Neymar da Silva

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Piquénbauer »

Storken skrev:
Piquénbauer skrev:Han har kun et år tilbage af sin kontrakt. Personligt tror jeg det er ham de henter. Ney er et røgslår og de kan arbejde stille og roligt med at lave en god handel for alexis mens medierne går i selvsving over ney.
Det ville være smart lavet. PSG fans ville indledningsvis blive lidt skuffet, men Alexis er en god spiller at ende op med.
Jep og han passer med det emery sagde med en top spiller.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Storken »

Piquénbauer skrev:
Storken skrev:
Piquénbauer skrev:Han har kun et år tilbage af sin kontrakt. Personligt tror jeg det er ham de henter. Ney er et røgslår og de kan arbejde stille og roligt med at lave en god handel for alexis mens medierne går i selvsving over ney.
Det ville være smart lavet. PSG fans ville indledningsvis blive lidt skuffet, men Alexis er en god spiller at ende op med.
Jep og han passer med det emery sagde med en top spiller.
Han er vel en af Premier Leagues tre bedste spillere, så det kan man sagtens argumentere for. Han er dog ikke helt ung længere, hvilket kunne blive et problem, da hans spillestil er meget energisk.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af A$AP »

Neymar se queda tras ser convencido por el vestuario y porque el Barça va en serio a por Coutinho [via @rac1]
Hvis det virkelig er rigtigt, at spillerne har skulle og fået ham overtalt til at blive, samt at klubben nu seriøst er efter Coutinho for at holde på ham, så er det jo på grænsen til det latterlige. patetisk.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Piquénbauer »

Ja det lyder en smule som om de medier der sagde at han med sikkerhed var væk skal finde på noget der kan forklare deres fejl.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Mkj 77
Indlæg: 1118
Tilmeldt: man mar 14, 2011 10:11 am
Har takket: 110 gange
Blevet takket: 29 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Mkj 77 »

Jeg ville personligt være meget godt tilfreds hvis vi ender op med coutinho og Neymar stadig er at finde i klubben..
Ville heller have veratti men vi kan ikke hamle op med de økonomiske muskler de har og jeg tror det er det de vil signalere- sådan lidt hold jer fra ham eller vi snupper Neymar

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Jesni »

Piquénbauer skrev:Ja det lyder en smule som om de medier der sagde at han med sikkerhed var væk skal finde på noget der kan forklare deres fejl.
Eller også var der nogle journalister, der skulle sælge aviser i agurketid........... Og fansene hoppede på det. :roll:

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Piquénbauer »

Bartomeu: "Can I guarantee that Neymar will continue at Barça? Yes, that's what we've always said." #fcblive [efe]
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Mkj 77
Indlæg: 1118
Tilmeldt: man mar 14, 2011 10:11 am
Har takket: 110 gange
Blevet takket: 29 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Mkj 77 »

Piquénbauer skrev:
Bartomeu: "Can I guarantee that Neymar will continue at Barça? Yes, that's what we've always said." #fcblive [efe]
Men så er det at jeg ikke forstår hvorfor han ikke melder klart ud på de sociale medier- selvfølgelig kan man tolke hans beskeder på flere måder, men når fansene er sådan oppe at køre, hvorfor så ikke afkræfte det med det samme

Alias-A
Indlæg: 665
Tilmeldt: tors mar 20, 2008 10:21 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 39 gange
Blevet takket: 77 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Alias-A »

https://www.trollfootball.me/news/view/ ... tion-about

Interessant. Spørgsmålet er, om skaden ikke allerede er sket. Neymars "opførsel" i hele den her sag har ikke ligefrem gjort ham mere populær i Barcelona.
93' Iniesta

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Piquénbauer »

Undskyld jeg siger det men hvis skaden er sket så skal folk tage sig sammen.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Xavi6Smede
Indlæg: 1436
Tilmeldt: tirs dec 23, 2014 8:02 pm
Har takket: 53 gange
Blevet takket: 135 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Xavi6Smede »

Jeg forstår heller ikke hvad Neymar skulle have gjort galt i denne sag. Den eneste opførsel, der bør kritiseres, er alle de fans(også herinde), der mere eller mindre har ønsket Neymar død og helved pga rygter.

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2586 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Drake »

Alias-A skrev:https://www.trollfootball.me/news/view/ ... tion-about

Interessant. Spørgsmålet er, om skaden ikke allerede er sket. Neymars "opførsel" i hele den her sag har ikke ligefrem gjort ham mere populær i Barcelona.
Ikke særlig betryggende hvis det er Barca spillerne der overbeviser ham om at blive, det skulle han selv ville uden nogen andres indflydelse :roll: Hvis det er sandt, så skulle det ikke undre mig hvis en engelsk klub om 1-3 år vil have ham og betale klausulen, at han så gerne vil der til, når han stadig ikke er den bedste spiller (Det vil Messi nok stadig være) og ikke har fået flere brasilianere til klubben, også har han før talt godt om PL.
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Raman93 »

Pique skulle eftersigende have konfronteret Neymar imorges og bedt om en forklaring. Og fortalt at han ikke kan behandle klubben således.

Jeg er enig. Det er utroligt at vi skal bruge tid på hans evige higen efter opmærksomhed i et vigtigt transfervindue.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af A$AP »

Selvfølgelig vil en stor del af fansene se anderledes på Neymar, hvis han bliver efter alt det her. Når man som stjerne hos FC Barcelona i al seriøsitet og i høj grad overvejer at skifte til PSG, og kun bliver stoppet af at de andre spillere fik ham overtalt, så er der da ikke noget at sige til, at han i den kommende sæson skal spille ekstra godt for at vinde de fans tilbage. Og så hjælper det ikke, at ham og hans far gør det samme hvert år.

Jeg har altid været en af de første til at forsvare Neymar herinde, men det her har ikke set godt ud for ham, på nogle måder.

Xavi6Smede
Indlæg: 1436
Tilmeldt: tirs dec 23, 2014 8:02 pm
Har takket: 53 gange
Blevet takket: 135 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Xavi6Smede »

Igen.. Medier siger at truppen har fået ham til at ombestemme sig.

Det hans frikøbsklausul vi snakker om. Hvis han virkelig synes at flere penge, at dele omklædningsrum med brasilianske venner, og prøve noget nyt, er lokkende, så synes jeg bare det er at sige farvel og tak for alt. Vil han blive, så det bare fantastisk for os, og det begynder heldigvis at se sådan ud. Ingen af os ved hvilke årsager han har til et potentielt skifte. Så længe han ikke sætter pres på klubben for et skifte, så kan det ikke sætte mit pis i kog.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 11 gæster