Neymar da Silva

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Skydefinten »

MessiPogba skrev:Jeg håber med alt, at hvis Messi ikke kan vinde Balon D'Or de næste tre år pga. mærkelige årsager, at Ronaldo bomber 100 mål pr. sæson ind, så han løber med Balon D'Or foran Neymar.

Så kan Neymar og hans pengegriske far indse, at PSG ikke var lykken alligevel, og at Neymar aldrig blev en historisk spiller, fordi han pissede sit potentiale væk, fordi han hellere ville spille i en lorte liga og feste med sine landsholdsvenner.

Du bor allerede i en af verdens fedeste byer, du tjener absurd mange penge allerede, din far har scoret 40 mio. euro på at skaffe dig et skifte til Barcelona, du er en af verdens allerstørste sportsstjerner, dit brand-image er kolossalt, som du tjener afskyeligt mange penge på, og du vil alligevel til PS FUCKING G?????!

Jeg håber fandme, vi trækker PSG i en knock-out-kamp og Messi scorer 6 mål og laver 44 tunneller på Neymar og viser ham, hvad han går glip af.
Han vil jo over til sine brazzer venner. Smart af PSG at få Alves til først.

Penge! Og så det som Cruyff sagde; 2 konger på slottet går i længden ikke.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8333
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 635 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Michman »

Hvornår får vi noget endeligt af vide? Og er Neymar ikke i USA med truppen?
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af zqa »

Jo, det er han.
#jesuisSheep

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5422
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Hvis Neymar vælger at smutte bør man erstatte ham med Coutinho

Evt. Hazard eller Alexis
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Guardiola »

SpillerSomMESSI skrev:Hvis Neymar vælger at smutte bør man erstatte ham med Coutinho
Yes, det kunne være smukt hvis det vitterligt er en af de afgørende grunde til, at Neymar vil væk. Altså at vi ikke vil købe Coutinho

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Jesni »

Hvis vi går tilbage til Tiki-taka, så tror jeg det er helt fint, at han smutter, for han fungerede ikke i det før Luis Enrique kom og lavede os om til et mere direkte hold. Sker det, så er det den vildeste fuck finger fra PSG, som er så tragiskkomisk at det er lidt sjovt. Meeeeen, jeg synes det lyder som dygtigt PR-arbejde af PSG, for at få os til at bakke tilbage på Veratti.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Piquénbauer »



Det her er sgu noget fis. Det er en farlig leg. Jeg kan godt leve med at der ikke kommer noget fra ham men det virker som om han nyder det.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Skydefinten »

Jeg er træt af ham og familien (altså hans).

Meld dog ud.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Raman93 »

Piquénbauer skrev:

Det her er sgu noget fis. Det er en farlig leg. Jeg kan godt leve med at der ikke kommer noget fra ham men det virker som om han nyder det.
Hvis han skifter, mister vi en fantastisk spiller. Men det bliver nu dejligt at slippe for det kaos ham og hans far konstant skaber.

Hvordan ville I andre have det med, at han bliver efter alle disse rygter, som der efterhånden tydeligvis er noget om?

For mig er skaden allerede sket. Det er sgu irriterende, at der hver sommer skal komme støj fra Neymar-lejren. Og han nyder tydeligvis opmærksomheden. I et ellers vigtigt transfervindue.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Piquénbauer »

Ærlig talt så er jeg ligeglad så længe han bliver. Han er alt for god til at jeg kan gå op i sådan noget. Med det sagt så kunne det selvfølgelig være fedt hvis de gad at slappe lidt af men tror sgu bare ney har det sjovt (tænker på andet) og så render papa ney rundt og laver ballade.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Starnils
Indlæg: 447
Tilmeldt: man jun 20, 2016 11:02 pm
Har takket: 165 gange
Blevet takket: 65 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Starnils »

Nogen der ved, hvor høj Iscos frikøbsklausul er?
Socio. no. 54.257

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af zqa »

150€.. Men, der var angiveligt noget anti-Barca i den.
#jesuisSheep

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Tello »

Håber Neymars far ender som gadetyv i Favelaerne.

Sendt fra min SM-N910F med Tapatalk

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1577
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 23 gange
Blevet takket: 168 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Champione »

Det virker helt tosset, hvis det bliver til noget.
Lige så meget show factor som han indeholder, lige så meget "ballade" indeholder han.

Skaber meget uro, fester løs med alverdens kendisser, og dyrker sit overdrevne forbrug af SoMe.

Hvis han vitterligt vil et niveau ned, så må han jo gøre det og ende som taberen. Alle vil spørge hvorfor det dog kunne lade sig gøre.
Det vil ikke være fodbolden der sejrer - og så er spørgsmålet om vi ikke bør have en anden profil - en som sætter det sportslige øverst og som ønsker at bidrage i klubben.

Alternativt, er det at man beholder ham og han slet ikke kan finde fokus for os, og han vil plapre om et nyt skifte og ny kontrakt.

Han burde lukke røven og tage ansvar på banen, som Suarez og Messi. De burde være forbilleder for hvordan man får det bedste ud af sit talent og hvordan det plejes på optimal vis.
Men han er et andet sted! Og derfor bør vi overveje om han har den rette mentalitet for en klub som Barca.
---------------------------------------
Barca is my religion!

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af zqa »

Champione skrev:Det virker helt tosset, hvis det bliver til noget.
Lige så meget show factor som han indeholder, lige så meget "ballade" indeholder han.

Skaber meget uro, fester løs med alverdens kendisser, og dyrker sit overdrevne forbrug af SoMe.

Hvis han vitterligt vil et niveau ned, så må han jo gøre det og ende som taberen. Alle vil spørge hvorfor det dog kunne lade sig gøre.
Det vil ikke være fodbolden der sejrer - og så er spørgsmålet om vi ikke bør have en anden profil - en som sætter det sportslige øverst og som ønsker at bidrage i klubben.

Alternativt, er det at man beholder ham og han slet ikke kan finde fokus for os, og han vil plapre om et nyt skifte og ny kontrakt.

Han burde lukke røven og tage ansvar på banen, som Suarez og Messi. De burde være forbilleder for hvordan man får det bedste ud af sit talent og hvordan det plejes på optimal vis.
Men han er et andet sted! Og derfor bør vi overveje om han har den rette mentalitet for en klub som Barca.
Bullshit. Hvad er det for noget ballade og uro han laver? Han fester med kendisser... og?
Han har sgu taget ansvar, især i de kampe hvor Messi var fraværende, og været kanon god i den forgange sæson, på trods af lidt færre mål end normalt. Han er andet sted.. tsk tsk :roll:
Neymar er det største aktiv efter Messi.
#jesuisSheep

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 14 gæster