Champions league

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Champions league

Indlæg af MessiPogba »

De La Barça skrev:Higuain er helt væk i aften og Dybala viser da at han ikke er i nærheden af Messis niveau.


Visca el Barça i Visca Catalunya
Du er da vel ikke overrasket over, at Higuain er helt væk? Han er historiens største choker og et fedt overvægtigt fjols, der ikke kan en skid, så snart kvaliteten af modstanderen er af en vis kvalitet. Kun scoret mod Monaco i knock-out-kampene, og deres forsvar var en joke.

Det er sygt, at Juventus har brændt 90 mio. euro af for en, der er notorisk choker.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
whidgee
Indlæg: 2759
Tilmeldt: søn maj 19, 2013 10:18 pm
Har takket: 151 gange
Blevet takket: 287 gange

Re: Champions league

Indlæg af whidgee »

Storken skrev:
Piquénbauer skrev:
Storken skrev:Ballon d'Or er den største individuelle pris i fodbold.

Det er seriøst manglende respekt over for de tidligere vindere som Messi og Ronaldinho, når man neglicerer dens betydning. Det er en fantastisk bedrift at vinde Ballon d'Or.
Nej det er mangel på respekt at den bliver givet til den største stjerne på det mest vindende hold. Den har intet med individuelt niveau at gøre længere.
Prisen er blevet givet til Messi og Ronaldo de sidste mange år. Det er de to bedste fodboldspillere i nyere tid. Den er sågar givet til dem i de år, hvor hverken Barca eller Real Madrid vandt Champions League.

Det er virkelig pinligt at være vidne til, hvordan visse brugere prøver at neglicere Ballon d'Or, når Ronaldo vinder den.
Nu er du jo Real-fan, så det er svært at diskutere med dig, men Ballon d'Or er da lige til at lukke op at skide i hvis Ronaldo vinder efter denne sæson. Individuelt har han jo været niveauer under Messi.

klogfyr
Indlæg: 2377
Tilmeldt: tirs okt 10, 2006 7:58 pm
Geografisk sted: Holbæk
Har takket: 97 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: Champions league

Indlæg af klogfyr »

Jeg er imponeret over reals evne til at vinde CL, de har vundet 3 gange her de senere år og vel kun været det bedste hold i denne sæson. Medmindre vi er det klart bedste hold, så er vi aldrig i nærheden af at vinde. 1 gang under dream team, 1 gang under Rijkaard med Ronaldinho i topform og 2 gange under Pep.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Champions league

Indlæg af Blaugrana92 »

Storken skrev:Det er virkelig pinligt at være vidne til, hvordan visse brugere prøver at neglicere Ballon d'Or, når Ronaldo vinder den.
Er neglicere et ord der beskriver, når man tager sine alt for lange og spidse negle - tænk Edward Scissorhands - og kører dem langs en tavle? Og er det i denne sammenhæng brugt, for på mest rammende vis at beskrive, præcis hvilke følelser Cristiano Ronaldo fremprovokerer hos enhver med bare en smule respekt for sig selv?

Brugeravatar
De La Barça
Indlæg: 802
Tilmeldt: tors apr 20, 2017 11:19 am
Har takket: 298 gange
Blevet takket: 44 gange

Re: Champions league

Indlæg af De La Barça »

Real spiller stadig på Cristinas forcer synes jeg. De har ændret spillesystem fra 4-3-3 til 4-3-1-2 fordi det passer Cristina bedst.


Visca el Barça i Visca Catalunya

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Champions league

Indlæg af Tello »

Piguain er den største finale choker - Griezmann er tæt på. At fucking Mandzukic er bedre end det fede, 90 millioner euro dyre læs lort er bevis på det hele. Også får Cuadrado rødt.. For at tackle den klammeste lille gadehore af en forsvarsspiller - som i øvrigt burde kyles ud af alle stadions.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Brugeravatar
De La Barça
Indlæg: 802
Tilmeldt: tors apr 20, 2017 11:19 am
Har takket: 298 gange
Blevet takket: 44 gange

Champions league

Indlæg af De La Barça »

Haha gult på den der til Cuadrado? Til grin


Visca el Barça i Visca Catalunya

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: Champions league

Indlæg af emo »

Hahahahahhahahahahaha

Sendt fra min ONE A2003 med Tapatalk
Allez...

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Champions league

Indlæg af Flax_Generous »

Jeg hader Ramos så uendeligt meget. Jeg skammer mig næsten over det. Men kun næsten. Fuck ham!

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: Champions league

Indlæg af emo »

Så giv dem dog alle dommere! Føj for helvede.

Sendt fra min ONE A2003 med Tapatalk
Allez...

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 629 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: Champions league

Indlæg af kklaus »

Wtf??? Gult for det der?..

Ramos burde i øvrigt være udvist i første halvleg.
Giv mig min sko tilbage, røv!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Champions league

Indlæg af Piquénbauer »

Storken skrev:
Piquénbauer skrev:
Storken skrev:
Piquénbauer skrev:
Storken skrev:Ballon d'Or er den største individuelle pris i fodbold.

Det er seriøst manglende respekt over for de tidligere vindere som Messi og Ronaldinho, når man neglicerer dens betydning. Det er en fantastisk bedrift at vinde Ballon d'Or.
Nej det er mangel på respekt at den bliver givet til den største stjerne på det mest vindende hold. Den har intet med individuelt niveau at gøre længere.
Prisen er blevet givet til Messi og Ronaldo de sidste mange år. Det er de to bedste fodboldspillere i nyere tid. Den er sågar givet til dem i de år, hvor hverken Barca eller Real Madrid vandt Champions League.

Det er virkelig pinligt at være vidne til, hvordan visse brugere prøver at neglicere Ballon d'Or, når Ronaldo vinder den.
Hold nu op. Mener du seriøst at det er ok at ronaldo kommer til at vinde den 3 gange over de sidste 4 år? Har han været den bedste spiller?
Nej, men han har stadig været en af de bedste i verden.

Det er muligt, at han ikke er den samme dominerende spiller længere, men han er stadig ekstremt god i feltet. Det er nu engang det vigtigste område på en fodboldbane.
Men en af de bedste i verden skal jo ikke vinde den? Den bedste i verden skal vinde den og enhver person med bare et velfungerede øje kan se at messi er markant bedre.

Jeg giver ikke en skid for de der priser mere. Messi har spillet sit bedste fodbold overhovedet over de sidste sæsoner og han ender med at stå med en BdO mens Ronaldo hvis niveau er i frit fald tager den igen og igen.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Champions league

Indlæg af MessiPogba »

Forfærdelige 12 måneder det har været.

Real vinder CL to gange, Portugal vinder EM på trods af at ikke kunne spille god bold og ikke vinde en kamp, og Trump blev præsident.

Hvad fanden er det næste?
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
abx
Indlæg: 4516
Tilmeldt: ons sep 06, 2006 10:24 pm
Geografisk sted: Fezbjerg
Har takket: 2265 gange
Blevet takket: 656 gange

Re: Champions league

Indlæg af abx »

Hvor fanden er den ild i øjnene som Juve-spillernr havde mod Barcelona?
Próxima Estación.... Parallel!

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Champions league

Indlæg af MessiPogba »

abx skrev:Hvor fanden er den ild i øjnene som Juve-spillernr havde mod Barcelona?
Det var jo desværre, det vi frygtede. At Juventus ville choke mod de her hvide, fucking aber.

Jeg kan ikke beskrive Reals held med ord. Det er simpelthen utroligt, at flere hold glemmer enhver form for intellektuelt fodbold mod dem, at dommerne skal hjælpe dem, og at Ramos altid får lov til at afslutte en kamp på en bane.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 12 gæster