Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Saul er god. Han skal være velkommen hvis det ender med ham... Tror dog ikke på de rygter der er for tiden.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1577
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 23 gange
Blevet takket: 168 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Champione »

OliverDK skrev:
Champione skrev:Alternativet til Verratti skulle være Saul fra Atletico.
Det er et fint alternativ til Verratti.
Hvordan er det på nogen måde et fint alternativ?!
Er du mere til Paulinho?
---------------------------------------
Barca is my religion!

klogfyr
Indlæg: 2377
Tilmeldt: tirs okt 10, 2006 7:58 pm
Geografisk sted: Holbæk
Har takket: 97 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af klogfyr »

Jesni skrev:Altså, hvis klubben, heri scouts, sportslig ledelse, træner etc, har sagt god for ham, så må han jo kunne et eller andet. Sorry to say, men det er noget mere kompetente folk end en almindelig fodboldfan.
De sagde også god for Douglas.

OliverDK
Indlæg: 3094
Tilmeldt: søn dec 16, 2012 4:28 pm
Geografisk sted: Oslogade 14 1 sth 8200 Århus og Nord . Dk
Har takket: 198 gange
Blevet takket: 389 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af OliverDK »

Champione skrev:
OliverDK skrev:
Champione skrev:Alternativet til Verratti skulle være Saul fra Atletico.
Det er et fint alternativ til Verratti.
Hvordan er det på nogen måde et fint alternativ?!
Er du mere til Paulinho?
Hvor kom det spørgsmål fra?
Der findes ikke andre "fine" alternativer til Verratti. Alt andet vil være at nøjes. Hvis vi ikke kan få ham eller Seri, ser jeg ingen grund til at gå ud og bruge en masse penge på en eller anden random spiller bare for at købe en eller anden.
Så kan vi lige så godt bruge Suarez, Rafinha og Samper noget mere.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Hvorfor er saul mere random en seri? Og hvis du har et større kendskab til seri så vil jeg gerne lige vide om det er rigtigt at han er skidt defensivt? Har læst det en del steder at han skulle være skidt der nemlig og det skulle både være med hensyn til tacklinger og positionering.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Raman93 »

Vi har brug for en kontrollerende central midtbanespiller. Som jeg ser det, er der kun fire, der i stand til dette: Verratti, Modric, Kroos og Thiago. Tre er helt urealistiske. Vi får nok mere information om Verratti næste uge.

Næste år mener jeg vi skal bruge en erstatning for Iniesta. Her er der flere muligheder: Saul, Eriksen, Coutinho, Koke, Naby Keita, vores egen S.Roberto.

Alena mener jeg også er den type spiller. Egentligt også Denis Suarez, men tror ikke han har potentialet til at blive fast mand.

Men ligenu har vi desperat brug for en kontrollerende midtbanespiller, da jeg tror, at Iniesta godt kan spille et år til på højt niveau med suppleringen fra Roberto.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Det kommer vel an på om vi vil spille med en kontrollerende midt? Vi har ingen ide om hvordan valverde vil spille og alligevel bliver der snakket om spillere vi skal have.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1577
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 23 gange
Blevet takket: 168 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Champione »

OliverDK skrev:
Champione skrev:
OliverDK skrev:
Champione skrev:Alternativet til Verratti skulle være Saul fra Atletico.
Det er et fint alternativ til Verratti.
Hvordan er det på nogen måde et fint alternativ?!
Er du mere til Paulinho?
Hvor kom det spørgsmål fra?
Der findes ikke andre "fine" alternativer til Verratti. Alt andet vil være at nøjes. Hvis vi ikke kan få ham eller Seri, ser jeg ingen grund til at gå ud og bruge en masse penge på en eller anden random spiller bare for at købe en eller anden.
Så kan vi lige så godt bruge Suarez, Rafinha og Samper noget mere.
Spørgsmålet kommer af, at alternativerne til Verratti pt. Har været Paulinho og Lucas Lima, og her vil jeg mene at Saul er et kompetent alternativ, han er fra en helt anden hylde.

Jeg er komplet enig i, at Verratti er drømmen, men der skal være alternativer, hvis det glipper med Verratti.
Det bliver nemlig sygt svært at forhandle ham hjem.

Og så synes jeg at hypen derinde på Seri er ved at tage overhånd - han er one-hit-wonder, og vil være et sats! Ingen ved om han er klar til skridtet op, og vår ikke blive betegnet som en klar investering, og bør slet ikke nævnes i samme sætning som Verratti [emoji4]
---------------------------------------
Barca is my religion!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Billede

Navne barca har været sat i forbindelse med siden sep 2016. Vi skal nok alle sammen slappe lidt af med at tro på rygterne ;-)
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Jesni »

klogfyr skrev:
Jesni skrev:Altså, hvis klubben, heri scouts, sportslig ledelse, træner etc, har sagt god for ham, så må han jo kunne et eller andet. Sorry to say, men det er noget mere kompetente folk end en almindelig fodboldfan.
De sagde også god for Douglas.
De sagde også god for Pique, Umtiti, Ter Stegen, Alba og f.eks. Rakitic. Dem glemmer vi så bare?

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Kubala »

Det var Laporta og Pep, der sagde god for Pique. Sandro og Barto skal ikke have kredit for det.

OliverDK
Indlæg: 3094
Tilmeldt: søn dec 16, 2012 4:28 pm
Geografisk sted: Oslogade 14 1 sth 8200 Århus og Nord . Dk
Har takket: 198 gange
Blevet takket: 389 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af OliverDK »

Piquénbauer skrev:Hvorfor er saul mere random en seri? Og hvis du har et større kendskab til seri så vil jeg gerne lige vide om det er rigtigt at han er skidt defensivt? Har læst det en del steder at han skulle være skidt der nemlig og det skulle både være med hensyn til tacklinger og positionering.
Fordi Seri er præcis den type, vi mangler. Det er Verratti også. Det er Thiago også. Det er Saul ikke.
Jeg mener bare, at vi ikke skal købe en midtbanespiller bare for at købe en midtbanespiller. Det er ikke, fordi vi er i underskud af midtbanespillere. Vi mangler en bestemt type.
Mht. hans defensive evner er det ikke noget, jeg har bidt specielt mærke i, så det kan sagtens være, at han ikke er et vidunder defensivt.

OliverDK
Indlæg: 3094
Tilmeldt: søn dec 16, 2012 4:28 pm
Geografisk sted: Oslogade 14 1 sth 8200 Århus og Nord . Dk
Har takket: 198 gange
Blevet takket: 389 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af OliverDK »

Piquénbauer skrev:Billede

Navne barca har været sat i forbindelse med siden sep 2016. Vi skal nok alle sammen slappe lidt af med at tro på rygterne ;-)
Det er noget pis, at vi ikke fik Glen Johnson.

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Storken »

Man skal måske ikke inkludere den øverste ledelse, men kigge på tiden efter Robert Fernandez' tiltræden som sportsdirektør i 2015. Det har sgu ikke været en speciel succesfuld tid på transfermarkedet.

Det virker som om, at Lucho og Fernandez styrede showet, hvis man ser på nogle af udtalelserne i forbindelse med købene (eksempelvis Gomes).

Jeg kommer dog aldrig til at forstå, hvordan træneren kan have så meget magt over spillerindkøb. Jeg kan slet ikke se, hvordan de skal have tiden til at sætte sig ordentligt ind i tingene. De burde koncentrere sig om holdets nuværende spillere i stedet for de tusindvis af spillere der løber rundt i verden.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg synes vi havde et rigtig fint transfervindue i sidste sæson. Købet af Umtiti var i sig selv nok til at det imo skal anses som en succes. 25 mio for en 22 årig cb der passer perfekt til klubben - det ser man ikke ret tit i dag. Ellers købte vi spillere som vi havde brug for. Der var selvfølgelig Gomes men han virker til at være en man havde holdt øje med og da han så var på markedet så slog man til.

Man kan så være efter dem fordi størstedelen ikke slog til men det var imo Luchos skyld hvilket selvfølgelig er underligt da han åbenbart var meget involveret i at hente dem. Han kunne ikke finde ud af at bruge dem ordentligt men det er heldigvis ikke for sent da de er unge og har tid. Og hvis det i sidste ende ikke går så kan de sælges videre uden det store tab.

Omkring det med at træneren er med til at købe spillere så er jeg enig i at de ikke skal have det store at sige. De skal være med til at finde de dele af holdet der skal forstærkes og resten (navne osv) må være op til ledelsen. Sådan tror jeg egentligt også at det i det store hele var i sidste sæson.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 16 gæster