22/7 FC Barcelona - Juventus

Alle kamptråde fra sæsonen 2017/2018

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

klogfyr
Indlæg: 2377
Tilmeldt: tirs okt 10, 2006 7:58 pm
Geografisk sted: Holbæk
Har takket: 97 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: 22/7 FC Barcelona - Juventus

Indlæg af klogfyr »

En af de bedste halvlege, jeg har set i træningskampe. Kan ikke konkludere noget, men det så jo ikke dårligt ud og Neymar var tændt. Nogle vil skrive, at det er tegn på, at han bliver, mens andre vil skrive, at det var fordi han vil gøre et godt sidste indtryk inden skiftet. Vi er ikke blevet klogere, bare blevet bekræftet i, at han er en verdensklasse spiller.


Sent from my iPad using Tapatalk

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 628 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: 22/7 FC Barcelona - Juventus

Indlæg af kklaus »

Fin 1. halvleg.

Juve troede vidst Neymar var taget til Paris :-)
Giv mig min sko tilbage, røv!

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 22/7 FC Barcelona - Juventus

Indlæg af A$AP »

Det får mig til at tænke på, at vi spiller mod Real Madrid om 7 dage's tid. Hvem mente at det ville være en god idé? Ffs. Det er 3 El Clasico kampe på omkring 3 uger.. Jeg orker det næsten ikke.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 22/7 FC Barcelona - Juventus

Indlæg af Piquénbauer »

Det er træningskampe ;-) Vi møder dem først rigtigt i dec!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 22/7 FC Barcelona - Juventus

Indlæg af Storken »

klogfyr skrev:En af de bedste halvlege, jeg har set i træningskampe. Kan ikke konkludere noget, men det så jo ikke dårligt ud og Neymar var tændt. Nogle vil skrive, at det er tegn på, at han bliver, mens andre vil skrive, at det var fordi han vil gøre et godt sidste indtryk inden skiftet. Vi er ikke blevet klogere, bare blevet bekræftet i, at Neymar er en verdensklasse spiller.
Jeg synes ellers det er lidt af en konklusion ovenpå en enkelt halvleg i en træningskamp :glad:

klogfyr
Indlæg: 2377
Tilmeldt: tirs okt 10, 2006 7:58 pm
Geografisk sted: Holbæk
Har takket: 97 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: 22/7 FC Barcelona - Juventus

Indlæg af klogfyr »

Storken skrev:
klogfyr skrev:En af de bedste halvlege, jeg har set i træningskampe. Kan ikke konkludere noget, men det så jo ikke dårligt ud og Neymar var tændt. Nogle vil skrive, at det er tegn på, at han bliver, mens andre vil skrive, at det var fordi han vil gøre et godt sidste indtryk inden skiftet. Vi er ikke blevet klogere, bare blevet bekræftet i, at Neymar er en verdensklasse spiller.
Jeg synes ellers det er lidt af en konklusion ovenpå en enkelt halvleg i en træningskamp :glad:
Nope, you are wrong ;). Ikke en konklusion på baggrund af denne kamp. Konklusionen var der allerede inden kampen, hvilket var derfor den blev bekræftet.

Brugeravatar
abx
Indlæg: 4516
Tilmeldt: ons sep 06, 2006 10:24 pm
Geografisk sted: Fezbjerg
Har takket: 2265 gange
Blevet takket: 656 gange

Re: 22/7 FC Barcelona - Juventus

Indlæg af abx »

A$AP skrev:Det får mig til at tænke på, at vi spiller mod Real Madrid om 7 dage's tid. Hvem mente at det ville være en god idé? Ffs. Det er 3 El Clasico kampe på omkring 3 uger.. Jeg orker det næsten ikke.
Hørte kommentator på barca tv nævne, at der potentielt kan være 9 classico i denne sæson inkl denne i USA .
Próxima Estación.... Parallel!

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 22/7 FC Barcelona - Juventus

Indlæg af Storken »

klogfyr skrev:
Storken skrev:
klogfyr skrev:En af de bedste halvlege, jeg har set i træningskampe. Kan ikke konkludere noget, men det så jo ikke dårligt ud og Neymar var tændt. Nogle vil skrive, at det er tegn på, at han bliver, mens andre vil skrive, at det var fordi han vil gøre et godt sidste indtryk inden skiftet. Vi er ikke blevet klogere, bare blevet bekræftet i, at Neymar er en verdensklasse spiller.
Jeg synes ellers det er lidt af en konklusion ovenpå en enkelt halvleg i en træningskamp :glad:
Nope, you are wrong ;). Ikke en konklusion på baggrund af denne kamp. Konklusionen var der allerede inden kampen, hvilket var derfor den blev bekræftet.
Vi kan i hvert fald ikke afkræfte konklusionen ovenpå denne ene halvleg :glad:

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: 22/7 FC Barcelona - Juventus

Indlæg af emo »

abx skrev:
A$AP skrev:Det får mig til at tænke på, at vi spiller mod Real Madrid om 7 dage's tid. Hvem mente at det ville være en god idé? Ffs. Det er 3 El Clasico kampe på omkring 3 uger.. Jeg orker det næsten ikke.
Hørte kommentator på barca tv nævne, at der potentielt kan være 9 classico i denne sæson inkl denne i USA .
Yep. Denne, 2 i super cup, 2 i ligaen, 2 I Chl og 2 i spanske pokal turnering. Puha.

Sendt fra min ONE A2003 med Tapatalk
Allez...

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8333
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 635 gange

Re: 22/7 FC Barcelona - Juventus

Indlæg af Michman »

Udskiftningerne er her Billede
Senest rettet af Michman søn jul 23, 2017 1:14 am, rettet i alt 1 gang.
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 22/7 FC Barcelona - Juventus

Indlæg af Storken »

emo skrev:
abx skrev:
A$AP skrev:Det får mig til at tænke på, at vi spiller mod Real Madrid om 7 dage's tid. Hvem mente at det ville være en god idé? Ffs. Det er 3 El Clasico kampe på omkring 3 uger.. Jeg orker det næsten ikke.
Hørte kommentator på barca tv nævne, at der potentielt kan være 9 classico i denne sæson inkl denne i USA .
Yep. Denne, 2 i super cup, 2 i ligaen, 2 I Chl og 2 i spanske pokal turnering. Puha.
Jeg ved nu ikke. Det kan være, at Real Madrid møder Alcorcon elller har en spiller i karantæne :grin:

Brugeravatar
whidgee
Indlæg: 2759
Tilmeldt: søn maj 19, 2013 10:18 pm
Har takket: 151 gange
Blevet takket: 287 gange

Re: 22/7 FC Barcelona - Juventus

Indlæg af whidgee »

abx skrev:
A$AP skrev:Det får mig til at tænke på, at vi spiller mod Real Madrid om 7 dage's tid. Hvem mente at det ville være en god idé? Ffs. Det er 3 El Clasico kampe på omkring 3 uger.. Jeg orker det næsten ikke.
Hørte kommentator på barca tv nævne, at der potentielt kan være 9 classico i denne sæson inkl denne i USA .
Jep. 1 træningskamp, 2 supercup, 2 liga, måske 2 copa del rey og måske 2 champions league

Brugeravatar
abx
Indlæg: 4516
Tilmeldt: ons sep 06, 2006 10:24 pm
Geografisk sted: Fezbjerg
Har takket: 2265 gange
Blevet takket: 656 gange

Re: 22/7 FC Barcelona - Juventus

Indlæg af abx »

Par vilde spillere juve sender på banen
Próxima Estación.... Parallel!

Brugeravatar
whidgee
Indlæg: 2759
Tilmeldt: søn maj 19, 2013 10:18 pm
Har takket: 151 gange
Blevet takket: 287 gange

Re: 22/7 FC Barcelona - Juventus

Indlæg af whidgee »

Maaaah

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7064
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 848 gange

Re: 22/7 FC Barcelona - Juventus

Indlæg af Daluigi »

Arda er simpelthen så evigt fejlcastet til klubben. Håber vi fyrer ham af dette vindue!

Marlon og Umtiti - pinligt pinligt!
Forumlegende

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 3 gæster