Neymar da Silva

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg venter stadig med at blive rasende... Men puha ney hvis det sker.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af emo »

Iniesta: "This situation has one ending: Neymar should talk."


Det vi alle har sagt og tænkt I flere uger nu.

Sendt fra min ONE A2003 med Tapatalk
Allez...

Alias-A
Indlæg: 642
Tilmeldt: tors mar 20, 2008 10:21 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 33 gange
Blevet takket: 73 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Alias-A »

If Neymar is a Barcelona player on the 31st July, Barça must pay a €25m loyalty bonus, Neymar's father wants to delay a move to PSG until August, so that he can receive a €25m loyalty bonus from the club. [Foot Mercato]
Loyalitetsbonus i midten af transfervinduet. Genialt.
93' Iniesta

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Storken »

Alias-A skrev:
If Neymar is a Barcelona player on the 31st July, Barça must pay a €25m loyalty bonus, Neymar's father wants to delay a move to PSG until August, so that he can receive a €25m loyalty bonus from the club. [Foot Mercato]
Loyalitetsbonus i midten af transfervinduet. Genialt.
Det lyder som fake news.

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Kubala »

Jeg håber, at klubben er begyndt på at arbejde på at finde afløsere. Og man må helst være meget frem i processen.

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Tello »

Barca vs. Ney. Sr.

BilledeBilledeBilledeBilledeBillede

Sendt fra min SM-N910F med Tapatalk

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af emo »

Fedt, så hvis han skifter efter den dato så får han lige penge af Barca også, plus alt det fra Paris! Flot flot...

Sendt fra min ONE A2003 med Tapatalk
Allez...

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af MessiPogba »

Storken skrev:
Alias-A skrev:
If Neymar is a Barcelona player on the 31st July, Barça must pay a €25m loyalty bonus, Neymar's father wants to delay a move to PSG until August, so that he can receive a €25m loyalty bonus from the club. [Foot Mercato]
Loyalitetsbonus i midten af transfervinduet. Genialt.
Det lyder som fake news.
Gør det faktisk ikke. Hvis du har set kontrakter fra de der Leaks-sider der, så kan en loyalitetsbonus snildt betales d. 31/7.

Neymars far er sgu klog nok. 40 mio for at få sin søn til at skifte til Barca. Får så lige 25 af Barca for at være "loyal" og så scorer han lige 50 mio. euro oven i det også. Så på 4 år har N£ymarPai scoret sig 115 mio. euro. 65 af dem er givet af os. 65 mio. euro. Det kunne vi have fået en fantastisk spiller for.

Det giver god mening, hvorfor Neymar ikke har ytret sig indtil nu, når der står en loyalitetskontrakt og lurer. Neymar er fortid.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af MessiPogba »

Jeg har læst et rygte, at PSG angiveligt vil indlemme di Maria i deres bud.

Kunne man få 2014-di Maria til vores hold, ville det være en fantastisk spiller at få. Der var han godt nok god. Men det er da kun gået ned ad siden, men han er dog en fleksibel spiller at have. Kan spille på en tremandsmidtbane og begge kanter uden problemer. Han ville da være mere nyttig end Arda Turan, som pt. har den funktion på holdet, di Maria kunne have.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Piquénbauer »

Hvis rygterne er rigtige så er han sgu skarp ham papa ney. Det må man give ham.

Og fuck di maria. De kan give os 300 mio for ney og så sparer de stadig 30 mio. Det er også et flot rundt tal.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Jesni »

MessiPogba skrev:Jeg har læst et rygte, at PSG angiveligt vil indlemme di Maria i deres bud.

Kunne man få 2014-di Maria til vores hold, ville det være en fantastisk spiller at få. Der var han godt nok god. Men det er da kun gået ned ad siden, men han er dog en fleksibel spiller at have. Kan spille på en tremandsmidtbane og begge kanter uden problemer. Han ville da være mere nyttig end Arda Turan, som pt. har den funktion på holdet, di Maria kunne have.
Han vil være en alt for løntung spiller i forhold til hvad han formentligt kan byde ind med. Det vil være en virkelig dum spiller at få til klubben synes jeg. Og så er han heller ikke decideret ung længere. Meget tyder desværre på at Neymar smutter synes jeg - specielt med udtalelser fra spillere i truppen - og jeg håber der bliver købt ungt ind, istedet for spillere, der er 28+.

Derudover, så tror jeg ikke det er så slemt at miste Neymar, hvis vi skal tilbage til tiki-taka, hvilket Valverde har antydet, at vi skal tilbage til. Neymar har ikke vist at han fungerer super godt i det system, hvilket jeg også tror spiller lidt ind i det her. I PSG vil de helt sikker skræddersy en spillestil til ham, der er mere direkte, og skal Neymar være verdens bedste, så er det nok mere i sådan et system, desværre.
Senest rettet af Jesni lør jul 29, 2017 1:58 pm, rettet i alt 1 gang.

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Raman93 »

Jeg vil forhandle med PSG, så vi kan få mellem 30-50 millioner euro ekstra. Vi skal alligevel betale hans far 26 millioner euro. Det eller en lidt mindre transfersum og Verratti.

Og ingen di Maria, tak

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Piquénbauer »

Jesni jeg ved virkelig ikke hvor du får det med tiki taka fra? Der er heller ikke noget der tyder på det i vores træningskampe indtil videre?

Men ja jeg må også indse at det begynder at se sådan ud. Når spillerne og barto siger som de gør så kunne det tyde på det. Og endnu mere nu hvor MD (ledelsens talerør) også kommer med historier. Jeg har ikke ville være efter ney på baggrund af rygter men det er sgu for svagt af ham.

Og vi ender med at stå i en forfærdelig situation. Vi har ikke lang tid til at hente spillere og dem vi skal forhandle med ved vi er desperate og har penge. Det ender med at vi får brugt det hele på et par spillere og så må vi håbe at de har niveauet. Jeg tror coutinho bliver den ene (tager kanten efter ney) og så må vi se hvad der ellers dukker op. Men det bliver ikke verdensklasse spillere fra øverste hylde som verratti, hazard osv.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Piquénbauer »

Ousmane Dembélé: "To be honest, the links with Barcelona doesn't interest me at all."
Hmm.

Rygterne siger forresten at det var valverde der sendte ney i bad i går efter problemerne med semedo.

Er der nogen der kan huske hvad grizens frikøbs er på?

Edit: 100 mio.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Tello »

Godt af Valverde

Sendt fra min SM-N910F med Tapatalk

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 18 gæster