Premier League Tråden

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Storken »

Piquénbauer skrev:Ja everton køber ham for deres lukaku penge ;-)
Det kunne godt ske :glad:

Man kan godt forberede sig på at oddse på Ajax, når de forhåbentlig møder United i finalen. Jeg tror folk undervurderer hollænderne mod det tidligere engelske storhold.

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5421
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Coutinho!
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af emo »

Puha, det tredje mål...

Slag i ansigtet. Ikke straffe, måske. Men han tager sig til hovedet, kunne godt have stoppet spillet.

Svært kald måske. Men PC spiller nu godt.

Sendt fra min ONE A2003 med Tapatalk
Allez...

FCBSOCI
Indlæg: 2447
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1172 gange
Blevet takket: 506 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af FCBSOCI »

Mourinho er en hån mod positiv fodbold. Mod Tottenham stod United med 10 mand på egen banehalvdel i den første time. Den eneste på Tottenhams banehalvdel var Rooney. Den langsomste spiller på banen. Han erobrede nul bolde. United prøvede ikke engang at spille med. Det er sjovere at se maling tørre end at se United, når de spiller som mod Tottenham.

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Skydefinten »

Halvtomt stadion i Arsenal. Mærkeligt, når de spiller om en CL plads?
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 628 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af kklaus »

Skydefinten skrev:Halvtomt stadion i Arsenal. Mærkeligt, når de spiller om en CL plads?
http://www.standard.co.uk/sport/footbal ... 39246.html
Giv mig min sko tilbage, røv!

PuyolErGud
Indlæg: 10610
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 595 gange
Blevet takket: 563 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af PuyolErGud »

6-1 til Tottenham over Leicester. 4 mål af Harry Kane. Nu igen topscorer, og det endda med langt færre kampe spillet. Fantastisk af Harry "one season wonder" Kane som Storken vist fik døbt ham :razz:

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Storken »

PuyolErGud skrev:6-1 til Tottenham over Leicester. 4 mål af Harry Kane. Nu igen topscorer, og det endda med langt færre kampe spillet. Fantastisk af Harry "one season wonder" Kane som Storken vist fik døbt ham :razz:
Jeg har sgu aldrig kaldt Harry Kane noget negativt. Jeg sagde bare, at hans scoringsrate på 25% var umulig at opretholde over tid. Og jeg fik forresten ret, da han har haft en scoringsrate på 16% i Premier League siden jeg skrev det indlæg :razz:

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Jesni »

PuyolErGud skrev:6-1 til Tottenham over Leicester. 4 mål af Harry Kane. Nu igen topscorer, og det endda med langt færre kampe spillet. Fantastisk af Harry "one season wonder" Kane som Storken vist fik døbt ham :razz:
Nej nej, han kaldte bare Harry Kane for "heldig" igennem en hel sæson.................. Et term han bruger, når han ikke kan forklare sin elskede statistik.

PuyolErGud
Indlæg: 10610
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 595 gange
Blevet takket: 563 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af PuyolErGud »

Storken skrev:
PuyolErGud skrev:6-1 til Tottenham over Leicester. 4 mål af Harry Kane. Nu igen topscorer, og det endda med langt færre kampe spillet. Fantastisk af Harry "one season wonder" Kane som Storken vist fik døbt ham :razz:
Jeg har sgu aldrig kaldt Harry Kane noget negativt. Jeg sagde bare, at hans scoringsrate på 25% var umulig at opretholde over tid. Og jeg fik forresten ret, da han har haft en scoringsrate på 16% i Premier League siden jeg skrev det indlæg :razz:
Det var nu mest af alt også skrevet for sjov, men Kane kan vel næppe betragtes som heldig 3 sæsoner i træk :razz:

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Storken »

PuyolErGud skrev:
Storken skrev:
PuyolErGud skrev:6-1 til Tottenham over Leicester. 4 mål af Harry Kane. Nu igen topscorer, og det endda med langt færre kampe spillet. Fantastisk af Harry "one season wonder" Kane som Storken vist fik døbt ham :razz:
Jeg har sgu aldrig kaldt Harry Kane noget negativt. Jeg sagde bare, at hans scoringsrate på 25% var umulig at opretholde over tid. Og jeg fik forresten ret, da han har haft en scoringsrate på 16% i Premier League siden jeg skrev det indlæg :razz:
Det var nu mest af alt også skrevet for sjov, men Kane kan vel næppe betragtes som heldig 3 sæsoner i træk :razz:
Han har heller ikke været heldig i tre sæsoner. Han var sandsynligvis uheldig i den forrige sæson, hvor han kun scorede på 13% af sine forsøg.

Der er ingen tvivl om, at Harry Kane er en dygtig afslutter. Tottenham er bare ikke et af de hold, der tager specielt fordeltagtige skud. Han vil derfor (på lang sigt) have svært ved at bevæge sig over de 20%, der kendetegner de mest kyniske angribere (Higuain, Aubameyang osv).

Jeg er personligt modstander af at købe angribere, der har haft en uholdbar sæson, når det komme til effektivitet. Man betaler simpelthen for noget, som ikke vil vare ved.

Det var eksempelvis Rashford i sidste sæson og Mbappe i denne sæson. De skal nok være gode fodboldspillere, men de havde heldet over en hel sæson.

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Jesni »

Du kan ikke være heldig over en hel sæson. Jesus christ.

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Kubala »

Jeg så en statistik over Tottenham, hvor de lå nr. 1 på de fleste felter. Chancer skabt osv., men conversion lå på 12,2% eller 12,5%, og at de lå nr. 6, hvad angik point på udebane. Ved ikke, om det er noget af forklaring på, at de slutter toer, men ikke etter i ligaen? Og om det er her, de skal forbedre, hvis de skal vinde ligaen? Men det var interessant. Tror, at det var hos Sky Sports, hvor Carragher snakkede om dem.

Edit: Det var efter Leicester-kampen. 6-1.

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Storken »

Kubala skrev:Jeg så en statistik over Tottenham, hvor de lå nr. 1 på de fleste felter. Chancer skabt osv., men conversion lå på 12,2% eller 12,5%, og at de lå nr. 6, hvad angik point på udebane. Ved ikke, om det er noget af forklaring på, at de slutter toer, men ikke etter i ligaen? Og om det er her, de skal forbedre, hvis de skal vinde ligaen? Men det var interessant. Tror, at det var hos Sky Sports, hvor Carragher snakkede om dem.
Tottenham tager ekstremt mange langskud, hvorfor deres conversion rate bør være lavere end de andre topholds. Jeg vil faktisk sige, at det er lidt heldigt, at de har en conversion rate på 11% (eksklusiv straffespark).

Holdenes andel af skud uden for feltet:
Tottenham: 47%
Manchester United: 42%
Liverpool: 40%
Manchester City: 38%
Chelsea: 38%
Arsenal: 33%

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Storken »

Effektivitet er virkelig en afgørende faktor, når det kommer til at bestemme placeringen i tabellen. Topholdene er ret jævnbyrdige, så mesterskabet bliver nærmest overladt til tilfældighederne.

City har eksempelvis en scoringsrate på 10,3% og de er det hold i ligaen, der spiller chancerne størst. Chelsea ligger til sammenligning på 13,9%. Den forskel er svær at forklare, men det flytter nok 15 point.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 8 gæster