Cykling

Anden sport uden forbindelse til Barca

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Cykling

Indlæg af Blaugrana92 »

Jeg ønsker mig virkelig brændende en Contador sejr i morgen. Det ville være smukt med en sidste Tour-sejr til den æstetisk mest imponerende klatrer, jeg mindes at have set.

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Cykling

Indlæg af Flax_Generous »

Jeg håber også, at Contador kan sætte gang i løbet. Ligesom i sidste års Vuelta på en tilsvarende kort etape, hvor han angreb efter seks kilometer. Han vandt godt nok ikke selv etapen eller samlet, men han hjalp Quintana med at distancere Froome med flere minutter. Det var storslået cykelløb.

Xavi6Smede
Indlæg: 1436
Tilmeldt: tirs dec 23, 2014 8:02 pm
Har takket: 53 gange
Blevet takket: 135 gange

Re: Cykling

Indlæg af Xavi6Smede »

Håber virkelig at Landa skifter hold, gerne til Movistar som rygterne går på. Skøn rytter på det forkerte hold. Og muligvis den stærkeste rytter i dag.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Cykling

Indlæg af Blaugrana92 »

Flax_Generous skrev:Jeg håber også, at Contador kan sætte gang i løbet. Ligesom i sidste års Vuelta på en tilsvarende kort etape, hvor han angreb efter seks kilometer. Han vandt godt nok ikke selv etapen eller samlet, men han hjalp Quintana med at distancere Froome med flere minutter. Det var storslået cykelløb.
Ja, Contador har altid været meget offensivt kørende og angrebslysten. Man kan mene om ham, hvad man vil, men seværdig har han nu altid været, om ikke andet for sin utroligt smukke måde at klatre på.

I øvrigt er jeg selv på ferie i Catalonien lige nu, tæt på Girona. Det er nu meget skægt at cykle rundt hernede, for man møder gerne professionelle ryttere af og til. Indtil videre har jeg krydset veje med både Lizzie Holden og Lucy Shaw fra Drops, og så havde jeg fornøjelsen af at blive overhalet af Ryan Mullen i går. Han var hurtig, meget hurtig. I Girona så jeg i øvrigt også Lasse Norman Hansen og Julie Leth gå og æde is. Og så har jeg fået prøvet kræfter med Hincapie-stigningen. Rigtig tonser stigning.

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Cykling

Indlæg af Flax_Generous »

Xavi6Smede skrev:Håber virkelig at Landa skifter hold, gerne til Movistar som rygterne går på. Skøn rytter på det forkerte hold. Og muligvis den stærkeste rytter i dag.
Jeg håber, at Landa bliver sendt i udbrud i morgen. Han er typen som godt kunne finde på at miste radiokontakten hvis han lige pludselig kan vinde det hele.

Brugeravatar
!Option
Indlæg: 915
Tilmeldt: ons jan 18, 2017 3:44 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 173 gange
Blevet takket: 150 gange

Re: Cykling

Indlæg af !Option »

Flax_Generous skrev:
Xavi6Smede skrev:Håber virkelig at Landa skifter hold, gerne til Movistar som rygterne går på. Skøn rytter på det forkerte hold. Og muligvis den stærkeste rytter i dag.
Jeg håber, at Landa bliver sendt i udbrud i morgen. Han er typen som godt kunne finde på at miste radiokontakten hvis han lige pludselig kan vinde det hele.
Så kan Froome smage sin egen medicin fra Wiggins tiden :grin:
Sat lidt på spidsen, bevares...
Rey Abi!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Cykling

Indlæg af Blaugrana92 »



Det er temmelig dumt. Hvad skal Landa gøre? En hjælperytter gør overhovedet ingen forskel på den slags stigningsprocenter, så når Froome ikke kunne køre hurtigere end han gjorde, så skulle Landa da bare forsøge at køre sin egen chance.

Brugeravatar
De La Barça
Indlæg: 802
Tilmeldt: tors apr 20, 2017 11:19 am
Har takket: 298 gange
Blevet takket: 44 gange

Re: Cykling

Indlæg af De La Barça »

Fuglsang har svært ved at holde hjul bagerst i feltet. Imens er der flere ryttere, der prøver at køre op til Voeckler og Barguil. Det er blandt andre Burghardt og Perichon.
Efter 5 km. Mon ikke han står af i dag?

OliverDK
Indlæg: 3094
Tilmeldt: søn dec 16, 2012 4:28 pm
Geografisk sted: Oslogade 14 1 sth 8200 Århus og Nord . Dk
Har takket: 198 gange
Blevet takket: 389 gange

Re: Cykling

Indlæg af OliverDK »

De La Barça skrev:
Fuglsang har svært ved at holde hjul bagerst i feltet. Imens er der flere ryttere, der prøver at køre op til Voeckler og Barguil. Det er blandt andre Burghardt og Perichon.
Efter 5 km. Mon ikke han står af i dag?
Jeg forstår ikke helt, hvorfor han fortsætter. Han er til Ingen hjælp for Aru, og det er ikke ligefrem fordi to brud kan nå at hele inden for de næste dage.

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Cykling

Indlæg af Flax_Generous »

De håber vel, at han kan blive en støtte i Alperne. Men ja, hvorfor ikke spare sig og prøve at komme sig til Vueltaen?

I øvrigt: Alberto Contadorable, som min dumme kæreste kalder ham, skaber altså bare fede cykelløb. Jeg håber aldrig, at han stopper karrieren <3

OliverDK
Indlæg: 3094
Tilmeldt: søn dec 16, 2012 4:28 pm
Geografisk sted: Oslogade 14 1 sth 8200 Århus og Nord . Dk
Har takket: 198 gange
Blevet takket: 389 gange

Re: Cykling

Indlæg af OliverDK »

Ærgerligt for Fuglsang :sørgelig:

Xavi6Smede
Indlæg: 1436
Tilmeldt: tirs dec 23, 2014 8:02 pm
Har takket: 53 gange
Blevet takket: 135 gange

Re: Cykling

Indlæg af Xavi6Smede »

Hver gang at løbene endelig bliver åbnet op, så skal der altid sidde ligegyldige hold og føre an for ligegyldige placeringer. Lotto og UAE måtte gerne forlade løbet omgående.

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Cykling

Indlæg af Flax_Generous »

Ja, det er typisk for Touren. Det er fordi der er for mange World Tour-point, prestige og penge i sekundære placeringer.

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Cykling

Indlæg af Flax_Generous »

Endelig en god etape. Og otte ryttere inden for to minutter, hvoraf en god håndfuld af dem tør angribe. Det lover godt for den sidste uge.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Cykling

Indlæg af Blaugrana92 »

Dagens ønske: En etapesejr til Eddy the Boss.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 3 gæster