Neymar da Silva

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Alias-A
Indlæg: 642
Tilmeldt: tors mar 20, 2008 10:21 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 33 gange
Blevet takket: 73 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Alias-A »

Nu ved vi jo ikke, hvor meget af det vi har læst i medierne, der passer. Men Neymar har indtil videre ikke gjort eller sagt noget som helst for at stoppe rygterne - tværtimod - hvilket mange nok tolker som at der er noget om snakken.
Naturligvis skal spillerne ikke gå ud og benægte hvert eneste rygte i medierne, men den her sag har efterhånden vokset sig kæmpestor. Det skaber uro i klubben, som kun bliver forstærket af Neymars stilhed og kryptiske twitter-opslag.

Umiddelbart synes jeg det ville det klæde ham at melde noget ud - hvad som helst. Men jeg vil vente med at dømme ham indtil vi er blevet klogere. Forhåbentlig snart.
93' Iniesta

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Storken »

Alias-A skrev:Nu ved vi jo ikke, hvor meget af det vi har læst i medierne, der passer. Men Neymar har indtil videre ikke gjort eller sagt noget som helst for at stoppe rygterne - tværtimod - hvilket mange nok tolker som at der er noget om snakken.
Naturligvis skal spillerne ikke gå ud og benægte hvert eneste rygte i medierne, men den her sag har efterhånden vokset sig kæmpestor. Det skaber uro i klubben, som kun bliver forstærket af Neymars stilhed og kryptiske twitter-opslag.

Umiddelbart synes jeg det ville det klæde ham at melde noget ud - hvad som helst. Men jeg vil vente med at dømme ham indtil vi er blevet klogere. Forhåbentlig snart.
Neymar elsker opmærksomhed, så den her transfersaga er nok bare blod i hans årer.

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Guardiola »

phpBB [video]

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1577
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 23 gange
Blevet takket: 168 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Champione »

Rimelig lækre basser af Ney. Fint hvis han betaler tilbage på banen.
---------------------------------------
Barca is my religion!

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Storken »

Arda begging Neymar to stay
Billede

:grin:

Alias-A
Indlæg: 642
Tilmeldt: tors mar 20, 2008 10:21 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 33 gange
Blevet takket: 73 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Alias-A »

Hahaha!
93' Iniesta

Parla
Indlæg: 764
Tilmeldt: tors apr 21, 2011 3:26 pm
Har takket: 14 gange
Blevet takket: 62 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Parla »

Arda havde da et par gode chancer, bare synd han var for fed og langsom til at få bolden smidt ind i målet.

Mkj 77
Indlæg: 1118
Tilmeldt: man mar 14, 2011 10:11 am
Har takket: 110 gange
Blevet takket: 29 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Mkj 77 »

Ifølge psg Facebook dk, så der temmeligt klare indikatorer for et Alexis skifte, hvorimod alt med Neymar er baseret på rygter og medier

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af A$AP »

CULEBRÓN de Neymar vive nuevo capítulo. Cuenta @EdgarFornos que las reuniones de ayer del padre con el FCB NO fueron bien. Se aleja de nuevo
Los jugadores lo tenían convencido, llegó el padre y se vuelve a GIRAR la situación. De nuevo, más cerca de Paris que de quedarse #Neymar
Fra Gerard Romero. :lol: :lol:

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Piquénbauer »

Papa ney må gerne smutte. Kæft hvor er han irriterende!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Kubala »

De der citater på fransk og spansk må gerne være på engelsk(eller dansk, hvis det er muligt), tak. De fleste fatter jo ikke, hvad der tales om. Det er jo ligesom, at jeg postede ting på de sprog, jeg kan forstå, udover dansk og engelsk.


PS. Hvis det ikke er muligt på engelsk, så burde man i det mindste skrive, hvad de går ud på, ellers virker de meningsløse.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Piquénbauer »

Eller også kan man smide dem ind i google translate. Det er ikke så svært.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Piquénbauer »

Nå men vi er altså gået fra at han var væk med 95% sikkerhed til at det var 80% sikkert at han blev. Nu er han så godt på vej væk igen. Det er ikke til at blive klog på. En ting er dog sikkert og det er at det er pisse irriterende.

Jeg har en lille teori. Messi får en ny kontrakt og nu vil Ney (hans far) have flere penge. PSG kommer på banen og efter de har fået et tilbud så går papa ney til ledelsen i går med psgs tilbud og beder om flere penge. Efter alt at dømme har ledelsen så sagt nej og nu skal the neymars finde ud af hvad de gør.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Dahl
Indlæg: 155
Tilmeldt: tirs apr 17, 2012 10:21 am
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 4 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Dahl »

Jeg er efterhånden nået til det punkt, at jeg håber Neymar skifter. Jeg er også sikker på, at vi kan klare os uden ham, jeg er dog mere bange for, hvordan ledelsen bruger pengene fra en eventuel transfer. Selvfølgelig er han fodboldmæssigt en af verdens absolut bedste spillere, men synes lidt han holder klubben for nar. Han underskrev en kontrakt sidste år. Come on.

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af emo »

Piquénbauer skrev:Eller også kan man smide dem ind i google translate. Det er ikke så svært.
Ja, feks, vedkommende der ligger dem op. Er der ikke lidt retningslinjer for sprog på dette forum?

Sendt fra min ONE A2003 med Tapatalk
Allez...

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 19 gæster