Neymar da Silva

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Mkj 77
Indlæg: 1118
Tilmeldt: man mar 14, 2011 10:11 am
Har takket: 110 gange
Blevet takket: 29 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Mkj 77 »

Piquénbauer skrev:
Mkj 77 skrev:
Piquénbauer skrev:Selvfølgelig har jeg det. Men forhåbentligt kan du fatte at vi faktisk også kan lave gode handler. Jeg ved godt det ikke passer ind i din agenda men alligevel.
Nu hvor du postulerer at jeg har en agende, er du så ikke sød at gøre mig opmærksom på den?
Og gør det venligst i en ordentlig tone og undlad det patetiske ordvalg

Absolut har de foretaget gode handler- har jeg påstået andet?
Eller læser du ikke hvad jeg skriver..
Jeg behøver ikke fortælle dig om din agenda. Du ved det jo godt selv. Men du er også i din fulde ret til det så fortsæt endelig.
Hvis du kender min agenda, så belys da endelig alle andre og jeg om det? Tror du ville blive slemt overrasket

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af A$AP »

Le PSG discute également avec Alexis Sanchez. Les dirigeants souhaitent faire 2 noms parmi les 3 (Neymar, Mbappé, Alexis) (@JulienMaynard)
De er lidt ambitiøse..

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Kubala »

Der er ikke noget, der er så dårligt, at det ikke er godt for noget. Tænk hvis Ney skiftede om 2-3 sæsoner? Barca ville være endnu mere på røven. Messi og Suarez vil være 32-33 år gamle. Ney har jo ytret om, at han synes, at PL så spændende ud, og det var så sent som i år.

Der er reelt set to ting, der er problematisk og frustrerende.
1. Tidspunktet; det skulle være sket i juni, og transferen skulle have været igennem senest i slutning af juni, så man havde to måneder til at købe en erstatning. Lige nu har man måske en lille måned til det.
2. Prisen. Selvom 222 mio. euro er mange penge, så virker de ikke af meget, taget markedet i betragtning. 350 mio. euro havde været fint, imo. Hvad mener I, ville være passende?

Hvis Ney sælges, så burde man investere i to spillere. Enten Alexis og Dybala eller Dembele/Mbappe og Dybala, og det burde kunne lade sig gøre, hvis man bruger ca. 300 mio. euro i dette vindue på de spillere.

Så til det omkring, hvorfor han vælger PSG. For mig at se, kan lønnen, sign on fee, at være den ubestridte stjerne på holdet, pengene til farmanden og sidst, men ikke mindst, vennerne i PSG være svaret. Det er vel lokkende og det er også et eller andet sted fair, for han er jo ikke en Barca-dreng.

En af de ting, som er lidt klamt, er hans gøren og laden på de sociale medier, det burde man ikke gøre. Barca må kunne rumme en smule i hans hjerte. Klubben har trods alt givet ham gode minder og hæder samt givet ham europæisk gennembrud.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Piquénbauer »

Neymar on Tuesday told his teammates and the board to stay calm and he will stay at the club. [Cadena SER]
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Mkj 77
Indlæg: 1118
Tilmeldt: man mar 14, 2011 10:11 am
Har takket: 110 gange
Blevet takket: 29 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Mkj 77 »

Piquénbauer skrev:
Neymar on Tuesday told his teammates and the board to stay calm and he will stay at the club. [Cadena SER]
Hvor pålidelig en kilde er den?
Jeg ved as er upålidelig som en i h.. Der har han netop fortalt det modsatte til sine venner....

Parla
Indlæg: 782
Tilmeldt: tors apr 21, 2011 3:26 pm
Har takket: 15 gange
Blevet takket: 66 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Parla »

Der har ikke været en eneste pålidelig kilde endnu.

Mkj 77
Indlæg: 1118
Tilmeldt: man mar 14, 2011 10:11 am
Har takket: 110 gange
Blevet takket: 29 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Mkj 77 »

Parla skrev:Der har ikke været en eneste pålidelig kilde endnu.
Hvem er så den mest pålidelige af de upålidelige?

mathi
Indlæg: 336
Tilmeldt: søn maj 02, 2010 3:48 pm
Har takket: 22 gange
Blevet takket: 25 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af mathi »

Utallige killder inkl. Rafael Hernandez skriver nu at Neymaraftalen er færdig og at han skifter. Det var satme ikke et ydfald jeg lige havde set da transfervinduet startede.

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8343
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 636 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Michman »

Der er ingen der ved noget endnu.
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Mkj 77
Indlæg: 1118
Tilmeldt: man mar 14, 2011 10:11 am
Har takket: 110 gange
Blevet takket: 29 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Mkj 77 »

Er barca helt lukket omkring det her? Er der ikke spansk fansite der har mere pålidelig info?

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af A$AP »

De catalanske medier har stort set alle været ude og bekræfte at forhandlingerne er meget fremskradne og mere eller mindre færdige. Og når det kommer til PSG, så er der ikke mange der er bedre informeret end dem her: https://twitter.com/parisunited6

Det vil i hvert fald være uhørt, hvis så mange troværdige kilder/journalister tager fejl.

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af MessiPogba »

Nu går rygterne på, at Coutinho bliver Neymars afløser i Barca.

Jeg er sgu ikke fan af det køb. Vi skal have en speedy kantspiller, som er decideret modbydelig en-mod-en. Coutinho er en meget, meget light udgave af Iniesta, da han var kantspiller, bortset fra, at Coutinho har et godt spark.

Smid nu alt på Hazard. Jeg nægter at tro, Chelsea afviser 150 mio. euro. Jeg nægter at tro det.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Piquénbauer »

Selvfølgelig afviser chelski 150 mio på hazard. Han er deres bedste spiller og de kan ikke erstatte ham.

Jeg er dog enig i at coutinho ikke er manden. Jeg kan virkelig ikke se ham blive den store gevinst.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af MessiPogba »

Piquénbauer skrev:Selvfølgelig afviser chelski 150 mio på hazard. Han er deres bedste spiller og de kan ikke erstatte ham.

Jeg er dog enig i at coutinho ikke er manden. Jeg kan virkelig ikke se ham blive den store gevinst.
Hmm jeg ved ikke. Kan jo være at Hazard selv presser skiftet på. Jeg har bare svært ved at se en klub afvise 150 mio. euro. Hvis man kan afvise et bud på 150 mio. euro, så er der et eller andet galt i fodbold. Ja, der er et eller andet galt, når PSG helt seriøst vil betale 222 mio. euro for en spiller.

Hazard er dog den eneste, hvor jeg mener, vi kan forvente, at han kan træde i karakter fra dag 1 af. Han er 26 år, vant til at bære et hold, og han er venstre kant. Verdensklasse spiller.

Dembele, Mbappe er to større bets, man skal tage, men de er uden tvivl talentfulde. Men Hazard er for mig den eneste 1-til-1-erstatning for Neymar i verden.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg tror godt vi kan forberede os på færre skift mellem topklubber når det kommer til de helt store spillere. Og mere kamp (og derfor flere penge) for gode spillere i "mindre" klubber. Det kan bare ikke betale sig at sende sine bedste spillere videre og med et marked der er ude af kontrol kan man ikke hente ret meget ind alligevel.

Jeg tror at klubber som chelski, man u, city, real, juve, bayern og psg (der er sikkert flere) stopper helt med at sælge med mindre det er reserver eller spillere der er faldet igennem. Så er der klubber under som dortmund, monaco og en masse engelske hvor man kan købe men det vil koste kassen.

Så ja jeg tror egentlig godt vi kan hente dembele eller mbappe men det er enorm chance at tage da vi sikkert snakker 100+ mio. Hazard ville som du siger være god (ikke 1 til 1 - der er han slet ikke) men det kommer ikke til at ske.

Kort sagt - vi er fucked hvis ney smutter.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 26 gæster