Neymar da Silva

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8333
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 635 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Michman »

Billede
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Tello »

Lidt mere til cirkusset, tjek R. Hernandez' Twitter. Shit's going down yo.
Senest rettet af Tello tirs jul 25, 2017 11:30 pm, rettet i alt 1 gang.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Piquénbauer »

Hehe han vil så gerne have Ney ud... Ham og hans brasser buddy lucas var så glade. Det er de ikke mere.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Storken »

@Tello

Du skal holde dig til at smide links herind, hvis du ikke kan lægge billederne op i den rette størrelse :glad:

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Tello »

Storken skrev:@Tello

Du skal holde dig til at smide links herind, hvis du ikke kan lægge billederne op i den rette størrelse :glad:
Kan ikke hitte ud af lortet. Har først lige fået Twitter [emoji16]

Sendt fra min SM-N910F med Tapatalk

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Storken »

Tello skrev:
Storken skrev:@Tello

Du skal holde dig til at smide links herind, hvis du ikke kan lægge billederne op i den rette størrelse :glad:
Kan ikke hitte ud af lortet. Har først lige fået Twitter [emoji16]
Folk herinde plejer bare at kopiere teksten og smide det i et quote. I stil med dette:
You cannot trust twitter when it comes to transfer rumors.

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Tello »

Arh, okay. That way.

Sendt fra min SM-N910F med Tapatalk

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af MessiPogba »

Tello skrev:
MessiPogba skrev: Jeg har Vapormaxen både i sort og blå, og ja, de er fandme lækre, men de slår sgu ikke Ultra Boost for mig, som jeg også har. Ultra Boost er de lækreste sko at gå i i min verden. Adidas har virkelig i min verden overtaget sneakerscenen. Så mange lækre sko, mens Nike har hvilet en smule på laurbærerne, selvom de har nogle lækre sko i Vapormax'en, Flyknit Racer osv..

Supremen x Nike er jo en oplagt sko at ødelægge, hvis du ikke er sneakerhead. Den kan jo ved første øjekast ligne en rumsko, og når du har en joker som Pique i omklædningsrummet og ikke særligt fremtrædende modefolk i selvsamme rum, så er de par sko lige til højrebenet at ødelægge :D
Lucky you! Var så tæt på at købe et par Vapormax, men for satan, jeg tror kæresten havde slået mig ihjel. Havde lige købt et par hvide Air More og et par Retro Jordans, så måtte lige holde lidt tilbage. Har længe gået og overvejet Ultra Boost. Hvordan sidder de på fødderne? Og hvad hvis man eksempelvis skal stå op og gå rundt i mange timer ad gangen?

Det er sgu lidt synd alligevel. Man får lidt ondt i hjertet af at høre det, haha. Synes dog de røde og de sorte er pænere end dem i guld. Dem i guld er liiiiidt for meget.

Puma, New Balance, Asics og Reebok pumper også bare modeller ud i øjeblikket. Dad shoes er i øvrigt kommet på mode igen, haha.
Dude, ikke vær en tøffelhelt. Hvis din dame bliver sur at du forkæler dine fødder, så bare mind hende om, at hvor mange penge hun bruger om måneden på makeup. Det må opveje, at du gør dig dine fødder lækre ;)

Ultra Boost er simpelthen så dejlige at have på. De er rigtige dejlige at gå i og stå oppe i, og de er også beregnet til løb, hvilket jeg dog ikke vil anbefale, medmindre du har råd til at have et par Ultra Boost for niceness, og så et par til kun decideret løb, da sneakers ikke skal lugte af sved ;)

Tjo, for os ville det gøre ondt i hjertet, men for Neymar er det jo blot et opkald til hans agent hos Nike, og så får han et nyt par, haha ;) Jeg overvejede faktisk at købe de der Nike sko, bare den, der ikke er i Supreme-collaben. Den jeg så var den, der er helt væk og så med sort AIR-skrevet på.

Men efter at have 73 par sko, så tænkte jeg lige, at jeg måske skulle hellere købe nogle andre par sko. :D
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

FCBSOCI
Indlæg: 2448
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1172 gange
Blevet takket: 508 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af FCBSOCI »

Vi er da heldigvis blevet meget klogere efter Piques udtalelse. Enten bliver Ney eller også gør han ikke.

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8333
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 635 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Michman »

Pique skal bare lære at holde sin mund på de sociale media fra nu af. Lyder som en anden youtuber der chickbaiter the shit ud af det.
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af MessiPogba »

Vi burde næsten give Neymar et ultimatium a la PSGs til Verratti. Enten fyrer du din agent/manager (hans far) og så belønner vi dig med en større kontrakt, ellers bliver du sparket ud af klubben.

Neymars far er en klovn og en pengegrisk spasser. At du er villig til at sælge din søn for endnu flere penge fremfor at se ham erobre verden og sætte sig navn fast med syv tømmer søm i verdenshistorien i en af de to største klubber i verden, bevidner om en far, der er fuldkommen ligeglad med, hvad sønnen opnår - bare han får penge i sin pengepung.

Fjols.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Ronaldinho
Indlæg: 778
Tilmeldt: fre aug 27, 2010 10:51 am
Har takket: 25 gange
Blevet takket: 19 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Ronaldinho »

Neymar calls for PSG to sign Coutinho & tells them L. Moura must stay, if he's to join. He's also in favour of Alexis' signing [le parisien]
Hahaha
Ronaldinho Gaúcho

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Skydefinten »

Kong Ney. Fuck af med dig og din far.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Guardiola »

Er det forkert at konkludere, at Neymar (hans far) er ved at spille os og PSG ud mod hinanden? Hvis det er tilfældet, så er resultatet næsten givet ekstra penge i bankbogen. Men det koster på en anden konto. Min grænse for tolerance er ved at være nået, der skal komme en klar udmelding fra Neymar snart.

Alias-A
Indlæg: 642
Tilmeldt: tors mar 20, 2008 10:21 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 33 gange
Blevet takket: 73 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Alias-A »

Guardiola skrev:Er det forkert at konkludere, at Neymar (hans far) er ved at spille os og PSG ud mod hinanden? Hvis det er tilfældet, så er resultatet næsten givet ekstra penge i bankbogen. Men det koster på en anden konto. Min grænse for tolerance er ved at være nået, der skal komme en klar udmelding fra Neymar snart.
+1
93' Iniesta

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 14 gæster