Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8333
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 635 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Michman »

Hvorfor er Real så gode til at sælge spillere?
Danilo og Morata..
Eller rettere hvorfor er vi så elendige til det.
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Jesni »

Michman skrev:Hvorfor er Real så gode til at sælge spillere?
Danilo og Morata..
Eller rettere hvorfor er vi så elendige til det.
Fordi de køber spillere, der kan videreudvikles. Har vi jo ikke gjort i lang tid, grundet et naivt fokus på La Masia. Heldigvis ser vi køb som Digne, Umtiti, Ter Stegen, Paco og Gomes nu, som bliver spændende at følge de næste sæsoner.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Marca skriver at real er kommet frem til en aftale for mbappe... Og han vil kun koste dem 180 mio euro!

Hahahahahahahahaha!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af emo »

De har råd, han er ung, priserne i dag...

Sendt fra min ONE A2003 med Tapatalk
Allez...

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg er fuldstændig ligeglad. 180 mio for en spiller med en god sæson er åndssvagt. Det er dovent scouting og det stinker af at perez vil have et nyt skinnende legetøj.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Heartbreaker »

Hvis han ikke virker i Real, så sælger de ham bare sæsonen efter for 200, hvor vi plejer at forære spillerne væk.
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Heartbreaker skrev:Hvis han ikke virker i Real, så sælger de ham bare sæsonen efter for 200, hvor vi plejer at forære spillerne væk.
Ligesom James eller?
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Heartbreaker »

Måske ikke lige ham, men Bayern er også ret gode til at handle. Modsat os.
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Heartbreaker skrev:Måske ikke lige ham, men Bayern er også ret gode til at handle. Modsat os.
Alt er så sort/hvidt herinde. Vi har haft rigeligt med gode handler til gode penge. Real har har haft rigeligt med dårlige handler.

Det real har gjort som har været godt er at de har købt talenter til "billige" penge. Deres store køb har ikke været den store succes med bale og james.

Mbappe virker som et galactico køb. Der er ingen grund til at købe ham. Deres hold fungerer men nu bliver der taget chancer med balancen. Hvor skal mbappe spille? Hvordan kan ronaldo og mbappe spille sammen? Kan mbappe klare presset?
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Xavi6Smede
Indlæg: 1436
Tilmeldt: tirs dec 23, 2014 8:02 pm
Har takket: 53 gange
Blevet takket: 135 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Xavi6Smede »

Den pris for en 18-årig er helt galt. Men er godt nok træt af, at Real Madrid efterhånden kun køber spillere jeg kan lide.

klogfyr
Indlæg: 2377
Tilmeldt: tirs okt 10, 2006 7:58 pm
Geografisk sted: Holbæk
Har takket: 97 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af klogfyr »

Den pris, hvis sand, er heeelt absurd. Jeg ser en stor fremtid i Mbappé, men 180 er kørt helt af sporet. Undrer mig over at Perez ikke kaster 40 mio mere og prøver at få Neymar til at lave en Figo.


Sent from my iPad using Tapatalk

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Prisen er sindssyg og alt det der. Men jeg synes virkelig at real leger med ilden. De tager nogle chancer med hensyn til truppen og starteren.

Det passer mig fint.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af A$AP »

Ja, det er godt nok mange penge for en 18-årig. Samtidig er det også en risiko der er værd at tage. Hans tal for en 18-årig er fuldstændig vanvittige. 3 mål mod Dortmund, 2 mod City og 1 mod Juventus i cl slutrunden. 26 mål i sidste sæson. Det ligner ikke umiddelbart en spiller der lader presset gå ham til hovedet. Omend der selvfølgelig er forskel på at spille for Monaco og Real Madrid. Over halvdelen af pengene kommer fra salg de lige har lavet. Købet i sig selv giver også mening. Benzema er 29 og han er virkelig indkonsistent. De skal have endnu en angriber ind efter Morata blev solgt, hvem bedre end Mbappe?

Perez og Real Madrid har været dygtige de sidste par år på mange punkter, og en af disse er, at de virkelig er gået fra at købe de der marquee signings, til i stedet at hente unge, billige og talentfulde spillere der alle flyder naturligt ind på holdet uden at skade holdets balance eller skabe splid. Det må man give Zidane. Og nu har de jo bogstaveligt talt grundlaget for den næste generation med disse spillere, alt imens disse spillere samtidig får lov til at udvikle sig ved at spille sammen med de bedste, også på grund af Zidanes flittige og gode rotering. Mbappe vil bare være prikken over i'et på den nye række af spillere de vil have klar til de næste 3-4-5 år. Mbappe er måske hvad man vil kalde en marquee signing, men det er lige så meget en langsigtet handel, som alt andet. En investering som de mener vil blive det hele værd.

Til gengæld har vi stadig spillere som Vermaelen, Douglas og Turan på vores lønningsliste og jagter spillere som Paulinho. Det bliver ikke kønt for Barca, hvis det fortsætter således.

Spørgsmålet er bare om Mbappe vil være tilfreds med ikke at spille alle kampe, hvis man nu ikke tiltænker ham en startplads. Især når VM venter lige rundt om hjørnet. Hvis han lader sig takke med en Morata-rolle i de første 1-2 sæsoner, så tror jeg ikke det vil andet end at gavne Real Madrid og balancen på holdet. Lige nu ser det dog ud til, at Moncao benægter disse rygter.

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2574 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Drake »

http://www.fcbarcelona.dk/Nyheder/avis- ... tinho.html

Helt gag at give 80-100 mil euro for ham, taget hans skader, lavt bund niveau og ikke er CM betrækning :roll:
Med det sagt, så tror jeg godt han vil kunne tilpasse til en Iniesta rolle, og gøre det rigtigt godt, men når han har det med skader og har et lavt bund niveau så nej tak.
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Til gengæld har vi stadig spillere som Vermaelen, Douglas og Turan på vores lønningsliste og jagter spillere som Paulinho. Det bliver ikke kønt for Barca, hvis det fortsætter således.
Hvorfor skal alting være så pokkers unuanceret? Det er helt ufatteligt. Vi har MAtS, Umtiti, Marlon, Semedo, Cucu, Palencia, Roberto, Gomes, Denis, Alena, Samper, Neymar og Paco. Og vi er ligeså meget efter Dembele/countinho som vi er efter paulinho.

Jeg siger ikke at de nævnte spillere alle bliver gode (flere af dem er det allerede) men de kan ligeså vel få succes som vallejo, theo, cabellos osv.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 13 gæster