Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af JonasV »

Ville være topfedt med Isco. Har bare en fornemmelse af at det aldrig kommer til at ske. På trods af at han er tosset med Barca(-chips)

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Jesni »

JonasV skrev:Ville være topfedt med Isco. Har bare en fornemmelse af at det aldrig kommer til at ske. På trods af at han er tosset med Barca(-chips)
Han har kontraktudløb om et år, men ja, who knows. Det ville virkelig være stærk transfer.

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2574 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Drake »

!Option skrev:
Drake skrev:
!Option skrev:Mht. at spilletiden vil ryge fra nogle af vores spillere mener jeg at Arda er fuldstændig ligegyldig i den sammenhæng. Manden er 30 (?) og får aldrig en fast rolle hos os. Iniesta kan ikke holde til en hel sæson længere og kan sagtens indgå i sparring på midten, såvel som fx Sergi Roberto og André Gomes kan. Alena ser jeg også gerne få spilletid, men han er immervæk stadig meget ung så jeg tror første sæson bliver meget indkøring. D. Suarez syntes jeg har gjort det langt bedre på kanterne end på midten, så han kunne evt. dele spilletiden med nogle af de foreslåede nyindkøb.
Det er helt rigtig, men det er bare den type midtbane type der så går tabt, hvis vi spiller 4-2-3-1.
Men helt enig med de spiller vi har nu, er det realt kun Alena og måske D. Suarez der er værd at satse på til den plads.
Arhhh, vil nu mene at en mand som Sergi Roberto har vist langt mere end de to fx? :smile:
Alena må alt andet lige være den som har vist mindst af alle, i den overflod vi har af centrale midtbanespillere. Iniesta, Rakitic, Bussen, Andre Gomes, Sergi Roberto, Rafinha, D. Suarez, Alena, Samper... Jesus, vi har 9 (!!!!) spillere til max 3 pladser..

Det kan godt være at der skal arbejdes hårdt på indkøbs siden i det her vindue, men det skal der godt nok også på salgs/udlejnings siden da! :eek:
Nu talte jeg kun dem der ikke kan spille DM, som Roberto godt kan, og ja han har vist meget mere.

Af de midtbane spiller vi har, er det Iniesta, Rafinha, D. Suarez, Alena og Arda der ikke kan spille DM. Så det er realt kun Rafinha og Alena det vil gå ud over hvis vi spiller 4-2-3-1. Iniesta stopper snart, Arda er 30 og bliver forhåbentlig solgt, D. Suarez er nok bedre på kanten.
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af MessiPogba »

Champione skrev:Øhm - ham der Isco, han har da ikke forlænget sin aftale med Madrid endnu - har han???

Ney millioner i den retning?? Ja tak.
Verratti og Hazard i år og Isco på fri næste år?

MAtS
Semedo - Pique - Umtiti - Alba
Bussen
Verratti - Isco
Messi - Suarez - Hazard

Holy motherfucking God, en wankfest jeg skulle have i gang med mig selv
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2574 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Drake »

MessiPogba skrev:
Champione skrev:Øhm - ham der Isco, han har da ikke forlænget sin aftale med Madrid endnu - har han???

Ney millioner i den retning?? Ja tak.
Verratti og Hazard i år og Isco på fri næste år?

MAtS
Semedo - Pique - Umtiti - Alba
Bussen
Verratti - Isco
Messi - Suarez - Hazard

Holy motherfucking God, en wankfest jeg skulle have i gang med mig selv
Billede
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1577
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 23 gange
Blevet takket: 168 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Champione »

Men hvorfor er hans manglende forlængelse gået totalt under radaren? Var en del snak om os og Isco tidligere?

Stendød pt!
---------------------------------------
Barca is my religion!

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af A$AP »

Er det ikke noget med en anti-barca klausul i hans kontrakt?

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1577
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 23 gange
Blevet takket: 168 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Champione »

A$AP skrev:Er det ikke noget med en anti-barca klausul i hans kontrakt?
Men hvis kontrakten udløber? [emoji41]
---------------------------------------
Barca is my religion!

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af A$AP »

Endelig noget konkret fra Di Marzio.

http://gianlucadimarzio.com/en/barcelon ... the-latest

Parla
Indlæg: 764
Tilmeldt: tors apr 21, 2011 3:26 pm
Har takket: 14 gange
Blevet takket: 62 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Parla »

A$AP skrev:Endelig noget konkret fra Di Marzio.

http://gianlucadimarzio.com/en/barcelon ... the-latest
Synes ellers lige han har udtalt at han vil blive hos Dortmund da Manchester United var interreseret.
Det er vel også lidt for mange penge at kaste efter en spiller der kun er 20 år gammel og ikke rigtigt har bevist det helt store endnu.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »



Hmm det er åbenbart ikke kun ney der slås til træning - dembele kan også.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
!Option
Indlæg: 915
Tilmeldt: ons jan 18, 2017 3:44 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 173 gange
Blevet takket: 150 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af !Option »

Det ser selvfølgelig aldrig særlig professionelt ud, men har vi ikke alle prøvet til en træning at temperamentet steg en smule pga. fx en tackling eller lignende... :roll:

Jeg er nu ret sikker på det er relativt almindeligt at der opstår uenigheder på den måde her, i langt langt de fleste klubber rundt om i verden.
Rey Abi!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Jo det er hele min pointe. Det sker hele tiden.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Ok så indtil videre skriver MD at vi vil have coutinho, Di Marzio at det bliver dembele, RAC1 snakker om 4 spillere (griezmann og dybala bla) og Catradio siger Mbappe.

Det virker til at man ikke har en ide om hvem vi henter. Og jeg er egentlig lidt ligeglad da de alle kunne være spændende!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af MessiPogba »

Piquénbauer skrev:Ok så indtil videre skriver MD at vi vil have coutinho, Di Marzio at det bliver dembele, RAC1 snakker om 4 spillere (griezmann og dybala bla) og Catradio siger Mbappe.

Det virker til at man ikke har en ide om hvem vi henter. Og jeg er egentlig lidt ligeglad da de alle kunne være spændende!
Ingen Hazard i blandt de navne, du har læst? :sad: :sad: :sad: :sad: :sad:

Jeg vil kun have Hazard. Jeg vil gerne have en stor wankfest over messi og Hazard på kanterne.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 15 gæster