Champions league

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Champions league

Indlæg af Piquénbauer »

Vi skal lige huske på en ting... Snakken om de der 75 mio kommer fra sport. Ikke det mest troværdige medie.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Champions league

Indlæg af MessiPogba »

Raman93 skrev:
Kubala skrev:Der skal investeres stort. Det betyder ikke et helt nyt hold, men nogle spillere fra øverste hylde. Kvalitet. Ikke flere Gomes køb, tak. Det er jo til grin at budgettet kun er på 75 mio. euro, når man tænker på markedet. Man bliver bare ved med at købe breddespillere, der ikke engang kan tilføje noget til bredden.
Vores lønninger tager meget af budgettet desværre. Vi betaler Alcacer 5.1 millioner euro, Mathieu 5 millioner euro, Turan 4.8, Gomes 4.6. Til sammenligning får Roberto 1.1 millioner euro!!

Desuden har vi en ældre spillere som Iniesta og Mascherano, der også får en del.
Jeg vil fandme gerne møde Mathieus agent, når han har kunne forhandle sådan en kontrakt hjem til Mathieu. Han kan om nogen sælge sand i Sahara.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Champions league

Indlæg af A$AP »

Analyse fra facebook

jag skarl aldri nogensine spise nåed italiensk lorte pizza igen , de der medarbejder give den sikkert maged dillr lissom Juventus har gived ral Madrid maged dillr

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: Champions league

Indlæg af Kubala »

Noget andet, der er bekymrende, er, at man køber til bredden, men ikke nogen, der direkte kan komme på holdet og gøre en forskel. Skal de her breddespillere være fremtidens startere? For så står det virkelig skidt til, når de ikke engang kan gøre sig gældende som breddespillere.

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Champions league

Indlæg af Storken »

Hvor mange transfers har vi egentlig lavet, hvor man tænker, at vi gik ud som vinderen? Jeg kan vitterligt kun komme i tanke om Umtiti de seneste par år.

Vi bliver røvpulet hver gang vi bevæger os ud på transfermarkedet. Og vi har desperat brug for nogle gode handler her til sommer. Det er sgu ikke betryggende.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Champions league

Indlæg af zqa »

Holy shitfuck. #dommedag.
#jesuisSheep

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: Champions league

Indlæg af Kubala »

zqa skrev:Jeg er slet ikke i tvivl om, at Juve tager den i aften.
#godtgættet.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Champions league

Indlæg af zqa »

Kubala skrev:
zqa skrev:Jeg er slet ikke i tvivl om, at Juve tager den i aften.
#godtgættet.
Fuckballs!
#jesuisSheep

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Champions league

Indlæg af Storken »

Det har ikke kun været skidt i denne sæson.

We will always have Paris.

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: Champions league

Indlæg af Kubala »

zqa skrev:
Kubala skrev:
zqa skrev:Jeg er slet ikke i tvivl om, at Juve tager den i aften.
#godtgættet.
Fuckballs!
Juve gav dig blueballs.

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: Champions league

Indlæg af Kubala »

Storken skrev:Det har ikke kun været skidt i denne sæson.

We will always have Paris.
Når man ender med CdR, mens ens største rival tager både ligaen og CL, så er sejren i Paris ret ligegyldig, hvis du spørger mig, selvom det var ret episk.

Brugeravatar
!Option
Indlæg: 915
Tilmeldt: ons jan 18, 2017 3:44 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 173 gange
Blevet takket: 150 gange

Re: Champions league

Indlæg af !Option »

Piquénbauer skrev:
!Option skrev:
Piquénbauer skrev:4-2-3-1, en hb, en cb, en cm og en kant. Så er vi der.
Det bliver bare svært med det tilstedeværende budget desværre. Især når vi på flere af de nævnte positioner mangler en som kan slå til fra starten.
Ja det er en kæmpe udfordring. Og der skal tages nogle hårde beslutninger men jeg tror det kan lykkes.
Selvfølgelig kan det lykkedes! Jeg er heller ikke klar til og investere i en dommedagsbunker og trække stikket fra verden endnu :grin:
Rey Abi!

Blaugrana al vent
Indlæg: 520
Tilmeldt: ons maj 10, 2017 5:45 pm
Geografisk sted: Esé
Har takket: 8 gange
Blevet takket: 38 gange
Kontakt:

Re: Champions league

Indlæg af Blaugrana al vent »

Helt ærligt. Jeg frygtede at Real ville tage den to år i streg. Det ville simpelthen gøre så ondt - troede jeg. Men når man kigger på deres CL-sæson, så synes jeg sgu det er fortjent. De hold de har slået ud har - modsat andre år - ikke været nemme lodtrækninger. Og når man gør Juventus til Malaga i anden halvleg, så er det i mine øjne ikke nogen skam at Real tager den. Det er samtidig et kæmpe wake-up call til vores eget hold. Reals trup har en fantastisk bredde. De har fejlet langt mindre på transfermarkedet end os. Og så må vi bare erkende at spansk fodbold virkelig dominerer disse år. Man har altid stor fidus til Bayern også, men når alt kommer til alt, så er Real og til dels Barca bare bedst i disse år. Jeg tror vi var det eneste hold der kunne have slået Real ud af CL i år. Sådan gik det desværre ikke.

To år i træk - jo jo. Men hvor mange Treble har de? Ingen. Men er det noget vi snakker vildt om? Næh. Bliver "To år i træk" noget der vil snakket meget om? Ja ligenu. Men til august ruller bolden igen, og hvis Real nu får en trofæløs sæson (med undtagelse af klub-VM og supercup), så er det stykke historie - ikke glemt - men tegnet over med noget nyt og mere tidssvarende billede af det bedste hold. Forhåbentligt er det os - men så skal vi også snart have skabt en midtbane der kan levere på samme måde som Reals har. Det har været deres nøgle. Lad os se hvad der sker.
Jeg bløder Blaugrana

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Champions league

Indlæg af Storken »

Det her er godt nok en underlig dommerpræstation. Det er den ene mærkværdige dommerkendelse efter den anden.

Jeg har eksempelvis aldrig set en udskiftning (uden en skade involveret), hvor dommeren vælger at stoppe spillet og laver dommerkast bagefter.

Brugeravatar
whidgee
Indlæg: 2759
Tilmeldt: søn maj 19, 2013 10:18 pm
Har takket: 151 gange
Blevet takket: 287 gange

Re: Champions league

Indlæg af whidgee »

Haha hvor er united bare latterligt elendige

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 9 gæster