Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Storken »

xaviniesta68 skrev:nu spørger jeg måske lidt dumt, men vi har pengene, hvorfor er det at det er så sjældent at vi smider mange penge efter en spiller? specielt nu hvor markedet er blevet sådan som det er?
Vi bruger helt ekstremt mange penge på løn. Vi har det største lønbudget i verden, hvilket kan undre, når truppen er fyldt op med middelmådighed.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Overdrivelse fremmer tydeligvis forståelsen.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Storken »

Piquénbauer skrev:Overdrivelse fremmer tydeligvis forståelsen.
Du har ret. De er ikke engang middelmådige.

;-)

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg gider virkelig ikke bruge min tid på at sidde og forsvare nogle spillere der har givet os så meget over de seneste år. Så ja det siger vi bare de er.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Storken »

Piquénbauer skrev:Jeg gider virkelig ikke bruge min tid på at sidde og forsvare nogle spillere der har givet os så meget over de seneste år. Så ja det siger vi bare de er.
Og pointen er jo netop, at de har taget sig fyrsteligt betalt.

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Raman93 »

Donnarumma har kontraktudløb næste sommer og der er vist problemer i forbindelse med kontraktforlængelsen. Get in

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Verratti is top priority for Midfield this summer; But Seri & Eriksen are the alternative. [MD] #FCBlive
Verratti og Bellerin. Det her kunne godt ende som et af de transfervinduer vi desværre har set for ofte under vores nuværende ledelse. De ser sig blinde på nogle spillere der ikke kan hentes og ender så med lappeløsninger til sidst. Det har imo været deres helt store problem gennem hele deres periode.

I sidste sæson tog de endelig fat i det som jeg mener er det rigtig og forsøgte sig med at købe unge spillere. Så kan man altid sige at disse ikke er gode nok osv (mener stadig det er for tidligt - de skal have præcis den samme tid som vi ville give la masia spillere) men stjerner koster for meget eller kan ikke købes hvorfor det er dumt at tro at man kan hente dem.
Senest rettet af Piquénbauer ons jun 07, 2017 10:49 pm, rettet i alt 1 gang.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Storken skrev:
Piquénbauer skrev:Jeg gider virkelig ikke bruge min tid på at sidde og forsvare nogle spillere der har givet os så meget over de seneste år. Så ja det siger vi bare de er.
Og pointen er jo netop, at de har taget sig fyrsteligt betalt.
Ja selvfølgelig har de det.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

xaviniesta68
Indlæg: 43
Tilmeldt: man maj 22, 2017 12:03 pm
Har takket: 1 gang
Blevet takket: 1 gang

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af xaviniesta68 »

Piquénbauer skrev:
Verratti is top priority for Midfield this summer; But Seri & Eriksen are the alternative. [MD] #FCBlive
Verratti og Bellerin. Det her kunne godt ende som et af de transfervinduer vi desværre har set for ofte under vores nuværende ledelse. De ser sig blinde på nogle spillere der ikke kan hentes og ender så med lappeløsninger til sidst. Det har imo været deres helt store problem gennem hele deres periode.

I sidste sæson tog de endelig fat i det som jeg mener er det rigtig og forsøgte sig med at købe unge spillere. Så kan man altid sige at disse ikke er gode nok osv (mener stadig det er for tidligt - de skal have præcis den samme tid som vi ville give la masia spillere) men stjerner koster for meget eller kan ikke købes hvorfor det er dumt at tro at man kan hente dem.
Man skulle have købt tielemans fra anderlecht inden han røg til Monaco, virkelig en dygtig ung spiller som jeg tror vil passe godt ind.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Blaugrana92 »

Der er generelt mange spillere, der kunne være interessante i det mindste at overveje. Ingen af dem er specielt store navne, men de har alle enten gjort det godt eller er rigtig store talenter.

Andrea Conti fra Atalanta kunne være spændende, hvis Valverde har planer om at lege med 3-5-2. Faktisk kunne han være spændende uanset hvad. Han har været en af nøglerne til Atalantas succes i den forgangne sæson.

Ricardo Pereira fra Nice kunne også være spændende. Jeg tror hans spillestil ville passe rigtig godt ind, og jeg tror at han kunne få et rigtig godt samarbejde med Messi. Måske ikke på højde med Alves-Messi samarbejdet, men alligevel lidt i den stil.

Elseid Hysaj kunne også være en mulighed. Han er fast mand under Maurizio Sarri, så han kender i hvert fald til at spille med høj boldbesiddelse, høj baglinje og med aggressivt presspil.

Der har som bekendt været mange skriverier om Jean Michaël Seri, og jeg er kæmpe fan af idéen om at bruge lidt færre penge, på en lidt mindre kendt spiller. Her kunne Corentin Tolisso virkelig også være en mulighed. Han har været fænomenal for Lyon i denne sæson.

Fælles for alle de spillere der er nævnt her, er at de ikke umiddelbart er fra allerøverste hylde. I hvert fald ikke lige nu. Men det tror jeg de kunne blive, hvis de kom ind på et stærkere hold, med et gennemført og stærkt system. Det kræver selvfølgelig først lige, at Valverde rent faktisk får indført et stærkt system, men gør han det tror jeg alle ovenfor nævnte spillere kan trives. Nok isærdeleshed Pereira og Seri.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Gerard Romero skriver at Mahrez måske er en mulighed. Hvad siger folk til det?
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1580
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 24 gange
Blevet takket: 172 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Champione »

Piquénbauer skrev:Gerard Romero skriver at Mahrez måske er en mulighed. Hvad siger folk til det?

Kæmpe nej tak. Alt for dyr og har vist for lidt.
En blændende sæson bør ikke være nok for os.
---------------------------------------
Barca is my religion!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg ved sgu ikke. Han kan ikke være så dyr længere og tror egentlig han vil kunne gøre et rigtig fint job på kanten hvis han kan finde sit niveau igen.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1580
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 24 gange
Blevet takket: 172 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Champione »

Piquénbauer skrev:Jeg ved sgu ikke. Han kan ikke være så dyr længere og tror egentlig han vil kunne gøre et rigtig fint job på kanten hvis han kan finde sit niveau igen.
Der er inflation i det engelske marked - og har har et godt navn derovre - de "store" smider gerne 30-40 millioner pund efter ham. Vi skal ikke med her.
Dølle - eller Douglas Costa til 30 mill. euro - er LANGT mere interessant. :grin:
---------------------------------------
Barca is my religion!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg kan ikke se hvorfor douglas costa skulle være billigere? Og dølle er et wildcard. Man ved vitterligt ikke hvad man får. Han skal købes men mest fordi han kan sælges videre.

Jeg er ikke helt negativ overfor mahrez. Hvis han kunne købes for en ok pris så tror jeg han ville være god for os.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 15 gæster