Cristiano Ronaldo

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

mathi
Indlæg: 336
Tilmeldt: søn maj 02, 2010 3:48 pm
Har takket: 22 gange
Blevet takket: 25 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af mathi »

Hvorfor diskuterer i PL og tottemham i CR7 tråden?

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Lopezzz »

Hvad sagde jeg. Perez har magten i Spanien og han kan gøre hvad der passer ham.
Han bestemmer også over Uefa og dommerne.
Rige svin!
Vi får aldrig fred i Barcelona

http://www.fcbarcelona.dk/Nyheder/barca ... tesag.html
MDCCCXCIX

Blaugrana al vent
Indlæg: 520
Tilmeldt: ons maj 10, 2017 5:45 pm
Geografisk sted: Esé
Har takket: 8 gange
Blevet takket: 38 gange
Kontakt:

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Blaugrana al vent »

Lopezzz skrev:Hvad sagde jeg. Perez har magten i Spanien og han kan gøre hvad der passer ham.
Han bestemmer også over Uefa og dommerne.
Rige svin!
Vi får aldrig fred i Barcelona

http://www.fcbarcelona.dk/Nyheder/barca ... tesag.html
Vi kan jo bare håbe at der en dag kommer beviser for den slags. Det vil være et hårdt slag for Reals ry.
Jeg bløder Blaugrana

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af MessiPogba »

Lopezzz skrev:Hvad sagde jeg. Perez har magten i Spanien og han kan gøre hvad der passer ham.
Han bestemmer også over Uefa og dommerne.
Rige svin!
Vi får aldrig fred i Barcelona

http://www.fcbarcelona.dk/Nyheder/barca ... tesag.html
Hahahah, hvor er det dog sygt, at åbenlyst korruption, ledsaget af Perez og hans mafia-metoder, kan stå så åbenlyst foran hele verdenen, uden der gøres noget ved det.

Jeg fucking brækker mig af det her pis. Fuck Spanien, fuck Real Madrid, men fuck mest Florentino Perez. Spaniens største mafia-svin, og han styrer tilfældigvis en storklub. Ikek nok med at Franco i flere årtier gjorde rent bord for Real Madrid, så er hans reinkarnation kraftdeme stadigvæk på jordens overflade i form af Perez.

Hvor er det dog ualmindeligt klamt det her.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Lopezzz »

MessiPogba skrev:
Lopezzz skrev:Hvad sagde jeg. Perez har magten i Spanien og han kan gøre hvad der passer ham.
Han bestemmer også over Uefa og dommerne.
Rige svin!
Vi får aldrig fred i Barcelona

http://www.fcbarcelona.dk/Nyheder/barca ... tesag.html
Hahahah, hvor er det dog sygt, at åbenlyst korruption, ledsaget af Perez og hans mafia-metoder, kan stå så åbenlyst foran hele verdenen, uden der gøres noget ved det.

Jeg fucking brækker mig af det her pis. Fuck Spanien, fuck Real Madrid, men fuck mest Florentino Perez. Spaniens største mafia-svin, og han styrer tilfældigvis en storklub. Ikek nok med at Franco i flere årtier gjorde rent bord for Real Madrid, så er hans reinkarnation kraftdeme stadigvæk på jordens overflade i form af Perez.

Hvor er det dog ualmindeligt klamt det her.
Det kunne ikke skrives bedre :thumbup:
Jeg håber at der er nogen journalister som vil skrive det samme indlæg i de spanske aviser
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Lopezzz »

Billede
MDCCCXCIX

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Skydefinten »

I alle familier er der ham den egocentrerede på 10 år.
Billede
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

OliverDK
Indlæg: 3094
Tilmeldt: søn dec 16, 2012 4:28 pm
Geografisk sted: Oslogade 14 1 sth 8200 Århus og Nord . Dk
Har takket: 198 gange
Blevet takket: 389 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af OliverDK »

Det billede er det mest tåkrummende, jeg nogensinde har set.

Brugeravatar
Tolquhon
Indlæg: 824
Tilmeldt: man jul 21, 2008 12:49 pm
Geografisk sted: Aberdeenshire, Skotland
Har takket: 73 gange
Blevet takket: 129 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Tolquhon »

Hahaha, det minder mig om det her "familieportræt"...

Billede

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Storken »

MessiPogba skrev:
Storken skrev:
Blaugrana92 skrev:Det bliver dog ikke næste år. Der vinder City selvfølgelig, når nu de får fingrene i Dani Alves. Han betyder som regel en titel eller to. Eller tre.
Jeg forstår egentlig ikke, hvorfor Alves vil til City. Der er en ret stor chance for, at de henter Kyle Walker. Han er en af de få kompetente højre backs i verden, så det bliver ikke nemt at slå ham af pinden.
Pep henter ikke Kyle Walker. Det tør jeg godt vædde med. Walker er kun fart og fysisk, men en utrolig uintelligent fodboldspiller. Pep kan godt lide, at man er fodboldklog. Det er på ingen måder noget, du forbinder med Walker.

Jeg nægter at tro, at Pep vil have en som Walker. Det ville være et atypisk køb af ham.
:razz: :lol: :glad: :cool:

Brugeravatar
!Option
Indlæg: 915
Tilmeldt: ons jan 18, 2017 3:44 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 173 gange
Blevet takket: 150 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af !Option »

Storken skrev:
MessiPogba skrev:
Storken skrev:
Blaugrana92 skrev:Det bliver dog ikke næste år. Der vinder City selvfølgelig, når nu de får fingrene i Dani Alves. Han betyder som regel en titel eller to. Eller tre.
Jeg forstår egentlig ikke, hvorfor Alves vil til City. Der er en ret stor chance for, at de henter Kyle Walker. Han er en af de få kompetente højre backs i verden, så det bliver ikke nemt at slå ham af pinden.
Pep henter ikke Kyle Walker. Det tør jeg godt vædde med. Walker er kun fart og fysisk, men en utrolig uintelligent fodboldspiller. Pep kan godt lide, at man er fodboldklog. Det er på ingen måder noget, du forbinder med Walker.

Jeg nægter at tro, at Pep vil have en som Walker. Det ville være et atypisk køb af ham.
:razz: :lol: :glad: :cool:
Forkert tråd :lol:
Rey Abi!

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Storken »

!Option skrev:
Storken skrev:
MessiPogba skrev:
Storken skrev:
Blaugrana92 skrev:Det bliver dog ikke næste år. Der vinder City selvfølgelig, når nu de får fingrene i Dani Alves. Han betyder som regel en titel eller to. Eller tre.
Jeg forstår egentlig ikke, hvorfor Alves vil til City. Der er en ret stor chance for, at de henter Kyle Walker. Han er en af de få kompetente højre backs i verden, så det bliver ikke nemt at slå ham af pinden.
Pep henter ikke Kyle Walker. Det tør jeg godt vædde med. Walker er kun fart og fysisk, men en utrolig uintelligent fodboldspiller. Pep kan godt lide, at man er fodboldklog. Det er på ingen måder noget, du forbinder med Walker.

Jeg nægter at tro, at Pep vil have en som Walker. Det ville være et atypisk køb af ham.
:razz: :lol: :glad: :cool:
Forkert tråd :lol:
Det var herfra indlægget blev skrevet, men du har vel nok ret alligevel :glad:

ELPISTOLEROSUAREZ
Indlæg: 1574
Tilmeldt: søn aug 23, 2015 8:54 pm
Har takket: 35 gange
Blevet takket: 92 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af ELPISTOLEROSUAREZ »

Storken har hjemmeaften med en tube lotion denne fredag.
qepd

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af A$AP »

Ronaldo's nye dame er til gengæld virkelig en flot en af slagsen. Der har han gjort det godt.

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af MessiPogba »

Storken skrev:
MessiPogba skrev:
Storken skrev:
Blaugrana92 skrev:Det bliver dog ikke næste år. Der vinder City selvfølgelig, når nu de får fingrene i Dani Alves. Han betyder som regel en titel eller to. Eller tre.
Jeg forstår egentlig ikke, hvorfor Alves vil til City. Der er en ret stor chance for, at de henter Kyle Walker. Han er en af de få kompetente højre backs i verden, så det bliver ikke nemt at slå ham af pinden.
Pep henter ikke Kyle Walker. Det tør jeg godt vædde med. Walker er kun fart og fysisk, men en utrolig uintelligent fodboldspiller. Pep kan godt lide, at man er fodboldklog. Det er på ingen måder noget, du forbinder med Walker.

Jeg nægter at tro, at Pep vil have en som Walker. Det ville være et atypisk køb af ham.
:razz: :lol: :glad: :cool:
Jeg caller den nu så. Walker bliver smidt ud på røv og albuer og Pep får lide et nederlag a la Claudio Bravo.

Jeg kan ikke forstå, man kan smide 50 mio. pund efter Walker.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 21 gæster