Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8333
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 635 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Michman »

Piquénbauer skrev:Enig i at taktikken spillede en kæmpe rolle. Jeg tror bare også at måden der blev roteret på med flere unge spillere på samme tid skabte problemer. Det kan man dog kom væk fra hvis man tænker sig om og roterer ordentligt.

60 mio er heller ikke ret meget i dag. Det er det man giver for en ok spiller. Hvis man kan købe tre spillere der alle kan udfylde en mindre rolle som vi feks så fra Mathieu så har jeg intet problem med det. For mig er det et problem når man bruger flere penge på ældre bredde spillere.

Men lad os blive enig om at Paulinho helst ikke skal hentes! Jeg ser dog næsten hellere han end at man feks køber coutinho for 100 mio. Se det ville være idiotisk.
En klasse spiller i stedet for det modsatte? Coutinho er verdens klasse. At han bliver for dyr er hvad det er. Vil da hellere have en verdens klasse spiller end en jeg ikke ser vi kan bruge?
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Coutinho er ikke verdensklasse. Han er svingende som bare fanden og forsvinder ofte helt ud af kampe i længere perioder.

Og så passer han ikke ind på nogen måder. Han er ikke cm men mere kant/off midt og der har vi neymar og messi. Det ville være et panikkøb ud over alle grænser.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Storken »

Piquénbauer skrev:Coutinho er ikke verdensklasse. Han er svingende som bare fanden og forsvinder ofte helt ud af kampe i længere perioder.

Og så passer han ikke ind på nogen måder. Han er ikke cm men mere kant/off midt og der har vi neymar og messi. Det ville være et panikkøb ud over alle grænser.
Man skulle næsten tro, at Gomes var en bedre spiller, hvis man udelukkende læste dine indlæg. Du er helt ekstremt optimistisk på hans vegne, mens alle andre ikke ville forbedre holdet.
Senest rettet af Storken lør jul 08, 2017 11:12 pm, rettet i alt 1 gang.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Nej.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Storken »

Piquénbauer skrev:Nej.
Jeg har vitterligt aldrig set dig nævne et godt købt til den centrale midt. Du mener derimod, at Gomes nok skal slå igennem.

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8333
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 635 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Michman »

Storken skrev:
Piquénbauer skrev:Coutinho er ikke verdensklasse. Han er svingende som bare fanden og forsvinder ofte helt ud af kampe i længere perioder.

Og så passer han ikke ind på nogen måder. Han er ikke cm men mere kant/off midt og der har vi neymar og messi. Det ville være et panikkøb ud over alle grænser.
Man skulle næsten tro, at Gomes var en bedre spiller, hvis man udelukkende læste dine indlæg. Du er helt ekstremt optimistisk på hans vegne, mens alle andre ikke ville forbedre holdet.
Enig.. Virker virkelig sådan
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Så har du ikke læst godt nok efter. Det burde stå klart at jeg meget gerne så verratti komme til. At jeg så hele tiden har sagt at det ikke kommer til at ske er noget andet.

Og jeg er sgu lidt ligeglad med at i har ondt bagi over at jeg står bag klubbens støtte til gomes fremfor igen at kaste os ud på et fuldstændig sindssygt transfermarked og købe en ny ubekendt.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Storken »

Piquénbauer skrev:Så har du ikke læst godt nok efter. Det burde stå klart at jeg meget gerne så verratti komme til. At jeg så hele tiden har sagt at det ikke kommer til at ske er noget andet.

Og jeg er sgu lidt ligeglad med at i har ondt bagi over at jeg står bag klubbens støtte til gomes fremfor igen at kaste os ud på et fuldstændig sindssygt transfermarked og købe en ny ubekendt.
Det kan da sagtens være, at Gomes slår igennem. Men man må sgu give en spiller som Coutinho større chance for at blive fast mand i Barca. Han er trods alt nøglespilleren i Liverpool.

Jeg er dog enig med dig i, at man ikke bør købe Coutinho. Han er mere flashy end kontrollerende. Vi har brug for det sidste, da vi har Neymar til det første.

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Kubala »

Coutinho er en topklasse spiller. Liverpools klart største stjerne, og en af de bedste i PL. Kan han spille ren CM? Det aner jeg ikke, men han kan agere som Inis afløser.

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af MessiPogba »

Michman skrev:
Piquénbauer skrev:Enig i at taktikken spillede en kæmpe rolle. Jeg tror bare også at måden der blev roteret på med flere unge spillere på samme tid skabte problemer. Det kan man dog kom væk fra hvis man tænker sig om og roterer ordentligt.

60 mio er heller ikke ret meget i dag. Det er det man giver for en ok spiller. Hvis man kan købe tre spillere der alle kan udfylde en mindre rolle som vi feks så fra Mathieu så har jeg intet problem med det. For mig er det et problem når man bruger flere penge på ældre bredde spillere.

Men lad os blive enig om at Paulinho helst ikke skal hentes! Jeg ser dog næsten hellere han end at man feks køber coutinho for 100 mio. Se det ville være idiotisk.
En klasse spiller i stedet for det modsatte? Coutinho er verdens klasse. At han bliver for dyr er hvad det er. Vil da hellere have en verdens klasse spiller end en jeg ikke ser vi kan bruge?
Hvordan kan man være verdensklasse, når man knapt nok har spillet i europæiske turneringer, og stadigvæk kæmper med at være konsistent i sit spil? IMO kan man aldrig være anset som verdensklasse, når du ikke prøver dit talent af i minimum CL og viser dig frem der også.

Det er godt nok vildt at kalde Coutinho verdensklasse. Selv Liverpools hjernevaskede fans er sommetider træt af hans manglende evne til at være god over en hel sæson, og hans beslutningstagen i løbet af en kamp.

Verdensklasseniveauet er altså det selskab som Neymar, Messi, Cristiano i hans yngre dage, Robben, Ribery og andre offensive spillere/kantspillere, der har spillet de sidste 10 år, som har været på de nævntes niveau, er i.

Ja, det er ligefør, jeg stadigvæk ikke tør at kalde en som Dybala verdensklasse endnu.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af MessiPogba »

Kubala skrev:Coutinho er en topklasse spiller. Liverpools klart største stjerne, og en af de bedste i PL. Kan han spille ren CM? Det aner jeg ikke, men han kan agere som Inis afløser.
Han har på dagen topklasseniveau, men det erj o ikke det samme som at være en topklasse/verdensklasse.

At være verdensklasse er jo, at du formår at være på dit ypperste 8-9/10 kampe. Det er jo lige netop derfor, det hedder verdensklasse. Verdensklasse er dem, der formår at være konsistent og uge efter uge været forrygende. Coutinho har knapt nok vist sig frem i CL eller EL, og har stadigvæk store problemer med at fastholde en kurve, der er konsistent nok, og han er altså 25 år snart.

Og vi har ikke brug for Coutinho. Han er på ingen måder en CM, og han er slet ikke i nærheden af Neymars niveau. Coutinho spiller for det meste ude i venstre side, og hvis vi vender vores midtbanetrekant om, og spiller med en 10'er, så er han lysår fra Messi.

Og hvad skal man så med en 60-70 mio. pund mand på bænken?
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af MessiPogba »

Dani Alves har angiveligt afvist Pep og City for at tage til PSG.

Øv, at hna lige vælger den nemme vej. I en nemmere liga for et mastodont af et hold i det franske og med ingne mulighed for at være gode nok til CLs sidste fire, som jeg ser det.

Ville have været dejligt at se Dani hos Pep igen. Men egoistisk set kan jeg nu godt forstå Dani. Paris er bare en federe by end Manchester, det bliver ikke ligeså fysisk hårdt for en mand, der fylder 34 år at spille i det franske, som det ville gøre i det engelske rent slidtagemæssigt, og han kan dosere sine kræfter rigtigt.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Kubala »

MessiPogba skrev:
Kubala skrev:Coutinho er en topklasse spiller. Liverpools klart største stjerne, og en af de bedste i PL. Kan han spille ren CM? Det aner jeg ikke, men han kan agere som Inis afløser.
Han har på dagen topklasseniveau, men det erj o ikke det samme som at være en topklasse/verdensklasse.

At være verdensklasse er jo, at du formår at være på dit ypperste 8-9/10 kampe. Det er jo lige netop derfor, det hedder verdensklasse. Verdensklasse er dem, der formår at være konsistent og uge efter uge været forrygende. Coutinho har knapt nok vist sig frem i CL eller EL, og har stadigvæk store problemer med at fastholde en kurve, der er konsistent nok, og han er altså 25 år snart.

Og vi har ikke brug for Coutinho. Han er på ingen måder en CM, og han er slet ikke i nærheden af Neymars niveau. Coutinho spiller for det meste ude i venstre side, og hvis vi vender vores midtbanetrekant om, og spiller med en 10'er, så er han lysår fra Messi.

Og hvad skal man så med en 60-70 mio. pund mand på bænken?
Han er i den grad en topklasse spiller og har også præsteret, det kan ses på hans seneste sæsoner. Det er en mand, som man bygger holdet omkring i Liverpool, men altså alle er bare middelmådige herinde. For ikke så lang tid siden var konsensussen herinde, at Eriksen ikke var noget særlig, men det har heldigvis ændret sig. Det samme vil på et tidspunkt ske med Coutinho.

Og ja, måske vil det ikke være så smart at investere i ham, hvis Messi påtager sig Inis rolle, men hvis han ikke gør, så kan jeg sagtens se ideen i Coutinho i Barca.

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Skydefinten »

Hej drenge

Er på ferie. Nogen der lige hurtigt gider remse vores sommer indkøb op for mig?
Bare i alfabetisk.

På forhånd tak
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

klogfyr
Indlæg: 2377
Tilmeldt: tirs okt 10, 2006 7:58 pm
Geografisk sted: Holbæk
Har takket: 97 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af klogfyr »

Døllefø

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 42 gæster