Neymar da Silva

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

drømmefodbold
Indlæg: 113
Tilmeldt: lør aug 20, 2011 4:37 pm
Har takket: 16 gange
Blevet takket: 11 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af drømmefodbold »

Damn dette er ved at være en farce uden lige.

1. PSG skal betale fuld pris. Hvad skal vi ellers med frikøbsklausul og hævet løn til spillere ved forlængelse hvis de blot kan komme ud alligevel.
2. Vores transfervindue bliver forsinket og vi får måske først afløsere ind når sæson starter og mangler indkørsel af nye spillere samt de targets man har er allerede købt af rivaler.

Er virkelig bange for næste sæson hvis dette trækker ud for længe.

Tello
Indlæg: 7701
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 560 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Tello »

Hvis man fik Veratti + 100, så ville udgifterne for Coutinho være dækket. Vil blive skuffet over Coutinho alene, også endda som et kødben til Neymar, men Coutinho & Veratti er fint.

Sendt fra min SM-N910F med Tapatalk

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af A$AP »

drømmefodbold skrev:Damn dette er ved at være en farce uden lige.

1. PSG skal betale fuld pris. Hvad skal vi ellers med frikøbsklausul og hævet løn til spillere ved forlængelse hvis de blot kan komme ud alligevel.
2. Vores transfervindue bliver forsinket og vi får måske først afløsere ind når sæson starter og mangler indkørsel af nye spillere samt de targets man har er allerede købt af rivaler.

Er virkelig bange for næste sæson hvis dette trækker ud for længe.
Neymar vil gerne vente til efter vores tour i staterne, så han også kan få promoveret sig selv og sit brand ordentligt. Så kan klubben og hvad der ellers hører til komme i anden række. Vi er måske heldige, i og med Neymar har en promo-begivenhed i dag, I miami, eftermiddag dansk tid. Selvom det er i forlængelse med Barca's træning er det ikke utænkeligt at han vil blive spurgt ind til transferen. Spørgsmålet er bare, hvor meget han vil sige.

http://www.mundodeportivo.com/futbol/fc ... voted=true Ser også ud til at MD's læsere har fået nok.

I en afstemning med 3 valgmuligheder:

1. Forhandel om en ny kontrakt med spilleren.

2. Fortæl PSG at de 'bare' skal betale de 220 mio, ingen forhandling.

3. Prøve at få mere end de 220.

Stemmefordelingen taler sit tydelige sprog.

Alias-A
Indlæg: 669
Tilmeldt: tors mar 20, 2008 10:21 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 39 gange
Blevet takket: 78 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Alias-A »

Cirkus Neymar.

Er der stadig nogen, der mener, at han ikke kunne have gjort noget anderledes?
Jeg er efterhånden nået dertil, at jeg bliver meget overrasket, hvis han bliver i Barca. Og selv hvis han gør, så bliver det ikke det samme som før.

Neymar er en gudsbenådet spiller, men måden han har håndteret det her på er respektløst overfor klubben.

Verratti + en stor pose penge, tak.
93' Iniesta

Brugeravatar
batistuta
Indlæg: 180
Tilmeldt: fre maj 05, 2017 6:09 pm
Har takket: 7 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af batistuta »

A$AP skrev:
drømmefodbold skrev:Damn dette er ved at være en farce uden lige.

1. PSG skal betale fuld pris. Hvad skal vi ellers med frikøbsklausul og hævet løn til spillere ved forlængelse hvis de blot kan komme ud alligevel.
2. Vores transfervindue bliver forsinket og vi får måske først afløsere ind når sæson starter og mangler indkørsel af nye spillere samt de targets man har er allerede købt af rivaler.

Er virkelig bange for næste sæson hvis dette trækker ud for længe.
Neymar vil gerne vente til efter vores tour i staterne, så han også kan få promoveret sig selv og sit brand ordentligt. Så kan klubben og hvad der ellers hører til komme i anden række. Vi er måske heldige, i og med Neymar har en promo-begivenhed i dag, I miami, eftermiddag dansk tid. Selvom det er i forlængelse med Barca's træning er det ikke utænkeligt at han vil blive spurgt ind til transferen. Spørgsmålet er bare, hvor meget han vil sige.

http://www.mundodeportivo.com/futbol/fc ... voted=true Ser også ud til at MD's læsere har fået nok.

I en afstemning med 3 valgmuligheder:

1. Forhandel om en ny kontrakt med spilleren.

2. Fortæl PSG at de 'bare' skal betale de 220 mio, ingen forhandling.

3. Prøve at få mere end de 220.

Stemmefordelingen taler sit tydelige sprog.
Og netop derfor forstår jeg sagtens harmen fra Barca fans, også herinde. Han pisser på fansene og klubben i øjeblikket - kom dog med en udmelding! Ingen er større end klubben, og jeg håber faktisk at han smutter.
Barca fan siden 1986.

Alias-A
Indlæg: 669
Tilmeldt: tors mar 20, 2008 10:21 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 39 gange
Blevet takket: 78 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Alias-A »

93' Iniesta

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Raman93 »

Han er væk. Spørgsmålet er bare hvornår. Bartomeu trak også i land igår, han er ikke 100% sikker.

222 millioner euro er mange penge, håber ledelsen kan forvalte dem ordentligt.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af A$AP »

Og nu er der rapporter om et skænderi til træning, mellem Semedo og Neymar. Det ender med at Neymar skal holdes tilbage af Busquets, hvorefter at Neymar smider trøjen og forlader træningen. Jeg troede ikke på det til at starte med, men billederne her taler vel sit tydelige sprog.

http://www.dailymail.co.uk/sport/footba ... paign=1490

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af A$AP »

Video. Det er værre end jeg troede.



Ses Neymar.

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Heartbreaker »

A$AP skrev:Video. Det er værre end jeg troede.



Ses Neymar.
Hvad sker der i videoen? Har ikke mulighed for at se den lige nu.
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Raman93 »

Det var en åben træning. Kan sgu godt være planlagt fra Neymar-lejren

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af A$AP »

Heartbreaker skrev:
A$AP skrev:Video. Det er værre end jeg troede.



Ses Neymar.
Hvad sker der i videoen? Har ikke mulighed for at se den lige nu.
De kommer efter et sammenstød virkelig tæt på hinanden, og det ligner virkelig at de slår efter hinanden. Det stopper så, hvorefter Neymar gestikulere et eller andet med sine hænder helt oppe i ansigtet på Semedo. Semedo går så væk fra Neymar og står med ryggen til da Neymar råber efter ham og derefter løber efter ham, han bliver holdt tilbage af Busquets og de andre. Til sidst smider han trøjen og går fra træningen. Han skulle også have råbt af Valverde.

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Storken »

Raman93 skrev:Det var en åben træning. Kan sgu godt være planlagt fra Neymar-lejren
Det ville alligevel være lidt ondskabsfuldt at vælge den nytilkomne spiller som sit offer.

emo
Indlæg: 17784
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 804 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af emo »

Neymars kommercielle tur til Kina skulle vidst være blevet aflyst fra arrangørens side, da de ikke ved om han har tid til at dukke op eller ej. Deres grund er "transfer talks".
Allez...

Tello
Indlæg: 7701
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 560 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Tello »

At han skændes med Semedo, som for mig virker ydmyg og down to earth, er helt fucked. Mangler han venner? Gomes og Semedo taler også Portugisisk, hvad med at snakke med dem? Eller skal vi masse importere Brasilianere? Og at han gør ikoner som Busquets til grin.. At Valverde, som er ny træner, stille og rolig ved sidelinjen m.m. skal udsættes for det her, det er grotesk. FUCK AD HELVEDES TIL SÅ! Pep havde smidt ham væk og sat ham på bænken i et halvt år. Utaknemmelige hund.

Sendt fra min SM-N910F med Tapatalk

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 20 gæster