Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8333
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 635 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Michman »

Skydefinten skrev:
Piquénbauer skrev:Ok nu sker der noget. Robert er fløjet til portugal for at forhandle med benfica om Semedo. Endelig!
Forventer han kommer tilbage med Matthieu fra Lissabon.
Det er nok hvad vores "elskede" sports chef talent rækker til.
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Tello »

Piquénbauer skrev:http://www.fcbarcelona.dk/Nyheder/medie ... orkob.html

Hvorfor først om 4 dage? Men lad det være sandt.
http://www.fcbarcelona.dk/Nyheder/pauli ... redag.html

[emoji16]

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Kubala »

Det store køb er et, som ikke er blevet vendt i medierne ifølge artiklen. Det betyder jo, at det ikke kan være Verratti, Bellerin, Eriksen, Coutinho, Semedo, Paulinho osv., som er blevet nævnt?

Jeg tror ikke på købet af Paulinho. Det ville være fuldkommen til grin, hvis man køber ham.

Brugeravatar
Reevenge
Indlæg: 1228
Tilmeldt: lør maj 02, 2009 10:27 pm
Har takket: 146 gange
Blevet takket: 215 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Reevenge »

Endeligt nogle gode nyheder fra lokale medier. Håber inderligt vi henter Nelsinho; Fernández og Bordas har taget klubbens 'closer' Raul Sanllehi med til Lissabon. Manden der lukkede bl.a. Luis Suarez og Neymars respektive transfers, hvilket vidner om en forhåbentligt snarligt handel. Vel nok den eneste i klubbens administration, der evner forhandling på et højt niveau. Ariedo Braida havde ligeledes et lovende resumé, men han skal snart tjene sin løn ind og få skabt noget bevægelse omkring sin landsmand Verratti. Ellers giver det ikke meget mening at ansætte ham i sin tid.

Får vi både Semedo og Verratti vil det her være det bedste vindue i nyere tid. Paulinho vil være en klassisk Bartomeu-blunder, men håber kineserne siger fra; skulle han komme til klubben, er han da velkommen og skal have en chance for at vise hvad klubben og Valverde ser i ham, men et tidligere Tottenham-flop der presser de 30 år og spiller i Kina vækker forståeligt nok ikke meget begejstring.

Så kan Ceballos få lov at varme bænken i Madrid, passer ham sikkert fint.

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Jesni »

Er det ikke længe siden vi har haft det forbudte skifte i Spanien? Jeg tror på det kommer i år!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Kyle Walker til City ifølge BBC. Og det kommer kun til at koste dem 400 mio :eek:
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
!Option
Indlæg: 915
Tilmeldt: ons jan 18, 2017 3:44 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 173 gange
Blevet takket: 150 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af !Option »

I forhold til vi skulle give ca. det samme for Bellerin virker det meget rimeligt. Det engelske marked er total ude af kontrol... :eek:
Rey Abi!

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1577
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 23 gange
Blevet takket: 168 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Champione »

Bonucci på vej til Milan???
---------------------------------------
Barca is my religion!

Brugeravatar
De La Barça
Indlæg: 802
Tilmeldt: tors apr 20, 2017 11:19 am
Har takket: 298 gange
Blevet takket: 44 gange

Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af De La Barça »

Champione skrev:Bonucci på vej til Milan???
Det er simpelthen for vildt hvis det sker. I følge rygterne skulle han være faldet ud med Allegri (de havde et clash sidste sæson) og hans familie ikke vil flytte væk fra Italien.


Visca el Barça i Visca Catalunya

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Storken »

Piquénbauer skrev:Kyle Walker til City ifølge BBC. Og det kommer kun til at koste dem 400 mio :eek:
Jeg kan godt forstå, at Pep ønsker Walker. Der er virkelig ikke mange gode alternativer på markedet. Man kan altid diskutere prisen på 400 mio kroner, men han er unægteligt den bedste højre back sammen med Carvajal.

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1577
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 23 gange
Blevet takket: 168 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Champione »

De La Barça skrev:
Champione skrev:Bonucci på vej til Milan???
Det er simpelthen for vildt hvis det sker. I følge rygterne skulle han være faldet ud med Allegri (de havde et clash sidste sæson) og hans familie ikke vil flytte væk fra Italien.


Visca el Barça i Visca Catalunya
Lige præcis, og han vil forblive i Norditalien.

30-40 mio euro, plus Di Sciglio, helt sygt forhandlet af Milan.
Og virkelig et spændende projekt der har startet sig op i Milan.
---------------------------------------
Barca is my religion!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Storken skrev:
Piquénbauer skrev:Kyle Walker til City ifølge BBC. Og det kommer kun til at koste dem 400 mio :eek:
Jeg kan godt forstå, at Pep ønsker Walker. Der er virkelig ikke mange gode alternativer på markedet. Man kan altid diskutere prisen på 400 mio kroner, men han er unægteligt den bedste højre back sammen med Carvajal.
Så god synes jeg virkelig ikke han er. Hurtig og stærk men ikke noget specielt med bolden. Skridtet ned til trippier har heller ikke været så stort men det kan selvfølgelig være fordi holdet har fungeret så godt.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Storken »

Piquénbauer skrev:
Storken skrev:
Piquénbauer skrev:Kyle Walker til City ifølge BBC. Og det kommer kun til at koste dem 400 mio :eek:
Jeg kan godt forstå, at Pep ønsker Walker. Der er virkelig ikke mange gode alternativer på markedet. Man kan altid diskutere prisen på 400 mio kroner, men han er unægteligt den bedste højre back sammen med Carvajal.
Så god synes jeg virkelig ikke han er. Hurtig og stærk men ikke noget specielt med bolden. Skridtet ned til trippier har heller ikke været så stort men det kan selvfølgelig være fordi holdet har fungeret så godt.
Jeg siger heller ikke, at Walker er noget vidunder. Dem er der ingen af på højre backen i øjeblikket. Walker er bare den bedste løsning, hvis man er ligeglad med prisen.

Jeg er forresten ikke overbevist om, at Trippier er en langsigtet løsning for Spurs. Jeg har kun set ham i 3-4 kampe, men han slog mig som typen, der holdt det meget simpelt. Normalt vil topklubberne gerne have backs, der prøver de svære ting fra tid til anden.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg ved ikke om han er den bedste hvis man er ligeglad med prisen men jeg er ellers enig. Også omkring trippier.

Semedo handlen skulle være ved at være der. 2 priser indtil videre - 30+5 og 35+5. Ikke billigt men det er ok. Jeg er bare glad for at vi får en back ind.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Storken »

Piquénbauer skrev:Semedo handlen skulle være ved at være der. 2 priser indtil videre - 30+5 og 35+5. Ikke billigt men det er ok. Jeg er bare glad for at vi får en back ind.
Jeg er næsten mere tryg ved handlen, hvis vi betaler €30-40 mio. Jeg kender intet til Semedo, men man får sgu ikke meget kvalitet for mindre end €30 mio i det nuværende marked.

Jeg er egentlig bare glad, hvis vi får lukket en handel på en ny højre back. Så kan vi sætte flueben ud for en plads, hvor vi havde et mangel.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 10 gæster