Neymar da Silva

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8333
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 635 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Michman »

Nægter at tro på det, før det er 100% sikkert.
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Mkj 77
Indlæg: 1118
Tilmeldt: man mar 14, 2011 10:11 am
Har takket: 110 gange
Blevet takket: 29 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Mkj 77 »

Kan det her snart undre nogen som helst- vi snakker barca, selvfølgelig skal man dumme sig og ikke have en afløser klar, føj for satan hvor er jeg træt af det!!

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af MessiPogba »

Visca El Barca skrev:
"These clauses are impossible to activate if you want to comply with Financial Fair Play. If someone doesn't want to comply, then of course it can be activated."
Det her er angiveligt Bartomeu. Det virker ikke saa sikkert. Han har mere travlt med at daekke sig selv ind, synes jeg. Han siger at disse klausuler er umulige at aktivere, uden at man bryder FFP regler, men hvor meget var det nu Man Utd brugte forrige sommer f.eks.? Eller City for den sags skyld, og er i gang med at bruge igen. Mon ikke PSG kan finde en maade?

Han snakker om, at Neymar er en vigtig del af holdet, no shit! Det ved alle, men han virker ikke saa sikker. Som Storken siger, det var en idiotisk frikoebsklausul.

Det er ogsaa lidt sjovt, at PSG laver det der. Jeg kan se det sjove i det. Vi proever meget arrogant at spille med musklerne overfor dem, de giver os ikke bare fingeren, men er i gang med at vise os, hvordan man "goer det".
Der er nu noget om snakken. Da United købte Pogba spredte de beløbet over fem somre, hvorfor deres enorme beløb ikke vil blive straffet af FFP. En frikøbsklausul skal du betale hele beløbet på en gang, hvorfor FFP kan ramme dig. Det er deri forskellen ligger.

En af grundene til United kan smaske så mange penge afsted på køb er, at de gør brug af modellen, hvor de opdeler transferbeløbet op i flere dele for at undgå FFP i regnskabspapirerne. Du kan se videoer om det på YouTube, hvis du er interesseret, hvordan der er en smutvej uden om FFP.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Tello »

Har set flere steder på Twitter, at Qatar laver en direkte handel med Neymar, hvorefter han betaler sin egen klausul ud. 100 mill. euro sign on fee & 40 mill. euro årligt.

Sendt fra min SM-N910F med Tapatalk

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af MessiPogba »

Der bliver skrevet på nettet, at Neymar er træt af bestyrelsen i Barca (det er vi alle sammen), men han er i særdeleshed sur over, at Barca ikke vil hente Coutinho og Lucas Lima.

Altså, hvis Neymar er tøsefornærmet over, at klubben ikke vil hente hans venner, så kan Neymar og hans far hoppe i havnen. Ingen er større end klubben, og det er ikke en strikkeklub det her.

Fuck Neymar, hvis alt det her er rigtigt. Han kan rådne op i den skod liga med alle de penge, som hans pengegriske far kan bruge på coke og shemales. Lorte bekendtskab.

Og endeligt. FUck Bartomeu og vores håbløse bestyrelse. Efter endelig stabilisering med Laporta, Rijkaard og Pep, så er vi fandme tilbage til Cirkus-tiden igen man.

Og jeg har lige læst, at Messi ikke har skrevet under på sin kontrakt endnu. Forestil jer, hvis han laver en uvending nu???

Åh, jeg er så træt lige nu at være fan af Barca. Denne bestyrelse giver mig utrolig, utrolig, utrolig lange løg.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Storken »

MessiPogba skrev:Der er nu noget om snakken. Da United købte Pogba spredte de beløbet over fem somre, hvorfor deres enorme beløb ikke vil blive straffet af FFP. En frikøbsklausul skal du betale hele beløbet på en gang, hvorfor FFP kan ramme dig. Det er deri forskellen ligger.

En af grundene til United kan smaske så mange penge afsted på køb er, at de gør brug af modellen, hvor de opdeler transferbeløbet op i flere dele for at undgå FFP i regnskabspapirerne. Du kan se videoer om det på YouTube, hvis du er interesseret, hvordan der er en smutvej uden om FFP.
Alle klubber afskriver købssummen over kontraktperioden. Det er normal regnskabspraksis. Så en transfer på €100 mio, hvor spilleren får en 5 årig kontrakt vil regnskabsføres som en udgift på €20 mio om året i hver af de fem år.

Det er lige meget om klubberne faktisk betaler købssummen på en gang eller i rater over flere år. Det er et spørgsmål om likviditet, hvilket er underordnet i forhold til FFP.

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Kubala »

Reelt set kunne PSG betale bøden for at overtræde FFP-reglerne. Det er jo set før, at man kan omgå reglerne på den måde med FFP.

FFP er en joke, mere en indtægtskilde for organisationen.

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Storken »

Tello skrev:Har set flere steder på Twitter, at Qatar laver en direkte handel med Neymar, hvorefter han betaler sin egen klausul ud. 100 mill. euro sign on fee & 40 mill. euro årligt.
Jeg tror simpelthen ikke på, at en eller anden konge i Qatar må give Neymar €222 mio uden at Neymar skal betale skat af pengene.

Der var en spansk skatte afgørelse for nogle år siden, der sagde, at den købende klub kunne give spilleren pengene, så han kunne købe sig fri, hvor det ikke var skattepligtigt. Jeg tror bare ikke, at de regler gælder, hvis en random gut ud af det blå giver Neymar €222 mio.

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Kubala »

Det er alligevel vildt nok, at den købende klub ikke skal betale skat af de penge, de overfører til spilleren.

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Storken »

Kubala skrev:Det er alligevel vildt nok, at den købende klub ikke skal betale skat af de penge, de overfører til spilleren.
Det var jo kun spilleren, der skulle betale skat, hvis det var. Jeg kan også overføre 100.000kr til dig, hvor jeg ikke skal betale en krone i skat. Du vil omvendt skulle betale indkomstskat af pengene, da det regnes for personlig indkomst, når nu vi ikke er i familie (i så fald havde det være gaveafgift).

Skatteafgørelsen i Spanien sagde, at det ikke var regnet som personlig indkomst, hvis en klub overførte summen til spilleren, hvorefter han betalte sin frikøbsklausul. Det var i stedet en kapitalgevinst, når spilleren modtog beløbet fra klubben. Og når spilleren betalte sin frikøbsklausul, så oplevede han et tilsvarende kapitaltab. De to ting kan modregnes, hvilket giver nul, hvorfor spilleren ikke skulle betale en krone i skat.

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Kubala »

Ja, det er spilleren, der skal betale det, men så bliver det jo også lige pludseligt dyrere for klubben, så i sidste ende kommer de jo til at tage højde for skatten. Hvis spilleren i sådanne tilfælde ikke er skattepligtig, så er det jo lidt vildt.

Edit: Klubben har undtagelsen via kapitalgevinsten, hvilket må siges at være rimelig belejligt.
Senest rettet af Kubala fre jul 21, 2017 2:28 am, rettet i alt 1 gang.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7064
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 848 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Daluigi »

Spændende.... Svært med de brassere. Jeg tror dog på Neymars potentiale, så pengene er lidt underordnet... Men i sidste ende kan de jo bruges på 4 spillere ala Gomes hvis det er :roll:
Forumlegende

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Tello »

MessiPogba skrev:Der bliver skrevet på nettet, at Neymar er træt af bestyrelsen i Barca (det er vi alle sammen), men han er i særdeleshed sur over, at Barca ikke vil hente Coutinho og Lucas Lima.

Altså, hvis Neymar er tøsefornærmet over, at klubben ikke vil hente hans venner, så kan Neymar og hans far hoppe i havnen. Ingen er større end klubben, og det er ikke en strikkeklub det her.

Fuck Neymar, hvis alt det her er rigtigt. Han kan rådne op i den skod liga med alle de penge, som hans pengegriske far kan bruge på coke og shemales. Lorte bekendtskab.

Og endeligt. FUck Bartomeu og vores håbløse bestyrelse. Efter endelig stabilisering med Laporta, Rijkaard og Pep, så er vi fandme tilbage til Cirkus-tiden igen man.

Spot on.

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af MessiPogba »

Daluigi skrev:Spændende.... Svært med de brassere. Jeg tror dog på Neymars potentiale, så pengene er lidt underordnet... Men i sidste ende kan de jo bruges på 4 spillere ala Gomes hvis det er :roll:
Hahah, vi kan ikke engang købe en elendig Paulinho, og så sætter du næsen efter en som Gomes med de her absurde priser, der er i år?

Vi køber med garanti Tom Cleverley og Santi Ezquerro for de 222m.

Hvis bare der er en 1/10 af noget Ferguson gemt i Valverde, kan det være, vi kan redde vores skind en anelse, da Ferguson kunne få utrolig meget ud af absolut ingenting, men selv med det in mente føler jeg, vi er færdige i vores røv, hvis Neymar smutter. Det er en utrolig stor kapacitet og den eneste i sidste sæson, der tog over, da Messi koksede. Nu skal Messi pludselig bære ALT. Ikke alt, men ALT!
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Tello »

Storken skrev:
Tello skrev:Har set flere steder på Twitter, at Qatar laver en direkte handel med Neymar, hvorefter han betaler sin egen klausul ud. 100 mill. euro sign on fee & 40 mill. euro årligt.
Jeg tror simpelthen ikke på, at en eller anden konge i Qatar må give Neymar €222 mio uden at Neymar skal betale skat af pengene.

Der var en spansk skatte afgørelse for nogle år siden, der sagde, at den købende klub kunne give spilleren pengene, så han kunne købe sig fri, hvor det ikke var skattepligtigt. Jeg tror bare ikke, at de regler gælder, hvis en random gut ud af det blå giver Neymar €222 mio.
Det ville være fucked, men man ved ikke med Qatar. De har snart købt det halve af sporten. Well, dem og Kina.

Sendt fra min SM-N910F med Tapatalk

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 19 gæster