Neymar da Silva

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af A$AP »

Tsk. Vi har allerede vundet the Champions Cup.

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

11 - Neymar da Silva

Indlæg af JonasV »

Vi skal bare have noget afklaring nu. Yaymar eller Naymar? Staymar eller Awaymar? Hvis han skal spille kostmar kan det snart være ligemar.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Piquénbauer »

batistuta skrev:
Piquénbauer skrev:Jeg synes det er fedt at han tager pis på medierne. De har uden tvivl skrevet meget lort og det er Ney der har betalt for det.

Omkring hele dette cirkus så tror jeg egentlig ikke Ney vil væk. Han har ikke udtalt sig da man forhandler. Papa Ney har forsøgt at hardballe Barca med psgs tilbud men man har ikke ville rykke sig. Nu står man så i en situation hvor man næsten ikke kan gå tilbage til Barca selvom det sikkert er det Ney helst vil. Ærgerligt at Papa Ney grådighed har skulle spille så stor en rolle.
Nu er jeg ofte (også inden jeg fik en bruger herinde) stødt på indlæg, hvor du forsvarer klubben og spillere efter tvivlsomme beslutninger og præstationer. Hvordan kan du ikke se at Neymar i øjeblikket sætter sig over klubben du elsker, og pisser direkte på os fans såvel som resten af klubben? Faren er muligvis en nar, men Neymar er en voksen mand, og er absolut medsammensvoren. Det ville være fedt hvis Neymar tog pis på medierne og både klub såvel som medspillere vidste at han blev - det lader bestemt ikke til at være tilfældet her.
Hmm måske er jeg bare ikke så dramatisk? Denne sag er da lidt træls men jeg føler mig overhovedet ikke ramt på samme møde som flere herinde.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Tello
Indlæg: 7692
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 557 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Tello »

JonasV skrev:Vi skal bare have noget afklaring nu. Yaymar eller Naymar? Staymar eller Awaymar? Hvis han skal spille kostmar kan det snart være ligemar.
Fuckoutthewaymar.

Sendt fra min SM-N910F med Tapatalk

Blaugrana al vent
Indlæg: 522
Tilmeldt: ons maj 10, 2017 5:45 pm
Geografisk sted: Esé
Har takket: 8 gange
Blevet takket: 38 gange
Kontakt:

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Blaugrana al vent »

Havde man dog bare beholdt Pedro....
Jeg bløder Blaugrana

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af A$AP »

Eller Keirrison

Parla
Indlæg: 780
Tilmeldt: tors apr 21, 2011 3:26 pm
Har takket: 15 gange
Blevet takket: 65 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Parla »

Billede

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af MessiPogba »

Champione skrev:
Blaugrana al vent skrev:Jo mere upopulær Neymar gør sig i Barcelona, jo mere vil vi af med ham = jo billigere kan PSG få ham.
Her tror jeg ikke du har ret i, vi er iskolde omkring prisen.
Eneste der kan få prisen ned er Verratti - og det ville være win for os.

Verratti og enten Griez eller Dybala ind, vil jeg mene at Barca vinder på denne case.
Du vil simpelthen brænde 80-130 mio. euro af på en spiller a la Griez eller Dybala til venstrekanten, når Dybala hovedsageligt er højre kant eller hængende, mens Griezmann ikke har spillet der i flere år og først formåede at gå fra at være en god til fantastisk spiller, da han blev mere centralt.

Vi skal have en venstre kant. En, der har spillet der og ved, hvad det kræver. Ikke købe et verdensnavn og så omskole ham igen.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

FCBSOCI
Indlæg: 2462
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1185 gange
Blevet takket: 533 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af FCBSOCI »

JonasV skrev:Vi skal bare have noget afklaring nu. Yaymar eller Naymar? Staymar eller Awaymar? Hvis han skal spille kostmar kan det snart være ligemar.
Det er sgu da god humor. Tak :mrgreen: .

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1580
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 24 gange
Blevet takket: 172 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Champione »

MessiPogba skrev:
Champione skrev:
Blaugrana al vent skrev:Jo mere upopulær Neymar gør sig i Barcelona, jo mere vil vi af med ham = jo billigere kan PSG få ham.
Her tror jeg ikke du har ret i, vi er iskolde omkring prisen.
Eneste der kan få prisen ned er Verratti - og det ville være win for os.

Verratti og enten Griez eller Dybala ind, vil jeg mene at Barca vinder på denne case.
Du vil simpelthen brænde 80-130 mio. euro af på en spiller a la Griez eller Dybala til venstrekanten, når Dybala hovedsageligt er højre kant eller hængende, mens Griezmann ikke har spillet der i flere år og først formåede at gå fra at være en god til fantastisk spiller, da han blev mere centralt.

Vi skal have en venstre kant. En, der har spillet der og ved, hvad det kræver. Ikke købe et verdensnavn og så omskole ham igen.
Nu er Griezmann oprindelig kant og har flere år på kant end i angrebet?
Dybala er ligeledes offensiv midtbane naturligt, og man kan sagtens agere en centreret kant, ala David Villa gjorde det.

Jeg håber Semedo og Alba skal tilbage med hidsige raids og offensive aktioner - og så kan vi sagtens have en kant med en rolle inde i midten.

Jeg håber at Valverde arbejder med bevægelse og positionering, da udgangspunktet på banen bliver knap så vigtigt, da det hele flyder sammen i praksis. Fuldstændig som under Pep.
---------------------------------------
Barca is my religion!

PuyolErGud
Indlæg: 10688
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 596 gange
Blevet takket: 571 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af PuyolErGud »

Nu har Tebas vist været ude at fastlå, at PSG ikke vil kunne købe Neymar ved at betale hans frikøbsklausul, og at LFP vil afvise enhver betaling fra PSG. Så enten forhandling eller ingenting.

Hvis det selvfølgelig er til st stole på...

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af MessiPogba »

PuyolErGud skrev:Nu har Tebas vist været ude at fastlå, at PSG ikke vil kunne købe Neymar ved at betale hans frikøbsklausul, og at LFP vil afvise enhver betaling fra PSG. Så enten forhandling eller ingenting.

Hvis det selvfølgelig er til st stole på...
Nu er jeg da ikke med? LFP kan da ikke afvise en frikøbsklausul? Nu fatter jeg seriøst hat.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af MessiPogba »

Champione skrev:
MessiPogba skrev:
Champione skrev:
Blaugrana al vent skrev:Jo mere upopulær Neymar gør sig i Barcelona, jo mere vil vi af med ham = jo billigere kan PSG få ham.
Her tror jeg ikke du har ret i, vi er iskolde omkring prisen.
Eneste der kan få prisen ned er Verratti - og det ville være win for os.

Verratti og enten Griez eller Dybala ind, vil jeg mene at Barca vinder på denne case.
Du vil simpelthen brænde 80-130 mio. euro af på en spiller a la Griez eller Dybala til venstrekanten, når Dybala hovedsageligt er højre kant eller hængende, mens Griezmann ikke har spillet der i flere år og først formåede at gå fra at være en god til fantastisk spiller, da han blev mere centralt.

Vi skal have en venstre kant. En, der har spillet der og ved, hvad det kræver. Ikke købe et verdensnavn og så omskole ham igen.
Nu er Griezmann oprindelig kant og har flere år på kant end i angrebet?
Dybala er ligeledes offensiv midtbane naturligt, og man kan sagtens agere en centreret kant, ala David Villa gjorde det.

Jeg håber Semedo og Alba skal tilbage med hidsige raids og offensive aktioner - og så kan vi sagtens have en kant med en rolle inde i midten.

Jeg håber at Valverde arbejder med bevægelse og positionering, da udgangspunktet på banen bliver knap så vigtigt, da det hele flyder sammen i praksis. Fuldstændig som under Pep.
Men det er ikke tankevækkende for dig, at Griezmann tog det til next level, da han begyndte at operere centralt? Så du f.eks. EM sidste år? De første to kampe var Griezmann højre kant. Det var først fra kamp 4, da Deschamp rykkede Griezmann centralt bag Giroud, at Griezmann eksplodere. Griezmann kan spille kant, men han er uden tvivl allerbedst centralt.

Hvorfor betale så hulens masse penge for en spiller og bruge ham på en plads, han ikke er bedst?

Og endeligt, Griezmann afviste et skifte til sin hjerteklub i sommers, fordi han ikke vil lade Atletico i stikken med deres transferban, så hvorfor skulle hna pludselig have skiftet mening nogle uger efter? Griezmann er tidligst muligt at hente næste sommer, og vi har brug for en omgående, hvis N£ymar smutter.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Storken »

MessiPogba skrev:
PuyolErGud skrev:Nu har Tebas vist været ude at fastlå, at PSG ikke vil kunne købe Neymar ved at betale hans frikøbsklausul, og at LFP vil afvise enhver betaling fra PSG. Så enten forhandling eller ingenting.

Hvis det selvfølgelig er til st stole på...
Nu er jeg da ikke med? LFP kan da ikke afvise en frikøbsklausul? Nu fatter jeg seriøst hat.
http://www.sport-english.com/en/news/ba ... id-6203306

Det lyder lidt tyndt.

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Raman93 »

Der må snart gerne findes en løsning på det her. Vi spiller allerede supercup kampe mod Real om to uger. Vi skal finde erstatninger, og klubberne skal være villige til at sælge LIGE inden sæsonstart. Som sagt den her sommer tog sgu en uventet drejning.

Neymar møder eftersigende til træning på i morgen.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 7 gæster