Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af MessiPogba »

Bare lige for at gøre vores angivelige budget endnu mere skudt helt ude i skoven.

Everton har lige færdiggjort deres 6. indkøb for sæsonen med Michael Keane fra Burnley og har nu brugt 96 mio. pund på at købe de seks spillere.

Det er altså 109 mio. euro en middelklub som Everton har brugt.

Hvis vi helt seriøst kun har de der 65-85 mio. euro, som der bliver snakket om i medierne som transferbudget, så er der altså et eller andet helt galt. Det kan ikke være rigtigt, at Everton skal have flere penge at brænde af end den mest præsterende og vindende fodboldklub de sidste 10 år og har to mastodonter i Messi og Neymar, som er PR og marketingstiltrækkende spillere.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Nej det kan ikke være rigtigt og det er det heller ikke. Rygterne siger måske kun et budget på 65 mio men de samme medier mener at vide at vi vil købe Bellerin, Verratti og Dembele. Du kan godt se det ikke hænger sammen ikk? Det virker næsten til at medierne ikke har en anelse om hvad de snakker om.

Det er simpelthen ufatteligt at du bliver ved med disse rants på baggrund af et ekstremt utroværdigt rygte.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af MessiPogba »

Piquénbauer skrev:Nej det kan ikke være rigtigt og det er det heller ikke. Rygterne siger måske kun et budget på 65 mio men de samme medier mener at vide at vi vil købe Bellerin, Verratti og Dembele. Du kan godt se det ikke hænger sammen ikk? Det virker næsten til at medierne ikke har en anelse om hvad de snakker om.

Det er simpelthen ufatteligt at du bliver ved med disse rants på baggrund af et ekstremt utroværdigt rygte.
Det er altså også temmelig trættende at se, at du ofte skal være belærende, Piquenbauer. Jeg har ikke andet end rygter at forholde mig til, alene af den grund, at ingen af os mennesker herinde har en forbindelse til de indre mure bag Barcelona.

Men når utallige medier de senere år har fortalt, at Barcelona gang på gang er låst til en forholdsvis smal budget for den klub, vi er, og vi ofte ser, hvordan vi har nølet med transfers, så kan det sagtens indikere, at der må være noget om snakken.

Og hvad er formålet med dette forum, hvis vi ikke må diskutere rygter eller andet ting, som bliver skrevet i medierne? Foruden fodboldkampe, som vi kan se med vores egne øjne, så er det formålet med dette forum, at vi kun kan snakke ud fra de rygter, der blvier snakekt om.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Det har du da? Du nævner selv tidligere transfers og her har vi i forhold til markedet brugt fint med penge. Vi har endda lavet et par ret store transfers i neymar og suarez. Så hvorfor billedet nu lige pludselig skulle være vendt og vi ikke kan bruge flere penge end everton fatter jeg ikke?

Og du må da undskylde hvis jeg er belærende men det er bare det samme igen og igen om vores budget. Jeg kan forstå det med transfers da agenter osv kan lade lidt info komme ud men omkring vores budget så er det virkelig minimalt hvad der er kommet ud. Og når de samme medier så samtidig pladrer løs om hvordan vi vil hente Bellerin, Verratti og Dembele så falder deres egne rygter omkring budgettet ret hurtigt til jorden.

Vi har nogle rigtig fine sponsoraftaler, vi har vundet en masse og vi har økonomien til at bygge lidt på campen. Vi har også pengene til at købe de spillere vi skal bruge.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Men fuck it... Jeg skal nok stoppe med at kommentere dine budget-rants. Det må du selv om og hvem ved måske er der noget om det. Med vores ledelse så er det aldrig til at sige hvad de render rundt og laver. Det ses jo også tydeligt med den historie der er blevet breaket i dag i spanien.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af MessiPogba »

Piquénbauer skrev:Men fuck it... Jeg skal nok stoppe med at kommentere dine budget-rants. Det må du selv om og hvem ved måske er der noget om det. Med vores ledelse så er det aldrig til at sige hvad de render rundt og laver. Det ses jo også tydeligt med den historie der er blevet breaket i dag i spanien.
Hvad er det, der er blevet breaket? Jeg er ikke helt med nu?
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af MessiPogba »

PSG har pre-season træning fra i morgen af. Spændende at se om Verratti dukker op eller ej. Selvom jeg er træt af at se spillere bruge trusler for at trumfe et skifte igennem, så kan jeg godt lige se mig blindt p ådet, når det omhandler Verratti. Han er for mig det vigtigste, vi skal foretage os i dette sommervindue. Vores spil mangler en decideret playmaker, så Messi ikek skal helt ned i banen og kreere alt selv, men også kan være tættere på målet og være truende.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1577
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 23 gange
Blevet takket: 168 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Champione »

MessiPogba skrev:PSG har pre-season træning fra i morgen af. Spændende at se om Verratti dukker op eller ej. Selvom jeg er træt af at se spillere bruge trusler for at trumfe et skifte igennem, så kan jeg godt lige se mig blindt p ådet, når det omhandler Verratti. Han er for mig det vigtigste, vi skal foretage os i dette sommervindue. Vores spil mangler en decideret playmaker, så Messi ikek skal helt ned i banen og kreere alt selv, men også kan være tættere på målet og være truende.
Hvornår starter træningen?
Bliver så spændende at se hvad han gør..
---------------------------------------
Barca is my religion!

Brugeravatar
!Option
Indlæg: 915
Tilmeldt: ons jan 18, 2017 3:44 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 173 gange
Blevet takket: 150 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af !Option »

Sandro officielt til Everton. Held og lykke til ham i PL! :smile:

Tror umiddelbart det er et fint match både liga og holdmæssigt.
Rey Abi!

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1577
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 23 gange
Blevet takket: 168 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Champione »

!Option skrev:Sandro officielt til Everton. Held og lykke til ham i PL! :smile:

Tror umiddelbart det er et fint match både liga og holdmæssigt.
Super god pris for Everton og generelt et sindssygt transfervindue af dem. Godt arbejde.
---------------------------------------
Barca is my religion!

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Jesni »

Raman93 skrev:
klogfyr skrev:Cope skriver at vi er tæt på at lukke handlen for Ceballos. Betis vicepræsident skulle, i følge Sport, have bekræftet, at vi har spurgt ind til ham.
Han er et kæmpe talent og ville være en rigtig god spiller for os. Hans tweets er dog svære at se igennem fingrene med. Men det skal med, at han var 15 på daværende tidspunkt men dem om Catalonien og Pique er godt nok frastødende.

Talentet kan man dog ikke komme udenom
Ja, okay. Så bør man se bort fra det.

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Tello »

Basically, så er der ikke sket noget vigtigt endnu? Andet end at hunden Kameni er væk!

Sendt fra min SM-N910F med Tapatalk

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1577
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 23 gange
Blevet takket: 168 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Champione »

Ingen Verratti til træning idag - det vil sætte liv i rygterne!! :lol: :lol: :lol:

http://www.mundodeportivo.com/futbol/fc ... ratti.html
---------------------------------------
Barca is my religion!

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8333
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 635 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Michman »

Billede
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af MessiPogba »

Champione skrev:Ingen Verratti til træning idag - det vil sætte liv i rygterne!! :lol: :lol: :lol:

http://www.mundodeportivo.com/futbol/fc ... ratti.html
Så forhelvede .................... Lad festen starte!!!!!!

Kom nu, Barca og Verratti. Skab lige en smuk kærlighedshistorie.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 19 gæster