Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

MessiPogba skrev:
Piquénbauer skrev:Hold nu op. Vi kan ligeså godt hente de spillere som real kan det. Der er ingen grund til at spekulere på fremtidig transfers. Især fordi transfermarkedet ændre sig meget og det bliver sværere at hente fra rige klubber. Se feks hvordan psg har gjort det med verratti. Det kan chelski og man u også hvis det passer dem.
Ja, vi har samme tiltrækningskraft, men vi har åbenbart ikke pengene. Vi har ikke pengene til at gøre det samme økonomisk som Real kan.

Real kan sagtens på en sommer hente Mbappé, Hazard, og de Gea. Det har brændt så mange penge af før i Real.

Vi kan knapt nok formå at hente Verratti.
Det ved du igen ikke noget om. Og du ignorerer samtidig de rygter der siger vi vil give 100 mio for verratti hvilket ellers peger mod at vi har penge. Det samme gælder forresten rygterne om dembele og bellerin. Hvis man altså tror medierne.

Og inden du siger at 100 mio åbenbart ikke er nok og vi ikke har økonomien så må du forstå at det ikke har noget at gøre med hensyn til verratti og psg. Økonomi spiller ingen rolle for psg og han kan ikke købes.

Jeg kan desuden garantere dig at Real hverken kan eller vil hente de 3 på en sommer. Det kom aldrig til at ske/
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af MessiPogba »

Piquénbauer skrev:
MessiPogba skrev:
Piquénbauer skrev:Hold nu op. Vi kan ligeså godt hente de spillere som real kan det. Der er ingen grund til at spekulere på fremtidig transfers. Især fordi transfermarkedet ændre sig meget og det bliver sværere at hente fra rige klubber. Se feks hvordan psg har gjort det med verratti. Det kan chelski og man u også hvis det passer dem.
Ja, vi har samme tiltrækningskraft, men vi har åbenbart ikke pengene. Vi har ikke pengene til at gøre det samme økonomisk som Real kan.

Real kan sagtens på en sommer hente Mbappé, Hazard, og de Gea. Det har brændt så mange penge af før i Real.

Vi kan knapt nok formå at hente Verratti.
Det ved du igen ikke noget om. Og du ignorerer samtidig de rygter der siger vi vil give 100 mio for verratti hvilket ellers peger mod at vi har penge. Det samme gælder forresten rygterne om dembele og bellerin. Hvis man altså tror medierne.

Og inden du siger at 100 mio åbenbart ikke er nok og vi ikke har økonomien så må du forstå at det ikke har noget at gøre med hensyn til verratti og psg. Økonomi spiller ingen rolle for psg og han kan ikke købes.

Jeg kan desuden garantere dig at Real hverken kan eller vil hente de 3 på en sommer. Det kom aldrig til at ske/
Jeg tror først på det, når jeg ser os sende et bud afsted. You can talk the talk, but can you walk the walk? Vi skal bevise, at vi har samme økonomiske tiltrækningskraft, som Real, United f.eks. har.. Transfermarkedet er absurd lige nu, og så længe, det hele bare står ved snakken, så tror jeg mere og mere på, at vi ikke har særlig mange penge sammenlignet med United og Real.

Og jeg spørger dig igen. Hvorfor er det umuligt for Real at hente de tre? Real hentede på en sommer tilbage i 2009. Verdens største angrebstalent i Benzema, verdens bedste eller næstbedste fodboldspiller i Cristiano, verdens bedste offensive midt i Kaka, en af de allerbedste midtbanespillere i Xabi Alonso. Fire fantastiske fodboldspillere på en freaking sommer for den rette sum for over 2 milliarder kroner. Perez er fløjtende.

Hvorfor skulle de så ikke kunne hente verdens vel nok største angrebstalent igen, verdens måske bedste kantspiller i Hazard og så verdens muligvis bedste målmand?

Det eneste, der kan forhindre det, er, at Hazard er ude nu i 4 måneder med en brækket ankel, men hvis de får solgt Morata og James, så er jeg næsten sikker på, at minimum Hazard og Mbappe er i Real. Så er spørgsmålet, om de Gea vil presse et skifte igennem.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg tror først på det, når jeg ser os sende et bud afsted. You can talk the talk, but can you walk the walk? Vi skal bevise, at vi har samme økonomiske tiltrækningskraft, som Real, United f.eks. har.. Transfermarkedet er absurd lige nu, og så længe, det hele bare står ved snakken, så tror jeg mere og mere på, at vi ikke har særlig mange penge sammenlignet med United og Real.
Siden 2010 har vi brugt stort set præcis samme beløb på transfermarkedet som real med lige omkring 600 mio euro. Vi har købt kæmpe spillere i Neymar og Suarez. Det er simpelthen noget vrøvl at påstå at Real skulle være os overlegne økonomisk da de på ingen måder har vist det. Hvis du vil tjekke efter så hop ind på transfermarkt.
Og jeg spørger dig igen. Hvorfor er det umuligt for Real at hente de tre? Real hentede på en sommer tilbage i 2009. Verdens største angrebstalent i Benzema, verdens bedste eller næstbedste fodboldspiller i Cristiano, verdens bedste offensive midt i Kaka, en af de allerbedste midtbanespillere i Xabi Alonso. Fire fantastiske fodboldspillere på en freaking sommer for den rette sum for over 2 milliarder kroner. Perez er fløjtende.
Og jeg fortæller dig det igen. Det var en komplet anden situation. Vi snakker om et desperat real hold der var blevet ydmyget med 2-6 hjemme og havde set barca tage en treble. Tænk på hvor fjollede barcafansene er efter sidste sæson og gang det med 50. Man var tvunget til at lave et statement men som jeg lige har forklaret dig det så har man ikke gjort det siden. Perez var ikke fløjtende - han var lige blevet valgt og manden var desperat.

Og så er der selvfølgelig andre elementer der spiller ind. Man kan ikke gøre det der mere. Klubber har så mange penge at man nu kan sige nej hvilket leder os til næste punkt.
Hvorfor skulle de så ikke kunne hente verdens vel nok største angrebstalent igen, verdens måske bedste kantspiller i Hazard og så verdens muligvis bedste målmand?
Fordi man ikke længere bare køber hvad man vil have. Penge bliver mere og mere irrelevant for hver dag der går da flere klubber har mange penge. Før kunne Real som den rige klub man var (er) smide 90 mio efter ronaldo og så hente ham. Det kan man ikke længere. Det er jo ikke for sjov at der bliver snakket om mbappe til over 120 mio euro. Og hvad tror du så hazard og de gea ville koste?

Det ville koste real meget mere end man betale i 09 og hvorfor skulle man gøre det? Man har lige vundet CL 3 gange ud af 4. Hvorfor skulle man komme med sådan et statement og samtidig risikere at fucke et hold der virker op?
Det eneste, der kan forhindre det, er, at Hazard er ude nu i 4 måneder med en brækket ankel, men hvis de får solgt Morata og James, så er jeg næsten sikker på, at minimum Hazard og Mbappe er i Real. Så er spørgsmålet, om de Gea vil presse et skifte igennem.
Jamen lad os vædde. Du siger at de henter hazard og mbappe og jeg de ikke gør. Taberen har ronaldo som avatar hele sæsonen.

Men lige for at runde af. Det er altid en fordel at have en god økonomi men man kan ikke længere kaste om sig med penge og så bare hente dem man vil have. Ofte vil det kræve at spilleren (hvis vi snakker topspillere i topklubber) strejker osv for at komme videre hvilket vi selv ser med verratti. Vi kunne kaste 200 mio efter ham og PSG ville bede os om at skride da det for dem er vigtigere at have en god cm end 200 mio da de allerede har dem i forvejen.

Barca er en af verdens rigeste klubber og vi har pengene til at købe rigtig mange spillere. Men desværre er det blevet sådan i dag er det er rigtig svært at hente spillere fra rige klubber da de hellere vil holde på dem end selv at skulle bevæge sig ud på et tvivlsomt marked. Derfor synes jeg det er lidt åndssvagt at du bliver ved med at sige at vi ikke har penge og det er derfor vi ikke henter de bedste fremfor i stedet at se på markedet og hvor svært det er at købe spillere fra øverste hylde der er gode nok til klubben.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Xavi6Smede
Indlæg: 1436
Tilmeldt: tirs dec 23, 2014 8:02 pm
Har takket: 53 gange
Blevet takket: 135 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Xavi6Smede »

Real Madrids seneste indkøb tyder desværre på, at de vil fortsætte med hvad der ligner en 4-4-2, altså uden BBC, der længe har været en hæmsko for holdet. Det vil sige at de har Isco, Asensio og James til den offensive midt, og Ronaldo, Benzema, Bale og Morata til de to pladser i angrebet. Og så Lucas Vazquez, der nok får det svært i næste sæson.
James må forventes at skifte, her behøves ingen erstatning. Intet tyder på at Benzema, Ronaldo eller Bale skifter, og salget af Morata er pludselig også tvivlsomt.
Selvfølgelig køber Real Madrid ikke både Hazard og Mbappe, de køber sandsynligvis ingen af dem. Og intet tyder på at De Gea er på vej. Real Madrid er ikke i en situation, hvor de behøver gå ud og smadre transfermarkedet for spillere, der knap nok ville forstærke førsteholdet. Dog ville det ikke overraske mig, at de efter et eventuelt salg af Morata ville smide en lille milliard efter Mbappe. Hvilket næppe ville løfte dem til nye højder i den kommende sæson.

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Raman93 »

Hvorfor er det vi ikke er interesserede i Leon Goretzka? Han er kun 22 år, tysk landsholdsspiller og har gjort det forrygende for Schalke. Desuden har han kun 12 måneder tilbage af sin kontrakt.

Han virker dog allerede Bayern bound, der nok henter endnu en god spiller til en lav pris eller på fri transfer.

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1577
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 23 gange
Blevet takket: 168 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Champione »

Raman93 skrev:Hvorfor er det vi ikke er interesserede i Leon Goretzka? Han er kun 22 år, tysk landsholdsspiller og har gjort det forrygende for Schalke. Desuden har han kun 12 måneder tilbage af sin kontrakt.

Han virker dog allerede Bayern bound, der nok henter endnu en god spiller til en lav pris eller på fri transfer.
Rigtig godt bud - de 12 mdr., kunne stille os godt i forhandlinger.
Men jeg tror der er en gentleman agreement med Bayern - det er de eksperter i!
---------------------------------------
Barca is my religion!

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Storken »

Neymar: "I hope Paulinho signs for Barca. He is a friend and a great player, everyone would receive him with open arms. He's got great quality, everyone has seen what he can do when he plays for the national team."
Det minder mig om denne:
Alves: "Douglas transfer? He's a great player and those are always welcome, I hope Barcelona can sign him, it would strengthen the squad."

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Raman93 »

The Board is in a critical situation and they do not know whom to sign this transfer window. [@Marsallorente]

Journalist fra Mundo Deportivo og Radio Kanal Barcelona.

Man kan undre sig over, hvad Robert, Braida og co. har brugt de sidste mange måneder på. Det kan vel ikke overraske nogen, at chancen for, at vi ikke fik Verratti var stor.

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Storken »

Vi må håbe, at der dukker en special mulighed op, som der gjorde sidste år med Gomes :roll:

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Blaugrana92 »

Raman93 skrev:Hvorfor er det vi ikke er interesserede i Leon Goretzka? Han er kun 22 år, tysk landsholdsspiller og har gjort det forrygende for Schalke. Desuden har han kun 12 måneder tilbage af sin kontrakt.

Han virker dog allerede Bayern bound, der nok henter endnu en god spiller til en lav pris eller på fri transfer.
Der er jo generelt en masse spændende, billigere og langt mere tilgængelige alternativer end Verratti og Bellerín, men vi ser ud til at have stirret os blinde på dem, og når nu begge fejler, så står vi pludselig uden en plan b. Som et eksempel så kunne Andrea Conti, som jeg nævnte for noget tid siden, have været et spændende bud på højrebacken, men nu gaflede Milan ham i stedet, og det endda for en pris der vel nærmest er det halve af, hvad Bellerín ville koste os.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Det virker næsten så åndssvagt at det kunne være rigtigt. Det var "nemt" nok da man skulle hente talenter fra mindre klubber men nu hvor man vil have topspillere i store klubber så kommer problemerne.

Hvis der ikke er spillere på markedet så hent semedo og vent. Backen skal på plads men resten kan vente. Måske opstår der så en situation senere på sommeren hvor man kan slå til.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Madbassen
Indlæg: 1431
Tilmeldt: ons maj 05, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Valby
Har takket: 156 gange
Blevet takket: 49 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Madbassen »

Mon ikke vi tager Parejo og Cancelo fra Valencia for 80 mio.
Soci nummer 122.432

Barça - RCD Espanyol 1-0 (Z. Ibrahimović pen.)
F.C. København - Barça 1-1 (L. Messi)
Barça - Arsenal F.C. 3-1 (L. Messi, Xavi H., L. Messi pen.)
Barça - Real Madrid C.F. 2-1 (J. Mathieu, L. Suarez)

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/beti ... -ceballos/

Klam spiller til klam klub. Perfekt match.

Kæft jeg glæder mig til at tage mesterskabet fra dem i næste sæson!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af MessiPogba »

Der er rygter om Fellaini til os på nettet. Jeg tror, det er en stor and, men hvis det er på nogen måder sandt, så skal jeg have noget det af det coke, der bliver sniffet på kontoret i Barcelona. Er du vild et trip.

Drømmescenariet: Fellaini og Paulinho i en og samme vindue til Barcelona. Kan nok være, at jeg måske skal ud til en mark og afreagere og så håbe på, at Messi ikke indgiver et transfer request som protest.

Men på den anden side. Jeg er ikke engang overrasket over, at vi sættes i forbindelse med Fellaini. Valverde var vild med Raul Garcia, og Fellaini er en god klon af ham. Svinsk, ikke teknisk og header frivilligt alle bolde.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Google [Bot] og 13 gæster