Neymar da Silva

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Tello »

Fuck den lille hund.

Sendt fra min SM-N910F med Tapatalk

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Piquénbauer »

Der er vitterligt ingen grund til at svine ham til. Vi er alle skuffede men det er en del af gamet at spillere smutter.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
!Option
Indlæg: 915
Tilmeldt: ons jan 18, 2017 3:44 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 173 gange
Blevet takket: 150 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af !Option »

Syntes godt nok også tråden her de sidste mange sider har været decideret pinlig at læse i... Neymar har allerede givet os så meget rent sportsligt at jeg syntes det imponerede at folk kan falde så dybt at der kommer den ene sviner efter den anden. Især når hoveddelen af det som han svines for er baseret på tilfældige rygter..

Og ja, jeg er med på at han burde have kommenteret et eller andet selv efterhånden, men come on guys, kan vi ikke prøve bare hæve niveauet en smule efterhånden? :smile:
Rey Abi!

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Tello »

Manden har intet sagt, hans far har nærmest afpresset klubben, han har næsten gjort klubbens ledelse nosseløse (ikke fordi de havde meget i forvejen), han er blevet spurgt af næsten alle holdkammerater om at blive, han er på hold med verdens aller, allerbedste, men selv Messis niveau vil dale om 2-3 års tid, og til den tid er Neymar kun 27! Ronaldo fik Ballon D'or som 31 årig, så det er ikke fordi han ingen tid har! Plus det sårer os fans, og det er næsten det værste. En naturlig overgang, med samtaler med en agent, små udtalelser fra spilleren osv. osv. havde været mere til at tåle. Det her har været Cirkus Neymar & Neymar Sr. - og det er fucked. Plus han tør ikke sige sin far imod.

Sendt fra min SM-N910F med Tapatalk

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Kubala »

Klubben har givet Ney langt mere end, hvad Ney har givet klubben. Langt mere. Manden har kun været her i fire sæsoner.

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Kubala »

PS. Man burde ikke komme med sviner. Alle er irriteret og frustreret, hvilket er fair at udtrykke, men helst på en ordentlig måde. Det er Neys tab, at han smutter, ikke Barcas.

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Skydefinten »

Sorry. Glemte en smiley. Jeg synes egentligt ikke at Ney er en slange. Sådan rigtigt.
Jeg er dog meget skuffet over ham (og ikke mindst hans stilhed) - og grænsen til provokationer mod FCB.
Valgte naturligvis også lige en restaurant efter RM - kampen, som hed "Paris". Bare lige fordi...
Vi kommer videre - vi skal bare lige have Dybala/Veratti i stalden. Billede
Senest rettet af Skydefinten man jul 31, 2017 3:52 pm, rettet i alt 1 gang.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
!Option
Indlæg: 915
Tilmeldt: ons jan 18, 2017 3:44 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 173 gange
Blevet takket: 150 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af !Option »

Tello skrev:Manden har intet sagt, hans far har nærmest afpresset klubben, han har næsten gjort klubbens ledelse nosseløse (ikke fordi de havde meget i forvejen), han er blevet spurgt af næsten alle holdkammerater om at blive, han er på hold med verdens aller, allerbedste, men selv Messis niveau vil dale om 2-3 års tid, og til den tid er Neymar kun 27! Ronaldo fik Ballon D'or som 31 årig, så det er ikke fordi han ingen tid har! Plus det sårer os fans, og det er næsten det værste. En naturlig overgang, med samtaler med en agent, små udtalelser fra spilleren osv. osv. havde været mere til at tåle. Det her har været Cirkus Neymar & Neymar Sr. - og det er fucked. Plus han tør ikke sige sin far imod.

Sendt fra min SM-N910F med Tapatalk
Hvis manden vitterligt overvejer at skifte, hvad mener du så helt seriøst at han skal sige? Siger han at han gerne vil skifte står han i en betydeligt dårligere forhandlings situation ifht. PSG. Falder skiftet så på jorden er han da først helt fucked i Barca... :roll:

Jeg ønsker han bliver, men kan sagtens forstå at han overvejer et skifte omend det måske er et lille skridt nedad professionelt lige nu. PSG har jo allerede vist at de ikke er en sælgene klub med bla. Verratti, og viser med det her køb at de absolut har planer om at blande sig i verdens eliten. At du som 25-årig er tiltænkt den absolutte hovedrolle heri sammenholdt med en gedigen lønstigning, gør at jeg godt kan forstå at Neymar har second thoughts...

Hvilket underbygger min tidligere pointe om at div. svinere som fx "fuck den lille hund" er yderst usympatisk og ingen steder hører hjemme!
Rey Abi!

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14867
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1658 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Lopezzz »

A$AP skrev:
phpBB [video]


Hahah fra 1:09, Marcelo ved vi er fucked :lol: :lol:
De har det sjovt de der brasilianere men lige så snart de er i undertal så er de de største tudefjæser. Men når de er sammen så tror de at hele verden er i deres hænder
MDCCCXCIX

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Tello »

Hvis manden vitterligt overvejer at skifte, hvad mener du så helt seriøst at han skal sige? Siger han at han gerne vil skifte står han i en betydeligt dårligere forhandlings situation ifht. PSG. Falder skiftet så på jorden er han da først helt fucked i Barca... :roll:
"Jeg ved ikke hvad fremtiden bringer". "Lige nu fokuserer jeg kun på USA touren, alt kommer bagefter". "Lige i øjeblikket er kampene det vigtigste fokuspunkt". Også kunne idioten lade være med at slås til træning. Det er der på ingen måde nogen fra holdet/staben der fortjener. Plus det billede på Insta med hans far i et privatfly, og nu den restaurant 'Paris', eller hvordan han satte sig alene på bænken / havde travlt med at flække af grin sammen med Marcelo & Casemiro efter El Clasico.
Jeg ønsker han bliver, men kan sagtens forstå at han overvejer et skifte omend det måske er et lille skridt nedad professionelt lige nu. PSG har jo allerede vist at de ikke er en sælgene klub med bla. Verratti, og viser med det her køb at de absolut har planer om at blande sig i verdens eliten. At du som 25-årig er tiltænkt den absolutte hovedrolle heri sammenholdt med en gedigen lønstigning, gør at jeg godt kan forstå at Neymar har second thoughts...

Hvilket underbygger min tidligere pointe om at div. svinere som fx "fuck den lille hund" er yderst usympatisk og ingen steder hører hjemme!
"I left for sporting and financial reasons, and because I wasn't given enough recognition," Figo said, as quoted by Sport English.

Luis Figo was subject to a to then world record switch worth 37.5 million pounds involving two of the football world's fiercest rivals from Barca to Madrid when his release clause was activated. Pro Barca people say it is out of greed. Pro Madrid people say it is to win the Champions League. But there floats another rumour. That Real Madrid 's president Florentino Perez had secretly agreed a pre contract with Luis Figo 's agent.
Svinere er min måde at udtrykke min kæmpe frustration på. Det kan godt være, at jeg clearer op om noget tid, at jeg ser meningen i det hele m.m. Men lige nu, der er min fornuft omkring Neymar tåget af ren frustration. Beklager det grimme sprog, men han har trykket på de helt forkerte knapper hos mange fans.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14867
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1658 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Lopezzz »

Mange af vores spillere har udtrykt at de ikke ved hvad der foregår og at de forventer at Neymar kommer frem og siger noget men Neymar er total ligeglad. Han opfører sig som om hele holdet er efter ham og snakker ikke med nogen men lige så snart den klamme Marcelo nærmer sig så er alt godt og han er glad.
Jeg ønsker ham ikke mere i klubben. Han har svigtet os
MDCCCXCIX

Mkj 77
Indlæg: 1118
Tilmeldt: man mar 14, 2011 10:11 am
Har takket: 110 gange
Blevet takket: 29 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Mkj 77 »

Lopezzz skrev:Mange af vores spillere har udtrykt at de ikke ved hvad der foregår og at de forventer at Neymar kommer frem og siger noget men Neymar er total ligeglad. Han opfører sig som om hele holdet er efter ham og snakker ikke med nogen men lige så snart den klamme Marcelo nærmer sig så er alt godt og han er glad.
Jeg ønsker ham ikke mere i klubben. Han har svigtet os
Jeg forstår frustrationen og er det selv- min bekymring bliver yderligere forstærket af at vores ledelse ikke ligefrem er pisse smarte, ej heller ved transfers, så jeg frygter at dette kan medføre en deroute

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af A$AP »

Papa Ney er/var angiveligt i Barcelona i dag, for lige at hente sine små 25-26 millioner :lol:. Han er sgu hvad man kalder en go-getter.

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Tello »

A$AP skrev:Papa Ney er/var angiveligt i Barcelona i dag, for lige at hente sine små 25-26 millioner [emoji38]. Han er sgu hvad man kalder en go-getter.
Escobar Sr.

Sendt fra min SM-N910F med Tapatalk

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Jesni »

A$AP skrev:Papa Ney er/var angiveligt i Barcelona i dag, for lige at hente sine små 25-26 millioner :lol:. Han er sgu hvad man kalder en go-getter.
Jeg tror ikke, man henter millioner. De bliver overført.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 20 gæster