22/7 FC Barcelona - Juventus

Alle kamptråde fra sæsonen 2017/2018

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Reevenge
Indlæg: 1228
Tilmeldt: lør maj 02, 2009 10:27 pm
Har takket: 146 gange
Blevet takket: 215 gange

Re: 22/7 FC Barcelona - Juventus

Indlæg af Reevenge »

Daluigi skrev:
Reevenge skrev:Samtlige 11 nye på banen har spillet forrygende ringe. Underligt vi ikke får massive bud på spillere som Arda og Denis Suarez. Vores bedste hidtil er den nye tredjemålmand, fantomredning. Især opspillet fra de bagerste er gabende langsomt. Dog stadig bare en træningskamp, men synes vi viste en anden vildskab i første halvleg. Især i presspillet.
Det her er den eksakte forskel på os og Real den forgangne sæson. Vi ejer intet hæderligt på bænken! Vi skal have handlet massivt dette vindue ! Og så kan Valverde forhåbentlig vende Barca tilbage til La Masia bold, så de unge talenter spilles gode! Lucho har ødelagt meget, som skal vendes.
Enig. Første halvleg gav fornyet optimisme, mens anden halvleg vækker dårlige minder fra det klassiske 'Lucho'-setup i både idéforladthed, langsomt tempo, mange boldberøringer og konstant fedtspilleri til siden eller tilbage. De sidste ti minutter har dog været gode fra især Denis Suarez, Alba og Arda. Semedo har været lidt skuffende, ingen raids og han har vel ikke lagt en aflevering fremad i banen endnu? Hans debutkamp i en træningskamp, bevares. Men et raid eller to kunne være dejligt.

klogfyr
Indlæg: 2377
Tilmeldt: tirs okt 10, 2006 7:58 pm
Geografisk sted: Holbæk
Har takket: 97 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: 22/7 FC Barcelona - Juventus

Indlæg af klogfyr »

Synes også vores reserver har gjort det fint. De spiller også mod Juves startere. Men selvfølgelig mangler der lidt kreativitet, men synes de er kommet frem til en del chancer som de så har været meget uskarpe på.

FCBSOCI
Indlæg: 2448
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1172 gange
Blevet takket: 506 gange

Re: 22/7 FC Barcelona - Juventus

Indlæg af FCBSOCI »

Ney viser lige klassen, så vi kan se, hvad vingår glip,af, når han rejser til,PSG :devil: .

Vi kan da ikke få nok El Clasico kampe. Jeg har for længe siden bestilt billet til Supercopa den 13. August. Glæder mig som altid. Særligt i år med en ny træner og nye spillere. Det bliver spændende at se, hvordan det går i den første alvorlige styrkeprøve. Håbede/forventede at jeg skulle se Verratti og flere andre nye stjerner. I stedet skal jeg måske hverken se Ney eller Verratti. Øv, bøv.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 22/7 FC Barcelona - Juventus

Indlæg af Piquénbauer »

Fin anden halvleg. Lidt sløv start men spilmæssigt blev det imo helt fint.

Godt tilfreds med kampen!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Xavi6Smede
Indlæg: 1436
Tilmeldt: tirs dec 23, 2014 8:02 pm
Har takket: 53 gange
Blevet takket: 135 gange

Re: 22/7 FC Barcelona - Juventus

Indlæg af Xavi6Smede »

Reevenge skrev:
Daluigi skrev:
Reevenge skrev:Samtlige 11 nye på banen har spillet forrygende ringe. Underligt vi ikke får massive bud på spillere som Arda og Denis Suarez. Vores bedste hidtil er den nye tredjemålmand, fantomredning. Især opspillet fra de bagerste er gabende langsomt. Dog stadig bare en træningskamp, men synes vi viste en anden vildskab i første halvleg. Især i presspillet.
Det her er den eksakte forskel på os og Real den forgangne sæson. Vi ejer intet hæderligt på bænken! Vi skal have handlet massivt dette vindue ! Og så kan Valverde forhåbentlig vende Barca tilbage til La Masia bold, så de unge talenter spilles gode! Lucho har ødelagt meget, som skal vendes.
Enig. Første halvleg gav fornyet optimisme, mens anden halvleg vækker dårlige minder fra det klassiske 'Lucho'-setup i både idéforladthed, langsomt tempo, mange boldberøringer og konstant fedtspilleri til siden eller tilbage. De sidste ti minutter har dog været gode fra især Denis Suarez, Alba og Arda. Semedo har været lidt skuffende, ingen raids og han har vel ikke lagt en aflevering fremad i banen endnu? Hans debutkamp i en træningskamp, bevares. Men et raid eller to kunne være dejligt.
Meget groft sagt var det vores b-hold imod deres a-hold i anden halvleg, og de var i hvert fald ikke bedre end os. Selvfølgelig er der plads til masser af forbedring, men hvis den her kamp ikke skabte optimisme, så er man også svær at imponere!

Brugeravatar
Reevenge
Indlæg: 1228
Tilmeldt: lør maj 02, 2009 10:27 pm
Har takket: 146 gange
Blevet takket: 215 gange

Re: 22/7 FC Barcelona - Juventus

Indlæg af Reevenge »

Xavi6Smede skrev:
Reevenge skrev:
Daluigi skrev:
Reevenge skrev:Samtlige 11 nye på banen har spillet forrygende ringe. Underligt vi ikke får massive bud på spillere som Arda og Denis Suarez. Vores bedste hidtil er den nye tredjemålmand, fantomredning. Især opspillet fra de bagerste er gabende langsomt. Dog stadig bare en træningskamp, men synes vi viste en anden vildskab i første halvleg. Især i presspillet.
Det her er den eksakte forskel på os og Real den forgangne sæson. Vi ejer intet hæderligt på bænken! Vi skal have handlet massivt dette vindue ! Og så kan Valverde forhåbentlig vende Barca tilbage til La Masia bold, så de unge talenter spilles gode! Lucho har ødelagt meget, som skal vendes.
Enig. Første halvleg gav fornyet optimisme, mens anden halvleg vækker dårlige minder fra det klassiske 'Lucho'-setup i både idéforladthed, langsomt tempo, mange boldberøringer og konstant fedtspilleri til siden eller tilbage. De sidste ti minutter har dog været gode fra især Denis Suarez, Alba og Arda. Semedo har været lidt skuffende, ingen raids og han har vel ikke lagt en aflevering fremad i banen endnu? Hans debutkamp i en træningskamp, bevares. Men et raid eller to kunne være dejligt.
Meget groft sagt var det vores b-hold imod deres a-hold i anden halvleg, og de var i hvert fald ikke bedre end os. Selvfølgelig er der plads til masser af forbedring, men hvis den her kamp ikke skabte optimisme, så er man også svær at imponere!
Jeg skriver også de spillede sig op? Og at kampen var en træningskamp, hvorfor præstationen også skal ses i det lys. Men vi 'tabte' anden halvleg, B-hold eller ej. Luis Suarez virkede tung, Denis Suarez, Alba og Roberto havde dog fine aktioner, men alt andet lige gik en del af tempoet af fløjten i anden halvleg. Helt B-hold er det vel hellere ikke, når vi har Semedo, Alba, Umtiti, Busquets og Suarez på holdkortet.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 22/7 FC Barcelona - Juventus

Indlæg af Lopezzz »

Det var en god træningskamp men alt for tidligt at bedømme spillerne.
Glæder mig til at se resten af træningskampene og forventer at vi bliver bedre til at forsvare de høje indlæg.
Vi fik indkasseret masser af hovedstødsmål i sidste sæson og i aftes så vi det igen.
Jeg er sikker på at vi kan stramme der og gøre det bedre så vi er klar til Real som i min øjne er det farligste hold på hovedstød.
MDCCCXCIX

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: 22/7 FC Barcelona - Juventus

Indlæg af Raman93 »

Valverde: "Samper has been very good. As the pre-season begins, we will talk with him and decide on his future." [rac1]

Lad ham nu bare blive. Rigtig gode 45 minutter fra ham.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 22/7 FC Barcelona - Juventus

Indlæg af Piquénbauer »

Ja han gjorde det virkelig godt. Jeg var især overrasket over den måde han kom rundt på banen. Har altid set ham som en langsom spiller men sådan virkede han ikke i går.

Omkring det med at han skal blive så ved jeg det sgu ikke. Vi har så mange spillere til midtbanen og jeg er bange for at han ikke vil få spilletid. Men altså hvis Denis og Arda kun bliver set som kanter så kan det være.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 22/7 FC Barcelona - Juventus

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg har lige to spørgsmål:

Var banen ikke helt vildt skidt? Og har Suarez ikke tabt sig?
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 22/7 FC Barcelona - Juventus

Indlæg af Storken »

Piquénbauer skrev:Og har Suarez ikke tabt sig?
Har du nogen billeder?

P.S.
Tillykke med de 15.000 indlæg.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 22/7 FC Barcelona - Juventus

Indlæg af Piquénbauer »

Storken skrev:
Piquénbauer skrev:Og har Suarez ikke tabt sig?
Har du nogen billeder?

P.S.
Tillykke med de 15.000 indlæg.
Nej desværre! Og fuck. Jeg bruger for meget tid herinde.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2574 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 22/7 FC Barcelona - Juventus

Indlæg af Drake »

Piquénbauer skrev:Jeg har lige to spørgsmål:

Var banen ikke helt vildt skidt? Og har Suarez ikke tabt sig?
Jo jeg synes banen så skidt ud, den var meget langsom at spille på så det ud til. Lage ikke så meget mærke til om Suarez har tabt sig, men når du nu siger det, så kunne det godt virke sådan.
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 22/7 FC Barcelona - Juventus

Indlæg af Piquénbauer »

Ny tråd wenner!!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 5 gæster