at han var den vigtigste brik i fremtidens Barca. Klubben får et bud, vil ikke sælge, han aktiverer sin frikøbsklausul. Føj...
Oliepengene kommer til at sætte verdensordenen
Jeg mener at du rammer fuldstændig spot on her.
---------------------------------------
Barca is my religion!

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af MessiPogba »

Piquénbauer skrev:Det bliver svært at hente forstærkninger. Der er for det første ikke lang tid til vinduet lukker og vi står i en elendig position forhandlingsmæssigt. Alle ved hvor mange penge vi har og hvor meget vi mangler en til angrebet.

Jeg tænker at man skal bruge en 100-120 mio og gemme resten. Og så er jeg ligeglad med hvem vi henter af dembele, coutinho, dybala, mbappe, griez osv. Det er alle gode spillere der nok skal kunne hjælpe os.
Nu tager jeg lige din plads for en stund og siger: Griezmann er urealistisk for denne sommer.

Han afviste United, hans og hans brors hjerteklub, fordi han ikke vil lade Atletico i stikken pga. deres transferban, som han føler, at han skylder meget.

Dybala har aldrig spillet venstrekant, af hvad jeg ved af, og han er også, ligesom Griezmann, bedst som den flagrende, hængende angriber. En plads, hvor vi har historiens bedste i forvejen.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af zqa »

Vi har Dølle. Brug pengene på at købe Zorniger, Muhktar og Halimi om 2 år.

Anyway. Chancen for at hente Griezmann er lig nul. Han sagde tidligere på sæsonen, at han ville blive i Atl, på trods af det gigantiske tilbud fra United, da Atl. ikke kunne hente en erstatning pga transferforbudet.
#jesuisSheep

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8333
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 635 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Michman »

Hvor meget får vi for ham?
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1577
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 23 gange
Blevet takket: 168 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Champione »

zqa skrev:Vi har Dølle. Brug pengene på at købe Zorniger, Muhktar og Halimi om 2 år.

Anyway. Chancen for at hente Griezmann er lig nul. Han sagde tidligere på sæsonen, at han ville blive i Atl, på trods af det gigantiske tilbud fra United, da Atl. ikke kunne hente en erstatning pga transferforbudet.
Jeg vil ikke udelukke Griezmann.
Det er sgu set før at spillere afviser en klub og dedikerer sin fremtid og kærlighed til en klub - for at skifte senere i samme vindue.
Nu er der vel også lidt (meget) forskel på United og Barca?
Kolde regnfulde Manchester frem for solrige Barcelona?

Messi/Suarez - vs. Lukaku/Mkhteryan - defensive og organisatoriske Mourinho vs. offensive Barca?
Forskellene ér til at få øje på.
---------------------------------------
Barca is my religion!

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2574 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Drake »

Jeg troede til det sidste på at han blev, for jeg kan simpelthen ikke forstår at han vil væk på nogen måde!! :-o :eek:
Han er i hvert fald kommet på min "hadeliste" sammen med Cristina Ronaldo, Pepe, Diego Costa og Zlatan osv.

Vi er simpelthen så fucked nu, vi kommer ikke til at kunne hente nogle ordenlige afløsere, da marked også er fucked!!!! :mad: :devil:

Det jeg ser som det allerbedste bedte fix på denne situation, er at få Verratti og pose penge for NeyNey, og købe Hazard.
Men det kommer bare ikke til at ske, så igen vi er fucked!!! :thumbdown:
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Visca El Barca »

Farvel og tak. Hvis Barca kunne klare sig efter Ronnie Tak, så er Ney tab ingenting.

Han får sine penge, sine venner og et projekt som han synes er mere attraktivt. Fred vaere med det. Han ville PSG, lad os se hvordan det går. Med den pris, kan han kun skuffe.

Det er mere spaendende hvem klubben henter. Kan vi få Dembele og Coutinho, så er vi godt daekket ind. Det fraekke kunne vaere Dembele/Dybala og så teste 100 Mio euro bud på Thiago. Kan det friste Bayern?
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1577
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 23 gange
Blevet takket: 168 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Champione »

Helt enig Drake.
Det er virkelig en svær situation.

Eneste der kan redde transferen imo, er hvis Verratti indgår/købes efterfølgende.
---------------------------------------
Barca is my religion!

OliverDK
Indlæg: 3094
Tilmeldt: søn dec 16, 2012 4:28 pm
Geografisk sted: Oslogade 14 1 sth 8200 Århus og Nord . Dk
Har takket: 198 gange
Blevet takket: 389 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af OliverDK »

Visca El Barca skrev:Farvel og tak. Hvis Barca kunne klare sig efter Ronnie Tak, så er Ney tab ingenting.

Han får sine penge, sine venner og et projekt som han synes er mere attraktivt. Fred vaere med det. Han ville PSG, lad os se hvordan det går. Med den pris, kan han kun skuffe.

Det er mere spaendende hvem klubben henter. Kan vi få Dembele og Coutinho, så er vi godt daekket ind. Det fraekke kunne vaere Dembele/Dybala og så teste 100 Mio euro bud på Thiago. Kan det friste Bayern?
Muligvis. Der er bare det lille problem, at Thiago er et menneske, og derfor også har noget at sige. Han gider ikke tilbage.

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Raman93 »

Forhandlinger mellem PSG og Barca de næste par timer ifølge RMC og Sport. Det virker til at de ikke kan aktivere frikøbsklausulen. Vi bør sgu få mere 222 millioner euro, hvis det er tilfældet.
Bare ingen di Maria

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8333
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 635 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Michman »

Farvel Neynar.. Vi ses..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Piquénbauer »

MessiPogba skrev:
Piquénbauer skrev:Det bliver svært at hente forstærkninger. Der er for det første ikke lang tid til vinduet lukker og vi står i en elendig position forhandlingsmæssigt. Alle ved hvor mange penge vi har og hvor meget vi mangler en til angrebet.

Jeg tænker at man skal bruge en 100-120 mio og gemme resten. Og så er jeg ligeglad med hvem vi henter af dembele, coutinho, dybala, mbappe, griez osv. Det er alle gode spillere der nok skal kunne hjælpe os.
Nu tager jeg lige din plads for en stund og siger: Griezmann er urealistisk for denne sommer.

Han afviste United, hans og hans brors hjerteklub, fordi han ikke vil lade Atletico i stikken pga. deres transferban, som han føler, at han skylder meget.

Dybala har aldrig spillet venstrekant, af hvad jeg ved af, og han er også, ligesom Griezmann, bedst som den flagrende, hængende angriber. En plads, hvor vi har historiens bedste i forvejen.
Jeg forholder mig hverken til hvor realistisk et køb er og hvor den købte skal spille. Jeg siger bare at alle navnene er spændende og gode spillere. Hvor de skal spille ved vi intet om da vi ikke ved hvad planerne er.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Visca El Barca »

OliverDK skrev:
Visca El Barca skrev:Farvel og tak. Hvis Barca kunne klare sig efter Ronnie Tak, så er Ney tab ingenting.

Han får sine penge, sine venner og et projekt som han synes er mere attraktivt. Fred vaere med det. Han ville PSG, lad os se hvordan det går. Med den pris, kan han kun skuffe.

Det er mere spaendende hvem klubben henter. Kan vi få Dembele og Coutinho, så er vi godt daekket ind. Det fraekke kunne vaere Dembele/Dybala og så teste 100 Mio euro bud på Thiago. Kan det friste Bayern?
Muligvis. Der er bare det lille problem, at Thiago er et menneske, og derfor også har noget at sige. Han gider ikke tilbage.
Den havde jeg misset? Hvordan ved du han ikke vil tilbage? Har han sagt noget. Han er trods alt en barca dreng?
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 8 gæster