Neymar da Silva

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Tello
Indlæg: 7701
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 560 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Tello »

Lad ham lave sådan en mod en sur Umtiti, Arda eller Suarez, så kan han blive kastet rundt i luften som en fucking puddel.

Sendt fra min SM-N910F med Tapatalk

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af MessiPogba »



Hazard har IMO en bedre fodbold IQ end Neymar. Neymar er en flamboyant spiller. En, der lever meget på sin fart og driblinger. Han er ikke en særlig god playmaker, og hans blik for spilelt er fint, men ka nvære bedre. Hazard mener jeg er en noget mere effektiv dribler end Neymar er. Neymar kan sommetider ødelægge et angreb, fordi han står stille med bolden og lige skal show-off. For fansene er det glædeligt, for spillet kan det sommetider være frustrerende.. Hazard minder på mange punkter om en ung Messi. Bolden i fødderne, ingen virvar, bare glide af på sine modstandere og skabe ting.

Eneste minus er, at Hazard først vil være klar i slutningen af november, da han er ude med en brækket ankel.

MAtS
Semedo - Pique - Umtiti - Alba
Busquets
Verratti - Iniesta
Messi - Suarez - Hazard

MATs
Semedo - Puque - Umtiti - Alba
Verratti - Busquets
Dølle - Messi - Hazard
Suarez

Hazard kan også spille højre kant (Dog få kampe) og så som 10'er og kan derfor også være med til at aflaste Messi en del også.

Hazard og Messi på hver sin flanke ville være modbydeligt.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af A$AP »

Vi får ikke Hazard lige forløbigt. I hvert fald ikke denne sommer. Jeg kan heller ikke se hvorfor de skulle hente Neymar, for så at sælge deres bedste spiller. Holdets omdrejningspunkt. Det var jo også det her Verratti ville have, at der blev hentet stjerner ind.

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af MessiPogba »

A$AP skrev:Vi får ikke Hazard lige forløbigt. I hvert fald ikke denne sommer. Jeg kan heller ikke se hvorfor de skulle hente Neymar, for så at sælge deres bedste spiller. Holdets omdrejningspunkt. Det var jo også det her Verratti ville have, at der blev hentet stjerner ind.
Der skal selvfølgelig en del ting, der skal op i en højere enhed, det er helt klart, når der er tale om to ubestridte stjerner som Verratti og Hazard.

1) Verratti har ansat Raiola som sin agent. Er der en ting, Raiola kan, så er det at indfrie sin arbejdsgivers ønsker. Han har gjort det flere gange. Jeg tror hele denne sag kan dreje sig om penge, og det er, at hvis Verratti via Raiola officielt indgiver en request til PSG, så opsiger han rettigheden til hans loyalitetsklausul, og sådan en kan være virkelig, virkelig mange penge værd. Jeg kan forestille mig ,at PSG måske lige belønner deres spilleres loyalitetsklausul en tand mere end andre hold. Jeg læste engang tilbage i 2013, hvor Rooney var meget villig til at skifte til Chelsea, at hvis han havde indgivet sit transfer-request til United, ville han have været gået glip af 150-200 mio. kroner. Forestil dig så Verratti med araber-penge?

2) Hazard må da være snart frisk på et nyt eventyr? Jeg tror inderligt, at Hazard godt ved, at hvis han vil være en potential Balon D'oR-vinder er han nødt til at skifte væk fra PRemier League og Chelsea, da det er yderst sjældent, at PL-spillere komme i betragtning af individuelle priser, og det tror jeg også, det forbliver, når Messi og Ronaldo-duopolen er overstået. Medmindre denne ekstreme vanvid af pengeforbrug i England forskyder styrkeforholdet, så har jeg svært ved at se en Ballon D'Or vinder i Premier League udover Pogba, og Pogba er stadigvæk noget langt væk fra det i hans nuværende niveau. I mean, Modric er ekstrem god, og han er ikke engang i top 10, og han er midtbanemand i Real Madrid.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af A$AP »

PSG captain Thiago Silva on Neymar: "After tomorrow's match, everybody will be talking about him." #ASMPSG
#TDC2017 #Barcelona #Barca
PSG spillerne nyder det også. Thiago Silva under PSG's pressekonference lige nu.

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af MessiPogba »

A$AP skrev:
PSG captain Thiago Silva on Neymar: "After tomorrow's match, everybody will be talking about him." #ASMPSG
#TDC2017 #Barcelona #Barca
PSG spillerne nyder det også. Thiago Silva under PSG's pressekonference lige nu.
Håber vi seriøst møder PSG og smadrer dem 8-0 denne gang i næste sæson.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

emo
Indlæg: 17780
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af emo »

Enhver med lyst til at blive fordi man har det godt der man er, ville på et eller andet tidspunkt have kommenteret eller afvist disse rygter.

Neymar har ikke gjort dette. Han har været tavs. Han spiller Barca og PSG ud imod hinanden for at få den bedste deal, og så er han ligeglad med hvor det er henne. Det her drejer sig om penge, intet andet.

Sendt fra min ONE A2003 med Tapatalk
Allez...

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af MessiPogba »

emo skrev:Enhver med lyst til at blive fordi man har det godt der man er, ville på et eller andet tidspunkt have kommenteret eller afvist disse rygter.

Neymar har ikke gjort dette. Han har været tavs. Han spiller Barca og PSG ud imod hinanden for at få den bedste deal, og så er han ligeglad med hvor det er henne. Det her drejer sig om penge, intet andet.

Sendt fra min ONE A2003 med Tapatalk
Jeg tror ærlig talt, at det er faderen, der har gjort dette. Neymar virker til at have et meget, meget tæt forhold til sin far, så han gør bare, hvad pappa siger. Tror ikke han "tør" at gå imod sin far.

Som nævnt, det er sygt, at man som far til barn kan seriøst være så egoistisk, at man hellere vil tjene penge end lade sin søn opnå store ting. Favela-far er et sygt menneske.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af MessiPogba »

Tråden burde ændre navn til N£ymar
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

11 - Neymar da Silva

Indlæg af JonasV »

Vi spiller Alexia Putellas som venstre wing i den kommende sæson.
Senest rettet af JonasV fre jul 28, 2017 10:46 pm, rettet i alt 1 gang.

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Skydefinten »

Reports say Neymar is willing to stay if FCB change their stadium name to "Camp Ney"
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Raman93 »

Ifølge sport skal vi på mandag betale Neymars far 26 millioner euro som følge af sidste kontraktforlængelse.

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af MessiPogba »

Raman93 skrev:Ifølge sport skal vi på mandag betale Neymars far 26 millioner euro som følge af sidste kontraktforlængelse.
N€€€€€€€€€€€€ymar Senior har sgu kun en ting i hans hoved.

For sygt at ikke nok N€€€€€€€€€€€ymar Junior har tjent penge for at være Barcaspiller, men vi så vil ende med at betale N€€€€€€€€ymar$$$$$ far 56 mio euro nu. 40 for skiftet og 16 for forlængelse. 56 mio euro for en favela-klovn, hvis eneste bedrift for Barcelona har været, at hans eneste gode sædceller endte med at blive en god fodboldspiller. 56 mio euro man. For ingenting?!!!!
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af JonasV »

Skydefinten skrev:
Reports say Neymar is willing to stay if FCB change their stadium name to "Camp Ney"
- OG hvis pokalturneringen skifter navn til Copa del Ney.

Madbassen
Indlæg: 1431
Tilmeldt: ons maj 05, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Valby
Har takket: 156 gange
Blevet takket: 49 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Madbassen »

JonasV skrev:
Skydefinten skrev:
Reports say Neymar is willing to stay if FCB change their stadium name to "Camp Ney"
- OG hvis pokalturneringen skifter navn til Copa del Ney.
OG Eibar skifter til Neybar
Soci nummer 122.432

Barça - RCD Espanyol 1-0 (Z. Ibrahimović pen.)
F.C. København - Barça 1-1 (L. Messi)
Barça - Arsenal F.C. 3-1 (L. Messi, Xavi H., L. Messi pen.)
Barça - Real Madrid C.F. 2-1 (J. Mathieu, L. Suarez)

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 16 gæster