27/7 FC Barcelona - Manchester United

Alle kamptråde fra sæsonen 2017/2018

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 27/7 FC Barcelona - Manchester United

Indlæg af Storken »

MessiPogba skrev:Har sjældent set en kamp mellem to hold med så to absurde trøjefarver. Hold da kæft, min hjerne er på overarbejde.
Uniteds trøje ligner, at den er farvet med spildevand. Den er simpelthen frygtelig.

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: 27/7 FC Barcelona - Manchester United

Indlæg af MessiPogba »

Storken skrev:
MessiPogba skrev:Har sjældent set en kamp mellem to hold med så to absurde trøjefarver. Hold da kæft, min hjerne er på overarbejde.
Uniteds trøje ligner, at den er farvet med spildevand. Den er simpelthen frygtelig.
Hahaha

Det var åbent en fan, der har designet denne trøje som er deres 3. Trøje. Det var en konkurrence via Adidas åbenbart, kan jeg læse mig til.

Måske Adidas bare burde lade være med at spare de penge på designere, som nok var deres intention, siden de overlod 3. trøjen til fansene, for hold kæft hvor er den grim.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
abx
Indlæg: 4516
Tilmeldt: ons sep 06, 2006 10:24 pm
Geografisk sted: Fezbjerg
Har takket: 2265 gange
Blevet takket: 656 gange

Re: 27/7 FC Barcelona - Manchester United

Indlæg af abx »

Vi ser satme skarpe ud. Masser af løb. Ser helt sydamerikansk ud!
Próxima Estación.... Parallel!

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: 27/7 FC Barcelona - Manchester United

Indlæg af MessiPogba »

Der måtte Ney gerne have taget et stykke papir frem ved jubelscenen hvor der stod: jeg bliver.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: 27/7 FC Barcelona - Manchester United

Indlæg af MessiPogba »

Hvad jeg ikke ville give for de Gea ... så absurd en målmand.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7064
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 848 gange

Re: 27/7 FC Barcelona - Manchester United

Indlæg af Daluigi »

abx skrev:Vi ser satme skarpe ud. Masser af løb. Ser helt sydamerikansk ud!
Enig! Nelsinho ser fin ud. MSN ser sultne ud, endda i en venskabskamp
Forumlegende

Ialocin
Indlæg: 727
Tilmeldt: søn aug 17, 2014 11:54 am
Har takket: 118 gange
Blevet takket: 115 gange

Re: 27/7 FC Barcelona - Manchester United

Indlæg af Ialocin »

Hvornår er vi begyndt at kalde ham for Nelsinho? :D

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 27/7 FC Barcelona - Manchester United

Indlæg af Piquénbauer »

Vi er lidt for direkte imo. Men der var også plads at angribe på så måske dumt ikke at gøre det.

Jeg er godt tilfreds med semedo og alena. Ikke fordi de har været specielt gode men de indgår fint i spillet. Løbene osv skal nok komme men det er tydeligt at de kan være med i kombinationerne og er fine på bolden.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

JBN
Indlæg: 54
Tilmeldt: tirs aug 08, 2006 11:30 am
Geografisk sted: Barcelona
Har takket: 12 gange
Blevet takket: 7 gange

Re: 27/7 FC Barcelona - Manchester United

Indlæg af JBN »

Rigtig fin første halvleg! Vi kunne godt være foran 2-0, men De Gea står godt, især på Suarez forsøg efter 41 min.
Alena var for mig den bedste af de tre på midten, går rigtig godt med i spillet og fordeler boldene godt. Mener ikke jeg så en eneste fejl fra ham. Et grimt mål, men det tæller, igen Neymar, kunne være fedt med andre på tavlen snart...
Semedo gør det ok, spiller bare sikkert, der må være mere i vente når han falder ind i vores spil. Umtiti også med stor autoritet og gode indgreb, meget rolig! United har godt nok ikke være gode, de havde vel fem minutters tid, 15-20 min, med et lille pres, men de mister bolden hurtigt, og de får intet ud af de lange bolde op til Lukaku. Dog er det lidt usikkert omkring ALba, hvor Rashford heldigvis ikke kommer med et ordentligt slutprodukt. Generelt rigtig godt spil, og vi virker i stor kontrol, dejligt at se så tidligt. Spændende om det bliver 11 nye fra anden halvlegs start.

Brugeravatar
abx
Indlæg: 4516
Tilmeldt: ons sep 06, 2006 10:24 pm
Geografisk sted: Fezbjerg
Har takket: 2265 gange
Blevet takket: 656 gange

Re: 27/7 FC Barcelona - Manchester United

Indlæg af abx »

Nå, 2. Kæden i top. Gad vide hvor meget swung det giver.

Alena må for min skyld gerne spille flere officielle kampe
Próxima Estación.... Parallel!

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: 27/7 FC Barcelona - Manchester United

Indlæg af MessiPogba »

Hvor har Pogba dog begået en brøler ved at skifte til United. Han er mindst et niveau over alle sine holdkammerater, hvad angår teknik og forståelse. Det er godt nok en bunke skrammel United har anført af Fellaini. Den mand kan ikke spille fodbold.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

JBN
Indlæg: 54
Tilmeldt: tirs aug 08, 2006 11:30 am
Geografisk sted: Barcelona
Har takket: 12 gange
Blevet takket: 7 gange

Re: 27/7 FC Barcelona - Manchester United

Indlæg af JBN »

Nå, meget rodet anden halvleg, hvor Arda og Munir da gør alt for ikke at blive solgt, jøsses det var ringe, især Arda! Vidal gør også United farlige to gange, først en fejlaflevering og senere en dårlig placering. Jeg ved det er tidligt, men hvis det fortsætter, kan Semedo med stabilt spil hurtigt tage ejerskab på højreback. Paradoksalt at Roberto bliver skiftet ud, for mig var han vores bedste mand i anden halvleg, men måske I så noget andet? Alcacer, shit en chance han misser, den skal bare ind, det vil give ham den selvtillid der skal til, lad os ikke håbe på en lignende start på sæsonen fra ham som sidste sæson. Denis, han spillede sig i hvert fald ikke på... Men sejr over verdens mest usmagelige mand, så alt i alt fremragende :razz:

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: 27/7 FC Barcelona - Manchester United

Indlæg af MessiPogba »

Hold kæft, hvor er det United-hold dog elendigt under Mourinho. De har absolut ingen anelser om, hvad de skal gøre, når de har bolden. Mourinhos defensive indstilling til tingene er allerede dybt forplantet i deres tankegang. Ofte var backerne ikke mere end ved midterlinjen, klar til at stoppe et eventuelt kontraangreb fra modstanderen, og så var det hele overladt til at Lukaku skulle gøre alt alene, som var han Messi anno 2012.

Pogba har begået en massiv brøler, hvis Mourinho forbliver United-manager i mange år. Det er en omgang skrammel at se på det.

Jeg har tidligere været stor United-sympatisør, da jeg synes, at de under Ferguson ofte var risikovillige og gerne ville frem over stepperne og Ferguson aldrig var bleg for at give de unge chancen. Men de har da godt og grundigt ødelagt enhver romantisk fodboldtanke ved at ansætte Mourinho. Hold da kæft et selvmål.

Jeg synes også, der var en del paralleller mellem vores Cruyff-filosofi og så Fergusons tid i Untied. Frem over stepperne, god, offensiv fodbold, give akademi-spillere chancen og så underhold. Men det er i hvert fald ikke ting, jeg finder ved Mourinho de ideologier der. Der er det bare at vinde. Om det så er med 11 mand bag bolden, eller at Fellaini skader modstanderens bedste spiller og scorer med hånden, det er fuldkommen ligegyldigt.

Nåeh, til analyse af Valverde og holdet. Lækker, lækker bevægelse i 1. halvleg. Noget, jeg har savnet meget under Luchos sidste 18 mdr, hvor alle til sdst stod på flere fødder. Det er dog stadigvæk kun pre-season, og tidligere erfaring har fortalt og vist mig, at det ikke kan bruges til en skid, men jeg håber nogle af de ting, jeg så i dag er gældende, når sæsonen starter. Vi har savnet bevægelsen, så det håber jeg, at Valverde får tilbage og så var genpresset fint nok.

Messi og Neymar viste i hvert fald, at når de først er retningsbestemt og de har fået sat antrittet igang, så er de ganske enkelt ustoppelige. Kun pga. manglende kampform og rust, der gjorde, at Neymar og Messi ikke begge scorede to hver.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 27/7 FC Barcelona - Manchester United

Indlæg af Skydefinten »

Adiós amigo

Giv os nu bare en flyver fyldt med penge - og Veratti forrest i flyveren, så kan fam. Ney indlogere sig i guldsuiten i EuroDisney de næste 5 år.
Billede
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
Lasse N
Indlæg: 212
Tilmeldt: tors jan 20, 2011 12:29 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 35 gange
Blevet takket: 12 gange

Re: 27/7 FC Barcelona - Manchester United

Indlæg af Lasse N »

MessiPogba skrev:Hold kæft, hvor er det United-hold dog elendigt under Mourinho. De har absolut ingen anelser om, hvad de skal gøre, når de har bolden. Mourinhos defensive indstilling til tingene er allerede dybt forplantet i deres tankegang. Ofte var backerne ikke mere end ved midterlinjen, klar til at stoppe et eventuelt kontraangreb fra modstanderen, og så var det hele overladt til at Lukaku skulle gøre alt alene, som var han Messi anno 2012.

Pogba har begået en massiv brøler, hvis Mourinho forbliver United-manager i mange år. Det er en omgang skrammel at se på det.

Jeg har tidligere været stor United-sympatisør, da jeg synes, at de under Ferguson ofte var risikovillige og gerne ville frem over stepperne og Ferguson aldrig var bleg for at give de unge chancen. Men de har da godt og grundigt ødelagt enhver romantisk fodboldtanke ved at ansætte Mourinho. Hold da kæft et selvmål.

Jeg synes også, der var en del paralleller mellem vores Cruyff-filosofi og så Fergusons tid i Untied. Frem over stepperne, god, offensiv fodbold, give akademi-spillere chancen og så underhold. Men det er i hvert fald ikke ting, jeg finder ved Mourinho de ideologier der. Der er det bare at vinde. Om det så er med 11 mand bag bolden, eller at Fellaini skader modstanderens bedste spiller og scorer med hånden, det er fuldkommen ligegyldigt.
Lad os snakkes ved når United står som vinder af Premier League 17/18 - Husk det er altid i Mou's 2 sæson at tingene sker :) :)

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 4 gæster