Neymar da Silva

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af zqa »

Tilfældigheder.
#jesuisSheep

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Storken »

OliverDK skrev:Har ikke lige læst om den, men hvordan kan det være, at Griezmann ligger nr. 1 med 97%?
Det er også lidt forvirrende.

Placeringen er modellens vurdering af spillernes afslutningsevner, hvor de er rangeret fra bedst til værst. Procenttallet er modellens vurdering af spillernes chance for at være en bedre afslutter end gennemsnitligt. Det ene udtrykker et niveau, mens det andet fokuserer mere på sandsynligheden for at være god.

Griezmann er eksempelvis nummer 1, da han har været ekstremt skarp på sine chancer. Messi har derimod højere procenter, da han har flere afslutninger, hvorfor man kan være mere sikker på hans evner.

Eksempel:
Du har to spillere. Den ene har scoret 40% flere mål end forventet ud hans chancer. Han har dog kun haft 100 skud. Modellen vil vurdere, at han er en rigtig god afslutter. Det er kort sagt ekstremt at score 40% flere mål efter 100 skud. Der er dog lidt usikkerhed forbundet med vurderingen, da der kun er 100 skud. Han kan trods alt have været ekstremt heldig.

Den anden spiller har kun scoret 10% flere mål end forventet, men han har til gengæld haft 1.000 skud. Modellen vil vurdere, at han er en god afslutter, da han scorer 10% mere end forventet. Derudover vil modellen vurdere, at han med rigtig stor sandsynlighed er bedre end gennemsnittet, da han har gjort det over 1.000 skud. Det er kort sagt svært at være heldig over så mange skud.

Så Spiller 1 vil have den bedste placering, da han formodes, at være en sindssyg god afslutter. Spiller 2 har dog den højeste sandsynlighed for at være bedre end gennemsnittet, da man er mere sikker på hans evner.

OliverDK
Indlæg: 3094
Tilmeldt: søn dec 16, 2012 4:28 pm
Geografisk sted: Oslogade 14 1 sth 8200 Århus og Nord . Dk
Har takket: 198 gange
Blevet takket: 389 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af OliverDK »

Tak for forklaringen. Hvor er det vildt, at Leo er i toppen på sådan en liste, når man tænker på, hvor meget han ellers bidrager med. Han er umenneskelig.

Hvor er det forresten irriterende, at hele den her saga fuldstændig fjerner fokus fra vores største problem denne sommer: at hente en ny central midt.

Brugeravatar
batistuta
Indlæg: 180
Tilmeldt: fre maj 05, 2017 6:09 pm
Har takket: 7 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af batistuta »

Neymar må i den grad siges at føle sig større end klubben i øjeblikket. Han skal væk - de sidste par uger har været pinlige, sådan som han har fået lov til at køre rundt med ikke kun medier og fans, men også ledelsen og vores øvrige spillere. Få lavet den handel, og lad os få nogle nye dygtige spillere ind! Neymar er muligvis en top 3 spiller på det brasilianske landshold - samme niveau har han ikke opnået her. Han kan bestemt erstattes med typer som passer bedre ind. Få det gjort.
Barca fan siden 1986.

Blaugrana al vent
Indlæg: 520
Tilmeldt: ons maj 10, 2017 5:45 pm
Geografisk sted: Esé
Har takket: 8 gange
Blevet takket: 38 gange
Kontakt:

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Blaugrana al vent »

Jo mere upopulær Neymar gør sig i Barcelona, jo mere vil vi af med ham = jo billigere kan PSG få ham.
Jeg bløder Blaugrana

FCBSOCI
Indlæg: 2448
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1172 gange
Blevet takket: 508 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af FCBSOCI »

Jeg tager sgu til Barcas træningsanlæg i morgen aften, bor på et hotel ikke så langt derfra, og ser om Ney træner med. Han vil ikke svare på om han skal til PSG, men der er nok ikke nogen der har spurgt ham på dansk; så det prøver jeg. Måske det virker? :? I skal nok få en fuld rapport, så I og ingen andre kender Neys fremtid...

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af MessiPogba »

Blaugrana al vent skrev:Jo mere upopulær Neymar gør sig i Barcelona, jo mere vil vi af med ham = jo billigere kan PSG få ham.
Det er sådan en situation her, man ville ønske, man havde en Ferguson ved roret. Han havde vist no mercy ang. sådan en farce som det her.

N£ymar opfører sig alt for meget, som om, at han er større end kluben, og vi skylder ham alt.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg synes det er fedt at han tager pis på medierne. De har uden tvivl skrevet meget lort og det er Ney der har betalt for det.

Omkring hele dette cirkus så tror jeg egentlig ikke Ney vil væk. Han har ikke udtalt sig da man forhandler. Papa Ney har forsøgt at hardballe Barca med psgs tilbud men man har ikke ville rykke sig. Nu står man så i en situation hvor man næsten ikke kan gå tilbage til Barca selvom det sikkert er det Ney helst vil. Ærgerligt at Papa Ney grådighed har skulle spille så stor en rolle.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Skydefinten »

All players are very upset with Neymar, and Messi does not like his behavior towards the club [rac1]
Måske. Måske ikke.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1577
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 23 gange
Blevet takket: 168 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Champione »

Blaugrana al vent skrev:Jo mere upopulær Neymar gør sig i Barcelona, jo mere vil vi af med ham = jo billigere kan PSG få ham.
Her tror jeg ikke du har ret i, vi er iskolde omkring prisen.
Eneste der kan få prisen ned er Verratti - og det ville være win for os.

Verratti og enten Griez eller Dybala ind, vil jeg mene at Barca vinder på denne case.
---------------------------------------
Barca is my religion!

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Tello »

Lad os håbe på måske. Han fortjener det sgu.

Sendt fra min SM-N910F med Tapatalk

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af A$AP »

:lol: :lol:

Gør det nu bare officielt, så vi kan komme videre. Sæsonen er lige rundt om hjørnet, og vi kan ikke bare fortsætte med at lade os vente på at Neymar får nosserne til at gå igennem med sit valg. Det er ikke Neymar FC. Neymar og hans behov for omtale og branding kan ikke og skal aldrig fylde mere end vores egne handler og mål i transfervinduet. Det handler ikke om ham. Skrid nu bare, en gang for alle. PSG og Al Khelaifi nyder det her til det yderste.

Brugeravatar
batistuta
Indlæg: 180
Tilmeldt: fre maj 05, 2017 6:09 pm
Har takket: 7 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af batistuta »

Piquénbauer skrev:Jeg synes det er fedt at han tager pis på medierne. De har uden tvivl skrevet meget lort og det er Ney der har betalt for det.

Omkring hele dette cirkus så tror jeg egentlig ikke Ney vil væk. Han har ikke udtalt sig da man forhandler. Papa Ney har forsøgt at hardballe Barca med psgs tilbud men man har ikke ville rykke sig. Nu står man så i en situation hvor man næsten ikke kan gå tilbage til Barca selvom det sikkert er det Ney helst vil. Ærgerligt at Papa Ney grådighed har skulle spille så stor en rolle.
Nu er jeg ofte (også inden jeg fik en bruger herinde) stødt på indlæg, hvor du forsvarer klubben og spillere efter tvivlsomme beslutninger og præstationer. Hvordan kan du ikke se at Neymar i øjeblikket sætter sig over klubben du elsker, og pisser direkte på os fans såvel som resten af klubben? Faren er muligvis en nar, men Neymar er en voksen mand, og er absolut medsammensvoren. Det ville være fedt hvis Neymar tog pis på medierne og både klub såvel som medspillere vidste at han blev - det lader bestemt ikke til at være tilfældet her.
Barca fan siden 1986.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af A$AP »

Han tager lige så meget pis på klubben og fansene, hvis ikke meget mere end han gør medierne. Kæmpe joke, og det er os folk griner af. Det må også være derfor, at spillerne også har fået nok.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14866
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1658 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Lopezzz »

Jeg håber ikke at hans situation påvirker spillerne inden supercopa. Real må ikke løfte denne trofæ
MDCCCXCIX

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 11 gæster