Neymar da Silva

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Jesni »

Det er jo ligemeget med de klausuler, hvis spilleren ikke vil afsted. Så kan du jo byde 400 millioner euro. Det handler jo om Neymar. Og hvorfor skulle han lige pludseligt have skiftet så drastisk en holdning til sin klub? Hvad er det, der indikerer, at han ikke er tilfreds?

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Guardiola »

Jeg tror sgu det kommer til at ske. Jeg tror ikke Neymar er den begrænsende faktor. Reelt har han været 3 violin i barcas angreb. Og Messi vil være den ubetingede stjerne et godt stykke tid endnu. Flere penge i psg, ubetinget stjerne, hvad taler imod ser med Neymars briller, hvis vi skal være helt ærlige? Den begrænsende faktor er tror jeg, om psg rent faktisk kan finde så mange penge (både transfer og løn). De vanvittige beløb der er kommet ind i fodbolden er ved at smadre det interessante ved klubfodbold. Det er mere og mere et show, branding og et cirkus

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Raman93 »

Uanset hvad så håber jeg der bliver fundet en løsning på det her henover weekenden. Det ville være en katastrofe at miste Neymar. Men det er bedre nu end slutningen af august.

Det her transfervindue tog lige en uventet drejning.

Lad os nu bare håbe, at det er for at lave noget støj og rygterne er falske.

Alias-A
Indlæg: 669
Tilmeldt: tors mar 20, 2008 10:21 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 39 gange
Blevet takket: 78 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Alias-A »

PSG puler os fuldstændig hæmningsløst hvis det her sker.

Men den største taber bliver vel Neymar.
Ja, han bliver "stjernen" på holdet, men CL og BDO kommer han aldrig i nærheden af.
Den eneste logiske forklaring må være at han bliver rådgivet af sin pengegriske familie og omgangskreds.

Neymar er uerstattelig på banen, men hvis han virkelig vil væk pga ego og penge, så skal han bare ud af vagten. Ingen er større end klubben.
93' Iniesta

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Kubala »

Det handler om Ney, men var klausulen højere, så havde man fået mere for ham og måske havde de ikke villet benytte sig af den? Det kunne være en tanke.

Mht. hvorfor han ville skifte, så kunne lønnen, vennerne og samt at være den ubestridte stjerne på holdet være svaret? Desuden er Ney jo ikke en Barca-dreng, og han har også ytret, at PL kunne være spændende at prøve kræfter med.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Piquénbauer »

Ok cat Radio siger at ney ikke vil skifte klub men at papa presser på da de vil score kassen. Føj.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Guardiola »

Bliver hans BDO chancer helt ærligt mindre i PSG? I barca står han i skyggen. Og de spiller altså med om de helt sjove pladser i CL, det var kun et vanvidscomeback som gjorde, at de ikke sendte os ud senest. Hvad de mangler er en brik som Neymar. Men jeg tror det er fifty fifty om de både finder så mange penge, og at de tilmed vælger at fyre dem af på en spiller. Neymar er fantastisk, men jeg mener ikke han er det værd. Hvor er det sørgeligt at det at vinde trofæer er blevet så uendeligt ligegyldigt i forhold til klubbernes købekraft

Hbor ved Cat radio det fra? Lyder lige nøjagtig som det jeg ville sige, hvis jeg havde 2 sekunder til at digte et eller andet op

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8344
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 636 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Michman »

Seriøst sker det?
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Brugeravatar
batistuta
Indlæg: 180
Tilmeldt: fre maj 05, 2017 6:09 pm
Har takket: 7 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af batistuta »

Alias-A skrev:PSG puler os fuldstændig hæmningsløst hvis det her sker.

Men den største taber bliver vel Neymar.
Ja, han bliver "stjernen" på holdet, men CL og BDO kommer han aldrig i nærheden af.
Den eneste logiske forklaring må være at han bliver rådgivet af sin pengegriske familie og omgangskreds.

Neymar er uerstattelig på banen, men hvis han virkelig vil væk pga ego og penge, så skal han bare ud af vagten. Ingen er større end klubben.
Med Neymar på holdet, kan jeg ikke hvorfor PSG ikke skulle kunne blive kandidater til ChL? Og netop BDO vinder han aldrig så længe han spiller på samme hold som Messi. Neymar er den største stjerne på landsholdet, og der spiller han ganske enkelt bedre - jeg tror han vil kunne gøre det samme i PSG. Jeg ønsker ikke at miste Neymar, men jeg forstår ham ærlig talt godt hvis han skifter. Og hvis det sker, håber jeg bare at ledelsen vil være i stand til at forvalte pengene ordentligt og genfinde balancen på holdet, således at det hele ikke står og falder med MSN, som det har gjort de seneste 2 sæsoner. 1.6 milliarder skal simpelthen kunne vendes til noget positivt.
Barca fan siden 1986.

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8344
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 636 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Michman »

Billede
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Tello
Indlæg: 7701
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 560 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Tello »

Tjek Rafael Hernandez' twitter.

Sendt fra min SM-N910F med Tapatalk

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af zqa »

Financial Fair Play er en fucking joke btw.
#jesuisSheep

Brugeravatar
whidgee
Indlæg: 2804
Tilmeldt: søn maj 19, 2013 10:18 pm
Har takket: 152 gange
Blevet takket: 289 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af whidgee »

Venner, Neymar er tabt. Nu skriver el mundo deportivo selv at der er noget om snakken. De har ellers benægtet det indtil videre. De skriver at Neymars far har underskrevet et dokument med PSG, hvor han selv får langt over de 40 millioner euro som han fik da Barca købte Neymar. Deres info stammer fra radio catalunya

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Kubala »

Hvad ender Barca med? Det er vel ikke 222 mio. euro lige ud, da der bliver trukket fra det beløb? Omkostninger som skal trækkes fra?

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Kubala »

Klausulen måtte gerne have været tæt på 300 mio. euro.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Isageren og 21 gæster