Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Dahl
Indlæg: 155
Tilmeldt: tirs apr 17, 2012 10:21 am
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 4 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Dahl »

Der skal helt sikkert ske noget denne sommer, det er der ingen tvivl om. Med de rette salg og køb og en træner med et ordentligt system, så er jeg sikker på, at vi kan spille med om det hele. Jeg ville elske en blanding af unge spillere til fremtiden og spillere, som kan forbedre holdet lige nu og her - selvfølgelig på de pladser, hvor det er allermest nødvendigt.

Ud: Turan, Mathieu, Mascherano, Deulofeu hentes tilbage og sælges igen, Masip.
Så synes jeg man skal sælge én af Denis Suarez, Andre Gomes eller Rafinha, især hvis man pønser på at bruge dem som midtbanespillere. Jeg tror Andre Gomes får en sæson mere til at bevise sit værd, og derfor tror jeg Rafinha eller Denis Suarez kunne blive skippet videre. Medmindre de bliver brugt som reserver til Neymar og Messi. Hvis man skal tro rygterne, så vil klubben overveje bud på Rafinha.

Ind: Marlon bliver købt, men synes stadig vi skal have endnu en forsvarspiller. Davinson Sanchez eller Lemos ser jeg som to gode muligheder.
På højrebacken bliver det sandsynligvis Bellerin, selvom jeg selv har et godt øje til Semedo fra Benfica. Sidibe fra Monaco kunne også være et alternativ, eventuelt Florenzi fra Roma. Her kunne Aleix Vidal agere reserve eller Sergi Palencia fra b-holdet.
Selvom jeg efterhånden er en smule irriteret over Jordi Alba, så synes jeg ikke vi skal gøre noget ved venstrebacken. Hvis man pønser på at sælge Alba eller Digne, så jeg gerne man købte Guerreiro. Men som sagt, det er ikke nødvendigt denne sommer, selvom han på sigt kunne være en mulighed.

Midtbanen er præcis som højrebacken imo der, hvor vi bliver nød til at forstærke os. Drømmescenariet er Verratti, men tror desværre ikke det er realistisk. Derfor synes jeg, at en spiller som Jorginho fra Napoli kunne være et spændende alternativ. Han har været hjernen på Sarris hold, og tror sagtens han kan udfylde rollen som den kontrollerende midtbanespiller. Han havde fornyligt 182 (!!!) succesfulde afleveringer i en enkelt kamp.

I angrebet bør der ikke være de store ændringer. Mest fordi det ikke er der, hvor vi akut har brug for forstærkning. Hvis man ønsker at købe en spiller til angrebet, så synes jeg man skal gå efter Ousmane Dembele. Ung, vanvittigt talent og helt klart en spiller, som kan blive en af de allerbedste ude i fremtiden. Vi får Munir tilbage fra leje, og jeg kan ikke forestille mig, at man lejer ham ud eller sælger ham. Så angrebet skal man kun kigge på, hvis pengene rækker og vi har forstærket de pladser på banen, hvor det virkelig er nødvendigt.

Har vi økonomien til det? Sport siger, at vi har et transferbudget på 75 millioner euro + salg af spillere, så jeg tvivler. Det er mit drømmescenarie, og det er usikkert, at det sker. Der er dog ingen tvivl om, at vi går en spændende sommer i mø

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af MessiPogba »

Som foreslået inde i FC Barcelona-tråden, hvor jeg giver mit bud på denne sommers transfers, så vil jeg lige åbne den op herinde.

Vi står IMO lidt for svagt i angrebet.

Vi har tre superstjerner, som helst vil spille alle minutter, hvorfor ingen andre gider at tage chancen og komme til Barca, da de ved, at spilletiden er minimalt.

Jeg er på ingen måder imponeret af Paco, og jeg synes her forleden at have set noget på Facebook, at PSG er interesseret i at købe Paco. Hvis vi kan få skovlet en god portion penge der, og Rafinha også er væk, så knune Deulofeu i retur for en sæson samt Sebastian Giovinco være gode garderinger.

Giovinco tror jeg, kunne være en fantastisk reserve og spiller for os, da han er en dygtig individualist, og han måske nok i overtales til at få en mindre rolle i Barcelona, nu hvor han er 30 år. Han har spillet de kampe, han skal, og han ville hellere ikke være for dyr.

Hvordan ville fol khave det med Giovinco hos os? Ville han passe godt ind? Han kan jo dække alle de tre forreste pladser og sågar også spille 10'er, hvis vi vender midtbanetrekanten om. Deulofeu og Giovinco kunne give os mange muligheder.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Kvoller
Indlæg: 5158
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 796 gange
Blevet takket: 580 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Kvoller »

Zabaleta stopper i City efter denne sæson. Kunne han mon være brugbar i en sæson eller to? Tænker specielt hvis man vil sælge Vidal for at få penge til nye spillere, så kunne man jo hente Zabaleta på fri.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af zqa »

Har han ikke været elendig de sidste to sæsoner?
#jesuisSheep

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Storken »

zqa skrev:Har han ikke været elendig de sidste to sæsoner?
Hvornår er det blevet et modargument? Man skal helst ikke være alt for god, hvis man vil købes til forsvaret i Barca.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af zqa »

True that.
#jesuisSheep

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/premier- ... aco-profil

Hvor meget mon han ender med at koste?
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Tello
Indlæg: 7701
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 560 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Tello »

På den anden side af 500..

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

emo
Indlæg: 17780
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af emo »

Havde vi dog bare haft ham i stedet for Gomes... :(
Allez...

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg er ikke færdig med gomes endnu. Men silva måtte også meget gerne være i klubben ;-)
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

http://www.barcablaugranes.com/2017/5/1 ... n-verratti

phpBB [video]
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

emo
Indlæg: 17780
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af emo »

Han er fanme også dejlig. Kiggede på ham den anden dag og bæev overrasket over hans stats. Virker til at pakke passe godt ind på vores midt.

Sendt fra min ONE A2003 med Tapatalk
Allez...

Drake
Indlæg: 4330
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2587 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Drake »

Han virker spænende ham Jean Michaël Seri, ved ikke hvor meget Xavi der er over ham, og så er han 25, så det er vel også begrænset hvor meget bedre han kan blive, og han kommer jo heller ikke fra en særlig stor klub, så han allerede er en topspiller, så han ikke behøver at udvikle sig mere.

Men hvis han ikke er alt for dyr, kunne det være man skulle tage chancen, kunne være han udvikler sig senere ind andre, og måske allerede har et så høj niveau, at han er klar til at spille fast for en top klub :glad:

Han ser i de mindste mere spænende ud ind Gomes, og virker mere som en Barca spiller.
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Ialocin
Indlæg: 731
Tilmeldt: søn aug 17, 2014 11:54 am
Har takket: 118 gange
Blevet takket: 117 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Ialocin »

Virker meget interessant. Ham ville jeg gerne se i Barca.

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Guardiola »

Kender ham ikke, men enig i, at han ser rigtig spændende ud ud fra det youtube. God spilforståelse, gode afleveringer, god fysik, god dynamik. Virker til at have noget af den tilstedeværelse, jeg synes vi mangler på midten for tiden

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Google [Bot] og 19 gæster