Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Tjek nu kilderne for pokker. Det kommer fra en parodi twitter konto hvor joken var at hvis vi ikke kunne få parejo så ville vi gå efter fellaini.
If Valencia do not lower their 60m asking price for Parejo, Barcelona will begin negotiations with Man Utd for midfielder Fellaini (29) [md]
https://twitter.com/barcasstuff?lang=da

Her har du kontoen. Så kan du lige tjekke alle de rygter igennem du er i tvivl om inden der skal afreageres herinde.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af MessiPogba »

http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/mano ... a-og-real/

Nok bare en salgstale fra agenten, men er Manolas god nok til Barca? Har set alt for lidt til ham desværre?

Vores forsvar skal også have en kærlig tanke snarligt, synes jeg. Mascherano var helt væk sidste sæson, Pique var faldet noget i niveau, Umtiti skulle integreres, og Marlon ved vi intet om endnu.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Synes overhovedet ikke Pique er faldet i niveau. Han har tværtimod imo etableret sig som en top 3 cb over de sidste år og har i denne sæson været på samme niveau.

Og hvis man skal se på forsvaret samlet så mener jeg egentlig ikke at vi skal tænke så meget på det endnu. Jo hvis man vælger at sige farvel til masche (og dennes løn) i denne sæson, men ellers ikke. Vi har i Pique en verdensklasse cb, Umtiti viste sig i sidste sæson som et af de absolut største cb talenter, masche er en habil reserve med en god rutine som samtidig kan dække flere pladser på banen og så er der en ung spiller i Marlon der måske kan blive til noget.

Giv Umtiti en sæson til så han kan gå fra talent til etableret spiller og sælg så masche. Så kan vi hente en ung spiller ind der kan læne sig op ad især Pique og tildels Umtiti.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Tello
Indlæg: 7692
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 557 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Tello »

Man skulle tro vi skyldte Valencia penge.

Sendt fra min SM-N910F med Tapatalk

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Kom nu med en fucking transfer.

Sæsonen starter om 2 dage og vi har endnu ikke købt en skide back. Det kan simpelthen ikke passe at det skal være så svært. Det virker endda til at størstedelen af fansene ved at der ikke rigtigt er et "sikkert" køb til pladsen og at man bare skal have en ind der har potentiale.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Tello
Indlæg: 7692
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 557 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Tello »

Lukaku til United for 75 millioner pund..

Sendt fra min SM-N910F med Tapatalk

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af MessiPogba »

Tello skrev:Lukaku til United for 75 millioner pund..

Sendt fra min SM-N910F med Tapatalk
Nok er United i en skygge af sig selv her årene efter Fergusons pension, men de kan et eller andet, når de bare skider penge ud, selvom deres succes ikke er på samme niveau som før og uden at have en rigmand i ryggen.

Det er et vildt marked derude. 75 mio. pund for Lukaku??? Rygterne siger, at der er også 15 mio. i variabler, så 90 mio. pund?! Everton kan altså have solgt John Stones og Romelu Lukaku for 140 mio. pund sammenlagt på et år. To spillere.

Så har jeg læst rygter om, at Real vil have hhv. 70 og 80 mio. pund for James og Morata. Det er jo helt væk man.

Gad vide, hvad Ronaldinho ville have kostet i dag .....
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
!Option
Indlæg: 917
Tilmeldt: ons jan 18, 2017 3:44 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 173 gange
Blevet takket: 150 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af !Option »

MessiPogba skrev:
Gad vide, hvad Ronaldinho ville have kostet i dag .....
2 ludere af tvivlsom karat og et webcam der kan optage i HD :grin:
Rey Abi!

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Storken »

Det er muligt, at Lukaku har en god målnæse, men hans boldbehandling er godt nok svag. Jeg havde i hvert fald ikke smidt £75 mio for ham.

PuyolErGud
Indlæg: 10688
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 596 gange
Blevet takket: 571 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af PuyolErGud »

Storken skrev:Det er muligt, at Lukaku har en god målnæse, men hans boldbehandling er godt nok svag. Jeg havde i hvert fald ikke smidt £75 mio for ham.
Nej, vel nærmere £750 mio efter ham ;-) :cool:

Ej, det er selvfølgelig mange penge, men han har allerede vist kæmpe potentiale og stabilitet og kan velsagtens udvikle sine boldbehandlingsegenskaber.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

What? Storken er ikke tilfreds med et køb... Hvem havde set den komme ;-)
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

xaviniesta68
Indlæg: 43
Tilmeldt: man maj 22, 2017 12:03 pm
Har takket: 1 gang
Blevet takket: 1 gang

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af xaviniesta68 »

Nogen der har et link på vi er interesseret i Parejo?
hvis det passer at vi er interesseret i ham synes jeg det for sent han er blevet 28 år, hvis vi havde hentet ham for 2-3 år siden kunne han sagtens have blevet en rigtig god spiller i Barca jeg er imponeret af ham, men synes bare ikke der fremtidsperspektiv i ham hvis vi henter ham så om 2-3 år står vi i samme situation med at skulle hente en ny midtbanespiller.

Tello
Indlæg: 7692
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 557 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Tello »

MessiPogba skrev:
Tello skrev:Lukaku til United for 75 millioner pund..

Sendt fra min SM-N910F med Tapatalk
Nok er United i en skygge af sig selv her årene efter Fergusons pension, men de kan et eller andet, når de bare skider penge ud, selvom deres succes ikke er på samme niveau som før og uden at have en rigmand i ryggen.

Det er et vildt marked derude. 75 mio. pund for Lukaku??? Rygterne siger, at der er også 15 mio. i variabler, så 90 mio. pund?! Everton kan altså have solgt John Stones og Romelu Lukaku for 140 mio. pund sammenlagt på et år. To spillere.

Så har jeg læst rygter om, at Real vil have hhv. 70 og 80 mio. pund for James og Morata. Det er jo helt væk man.

Gad vide, hvad Ronaldinho ville have kostet i dag .....
Det er fuldkommen sindssygt. 90 millioner pund for Lukaku, ja. Så har Arsenal gjort en bedre handel med 60 mill. euro for Lacazette, imo. John Stones.. en halv milliard..

Og Real skal sgu nok få solgt Morata og James for de penge, no doubt about it..

Prime Ronaldinho havde nok kostet 100-150 mill. euro. Prime Ronaldo Luis lidt mere.. Når vi er desperate med 100 mill. euro for Veratti, så tænk lige hvad en prime Zidane, Figo, Iniesta, Xavi, Seedorf, Alonso, Lampard, Gerrard osv. havde kostet i dag.

Tello
Indlæg: 7692
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 557 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Tello »

Og lige med United;
The Independent are reporting that Manchester United have agreed personal terms with the Internazionale winger Ivan Perisic. The paper are reporting that while United and Inter are still haggling over the asking price which is expected to be in the range of £45 million to £50 million (between €50.8 and €56.5 million), the Croatian has already spoken to and agreed personal terms with the Red Devils. 
Sendt fra min SM-N910F med Tapatalk

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Blaugrana92 »

Storken skrev:Det er muligt, at Lukaku har en god målnæse, men hans boldbehandling er godt nok svag. Jeg havde i hvert fald ikke smidt £75 mio for ham.
Jeg synes slet ikke at Lukaku er ringe teknisk. Han har ikke noget specielt imponerende blik for spillet, men hans førsteberøringer et altså glimrende og han kan også drible. Jeg forstår godt at United poster en masse penge i ham. Han har været en af de mest konsistente og bedste sydspidser i Premier League de seneste år, og han har stadig masser af år i sig. Han er en dygtig afslutter, han er stor og stærk, men samtidig hurtig. Som spidsangriber synes jeg faktisk, at han har hele pakken og han passer glimrende ind som erstatning for Zlatan.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 18 gæster