Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af A$AP »

Det gør da mere skade hos de unge, end det gavner dem at hente Paulinho? Er der nogen der tror, at han efter et år eller to I kina vil kunne gøre mere for holdet end Gomes, Rafinha, Denis og Roberto? Hvis man henter ham for 30m+(!), så vil man nok også bruge ham mere end dem, og dermed tage tid og udvikling fra dem, hvis man ikke henter en midtbanespiller fra øverste skuffe, så kan man lige så godt lade være med at hente en, især sådan en som Paulinho. 1 skridt frem og 3 tilbage. Spillere der tager til Kina burde vi ikke engang overveje at købe.. Har Valverde ikke også lige sagt, at Roberto bliver rykket op som midtbanespiller?

Jeg har næsten endnu værre mavefornemmelser ved det her potentielle køb, end efter Turans første sæson. Som vi stadigvæk heller ikke har solgt endnu...

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Når det kommer til Paulinho så er han bare ikke et særlig "sexet" køb af lige netop de grunde som storken skriver. Vi vil alle helst have spillere med en god fremtid og de skal helst have vist en masse fra starten. Men man kan altså ikke kun have unge spillere og det er ikke alle spillere der slår til i alle klubber.

Jeg kan ikke udtale mig om paulinhos niveau men hvis han er købt som starter så er jeg klart imod det. Jeg er dog ikke imod at vi henter noget rutine og en profil der gør at vi vil kunne rotere på en bedre måde. Vi så tydeligt i sidste sæson at unge spillere er sårbare overfor måden de bliver spillet på (det er alle spillere men rutine gør alligevel at man kan give noget og holde hovedet koldt). Det vil også give spillere som Gomes, Denis, Rafinha, Roberto, Alena og måske Samper lidt bedre muligheder da de enten vil have en rutineret spiller ved sin side når roteres eller ikke vil være nødsaget til at spille hver gang en af starterne skal have en pause.

Når det kommer til alle dem der siger at Paulinho ikke er god nok osv så tror jeg ærlig talt ikke på dem. Ikke fordi jeg selv tror han er genial men fordi de ikke har set ham nok. "Jamen han spiller i kina, er 29 og floppede i spurs". Jep og samtidig starter han for brasilien.

Med alt det sagt så håber jeg ikke at vi køber ham. Jeg vil ikke gå fuldstændig ned men vi kan klare os uden. Med en bedre rotationsplan så kan vi bruge de unge og blandt dem har vi også alle de typer der behøves. Så enten køber man for øverste hylde ellers skal der virkelig være en klar plan. Og ikke flere talenter. Vi har rigeligt med unge spillere.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

A$AP skrev:Det gør da mere skade hos de unge, end det gavner dem at hente Paulinho? Er der nogen der tror, at han efter et år eller to I kina vil kunne gøre mere for holdet end Gomes, Rafinha, Denis og Roberto? Hvis man henter ham for 30m+(!), så vil man nok også bruge ham mere end dem, og dermed tage tid og udvikling fra dem, hvis man ikke henter en midtbanespiller fra øverste skuffe, så kan man lige så godt lade være med at hente en, især sådan en som Paulinho. 1 skridt frem og 3 tilbage. Spillere der tager til Kina burde vi ikke engang overveje at købe.. Har Valverde ikke også lige sagt, at Roberto bliver rykket op som midtbanespiller?

Jeg har næsten endnu værre mavefornemmelser ved det her potentielle køb, end efter Turans første sæson. Som vi stadigvæk heller ikke har solgt endnu...
Jeg har været inde på noget af det. Men jeg nægter simpelthen at tro at pris betyder noget. Hvis Paulinho kommer til og han ikke er bedre end dem man har så spiller han ikke. Heller ikke selvom han koster 30 mio da der netop ikke er fremtid i ham.

Han vil blive købt som rotationsspiller og som en spiller der skal udfylde en helt bestemt rolle. Eller det tror jeg i hvert fald. Jeg kan ikke se ham som starter.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1577
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 23 gange
Blevet takket: 168 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Champione »

Paulinho vil være en ny Mathieu og Turan, en spiller som ikke dygtig nok til at blive stamspiller - som man skal slippe meget for at få, og som bliver et stort problem at afskippe om 1/2 sæsoner.
Og imellemtiden, der har han optaget værdifuld spilletid, som kunne have udviklet yngre folk i truppen, eller sågar La Masia massen.

Forstår satme godt de flygter væk, når middelmådighed købes røvdyrt ind, og når Barca gang på gang afviser forlængelser og lønstigninger, for at kasten kassen efter forstærkninger udefra.

Jeg savner virkelig at vi forstærker starteren. Et klokkeklart indkøb, som fra start forstærker og over sæsonen bliver bedre og bedre i takt med at personen spilles ind.

Vores køb er for meget projekt/potentiale baseret - hvor vi skal håbe på de kan steppe op.
Det kunne man sagtens gøre hvis starteren var klokkeklar - det var midtbanen ikke sidste år, ligesom vi havde store problemer på begge backer.

Jeg forstår ikke politikken.
---------------------------------------
Barca is my religion!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Paulinho vil være en ny Mathieu og Turan, en spiller som ikke dygtig nok til at blive stamspiller - som man skal slippe meget for at få, og som bliver et stort problem at afskippe om 1/2 sæsoner.
Og imellemtiden, der har han optaget værdifuld spilletid, som kunne have udviklet yngre folk i truppen, eller sågar La Masia massen.
Hvem er det Mathieu og Turan har lukket døren for? Ligeså snart der kom en god spiller ind i Umtiti så spillede mathieu ikke mere. Og vi har ikke haft en spiller som Turan har taget tid fra.

Mathieu gjorde forresten et rigtig fint arbejde for klubben og bidrog med fint spil i vores treble og double sæson. Han gjorde præcis det en ældre bredde spiller skal gøre - han gjorde tabet af starterne mindre og vi var ikke helt fucked når vi roterede. Turan har også vist ok takter i denne sæson omend ikke nok og han må betegnes som et flop.
Forstår satme godt de flygter væk, når middelmådighed købes røvdyrt ind, og når Barca gang på gang afviser forlængelser og lønstigninger, for at kasten kassen efter forstærkninger udefra.
Hvem flygter? Alena, Cucu og Palencia (snart) har alle forlænget. Marlon bliver. Det er de største talenter på b-holdet. At der så er nogle endnu yngre spillere der smutter er ikke noget nyt. Det sker hvert eneste år. Men det er altså spillere der ikke engang har været omkring b-holdet.
Jeg savner virkelig at vi forstærker starteren. Et klokkeklart indkøb, som fra start forstærker og over sæsonen bliver bedre og bedre i takt med at personen spilles ind.
Vi har vitterligt lige købt Semedo? Er han for meget talent eller? Hvis det er spillere fra øverste hylde du snakker om så bliver man nødt til at tage markedet i betragtning. Der er bare ikke særlig mange af de helt store der skifter klub for tiden. Det er også derfor talenter er blevet så pisse dyre da alle jagter den nye store.
Vores køb er for meget projekt/potentiale baseret - hvor vi skal håbe på de kan steppe op.
Det kunne man sagtens gøre hvis starteren var klokkeklar - det var midtbanen ikke sidste år, ligesom vi havde store problemer på begge backer.
Den eneste plads der ikke var god nok var backen og der har vi lukket hullet. Resten af holdet er klasse. Det er top top spillere. De så skidt ud pga systemet men en dårlig sæson gør dem altså ikke til dårlige spillere. Og nærmest hele holdet er spillere fra øverste hylde.
Jeg forstår ikke politikken.
Jeg tror nærmere ikke at du vil.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Xavi6Smede
Indlæg: 1436
Tilmeldt: tirs dec 23, 2014 8:02 pm
Har takket: 53 gange
Blevet takket: 135 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Xavi6Smede »

Vores normalt stærkeste midtbane består af en 33-årig og to 29-årige. Udover dem har vi 5-7 andre til de positioner. Vi har rigeligt med bredde, og vi har rigeligt med rutine(det vel også begrænset hvor meget rutine han kan give til Barcelona, når han har brugt det meste af sin karriere i Brasiliansk og Kinesisk fodbold). Vi mangler kvalitet, og det gør Paulinho så sandelig også.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Xavi6Smede skrev:Vores normalt stærkeste midtbane består af en 33-årig og to 29-årige. Udover dem har vi 5-7 andre til de positioner. Vi har rigeligt med bredde, og vi har rigeligt med rutine(det vel også begrænset hvor meget rutine han kan give til Barcelona, når han har brugt det meste af sin karriere i Brasiliansk og Kinesisk fodbold). Vi mangler kvalitet, og det gør Paulinho så sandelig også.
Hvor meget har du set til Paulinho eftersom du kan skrive det?

Og hvad sker der når Ini skal spares hver anden kamp og Rak/bussi bliver skadet eller også skal spares?
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Xavi6Smede
Indlæg: 1436
Tilmeldt: tirs dec 23, 2014 8:02 pm
Har takket: 53 gange
Blevet takket: 135 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Xavi6Smede »

Piquénbauer skrev:
Xavi6Smede skrev:Vores normalt stærkeste midtbane består af en 33-årig og to 29-årige. Udover dem har vi 5-7 andre til de positioner. Vi har rigeligt med bredde, og vi har rigeligt med rutine(det vel også begrænset hvor meget rutine han kan give til Barcelona, når han har brugt det meste af sin karriere i Brasiliansk og Kinesisk fodbold). Vi mangler kvalitet, og det gør Paulinho så sandelig også.
Hvor meget har du set til Paulinho eftersom du kan skrive det?

Og hvad sker der når Ini skal spares hver anden kamp og Rak/bussi bliver skadet eller også skal spares?
Jeg har set ham spille for Tottenham og Brasilien, så en del.

Hvis vi ikke tør bruge Roberto, Gomes, Denis og Rafinha i de situationer, så kan vi ligeså godt sælge dem. De er altså 25, 23, 23 og 24 år.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Xavi6Smede skrev:
Piquénbauer skrev:
Xavi6Smede skrev:Vores normalt stærkeste midtbane består af en 33-årig og to 29-årige. Udover dem har vi 5-7 andre til de positioner. Vi har rigeligt med bredde, og vi har rigeligt med rutine(det vel også begrænset hvor meget rutine han kan give til Barcelona, når han har brugt det meste af sin karriere i Brasiliansk og Kinesisk fodbold). Vi mangler kvalitet, og det gør Paulinho så sandelig også.
Hvor meget har du set til Paulinho eftersom du kan skrive det?

Og hvad sker der når Ini skal spares hver anden kamp og Rak/bussi bliver skadet eller også skal spares?
Jeg har set ham spille for Tottenham og Brasilien, så en del.

Hvis vi ikke tør bruge Roberto, Gomes, Denis og Rafinha i de situationer, så kan vi ligeså godt sælge dem. De er altså 25, 23, 23 og 24 år.
Ah ok. Så du har ikke set ham her i de sidste par år hvor der ellers er snak om at han har fundet et godt niveau? Jeg har personligt ingen anelse om mandens niveau da jeg kun har set et par landskampe. Jeg har dog svært ved at se hvorfor vi skulle ville smide 30 mio efter ham hvis han er så ringe.

Måske. Eller måske skal de bare udvikle sig under bedre forhold. Jeg har som skrevet selv en ide om at de kan klare sig uden en ældre spiller så længe der bliver roteret ordentligt. Men jeg mener ikke at det er fuldstændig sindssygt hvis de får lidt mere støtte når de spiller.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Xavi6Smede
Indlæg: 1436
Tilmeldt: tirs dec 23, 2014 8:02 pm
Har takket: 53 gange
Blevet takket: 135 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Xavi6Smede »

Nej, jeg har intet set til ham i Kina. "hvor der ellers er snak om at han har fundet et godt niveau".. I Kina! Og som stort set alle vores nyindkøb, så ville det kræve et halvt til helt år, før spilleren finder sig til rette i vores spillestil.
Og nu ville det jo ikke være første gang vi laver en uforståelig handel.
'
Bedre forhold? At de får mindre spilletid? Udover Modric og Kroos, så består Real Madrids midtbane af to 25-årige, en 23-årig, en 22-årig og en 20-årig. Hvis spillerne har niveauet og talentet, så skal de også kunne præstere i den alder.

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Kubala »

Rygtet om Paulinho er forhåbentlig en kæmpe joke.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Bedre forhold fordi de vil få mere hjælp når de spiller da det vil være med nogle mere rutinerede spillere. Så kan det godt være de vil få mindre spilletid men de vil kunne levere bedre og ikke få de tæsk som vi feks har set dem få efter denne sæson.

Og nej jeg snakker ikke kun om Kina. Hans niveau skulle også være blevet bedre på landsholdet efter han kom til kina. Men ok - han spiller i Kina og så er man automatisk elendig.

Men altså du har en pointe både hvad angår tid til at komme ind på holdet og Real hvor spillerne leverer da holdet virker.

Nu må vi se hvad der sker. Jeg kan godt forstå ideen med det men tror ikke det sker. Det passer ikke rigtigt med roberts måde at handle og jeg tror det er verratti eller ingen.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Storken »

@Piquenbauer

Du er svær at debattere med, når det kommer til Paulinho. Dine indlæg er ekstremt selvmodsigende.

Du er imod købet, men synes ideen med købet er god. Det giver jo ingen mening.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Nej. Jeg har endda lige skrevet det igen. Jeg ser bare ikke evt skifte så sort/hvidt som andre herinde. Alt behøver ikke at være noget lort.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af zqa »

Agurketid ftw.
#jesuisSheep

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 16 gæster