Real Madrid

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5421
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Kubala skrev:Jeg tror, at det kommer til at gavne Real uden Ronaldo mod Depor, desværre. For det første flyder spillet bedre, som OliverDK er inde på og for det andet arbejder reserverne hårdere end starterne.
Men man kommer da ikke uden om at Ronaldo har en mål næse og placeringsevne som ingen anden Real spiller.. Derfor scorer han jo mange mål sæson efter sæson.. Målene skal jo også scores, selvom spillet sikkert er bedre og mere flydende uden Ronaldo.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Kubala »

SpillerSomMESSI skrev:
Kubala skrev:Jeg tror, at det kommer til at gavne Real uden Ronaldo mod Depor, desværre. For det første flyder spillet bedre, som OliverDK er inde på og for det andet arbejder reserverne hårdere end starterne.
Men man kommer da ikke uden om at Ronaldo har en mål næse og placeringsevne som ingen anden Real spiller.. Derfor scorer han jo mange mål sæson efter sæson.. Målene skal jo også scores, selvom spillet sikkert er bedre og mere flydende uden Ronaldo.
Reserverne kan også score mål og vinde kampe, det har man set i denne sæson. Og når spillet samtidig flyder, så gør det ikke det store at undvære Ronaldo. Men jo, Ronaldo har da på det seneste dukket op og scoret vigtige mål. Han virker bare mindre tændt mod de mindre hold eller det gør starterne bare generelt.

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Kubala »

Vi snakker om Ronaldo, men hvad med deres forsvar? Ramos er ude pga. karantæne, men er Pepe og Varane tilbage? Hvis de ikke er det, hvem skal så spille ved siden af Nacho? Det er vel et større problem?

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Kubala »

Ud fra Transfermarkt.com kan jeg se, at Varane skulle vende tilbage d. 3/5, mens tidspunktet for tilbagevenden er ukendt vedr. Pepe.

PuyolErGud
Indlæg: 10610
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 595 gange
Blevet takket: 563 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af PuyolErGud »

Pepe er ude, og kommer ikke tilbage lige foreløbig i hvert fald. Varane træner med igen, men vist kun 1-2 træninger. Spørgsmålet er om man vil risikere at spille Varane allerede. De har kun Nacho, og så skal Casemiro eller Danilo til at lege midterforsvar, medmindre Varane starter, men med en risiko at han bliver skadet igen.

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Kubala »

Jeg tænkte det samme omkring Varane(om de ville tage chancer med ham og lade ham starte, nu når Ramos er ude pga. karantæne), da der var snak om ham efter El Clasico; at han var begyndt at træne. Zidane satsede jo med Bale og det endte jo ikke særlig godt, så ved ikke, om han gør det samme med Varane. Hvis ikke, så har du ret, at det enten bliver Danilo eller Casemiro, men det er vel et større problem, tænker jeg, end det, at Ronaldo ikke er med? Det er dog super irriterende, at de skal spille mod Depor og ikke Sevilla eller Celta, for ved ikke, hvor giftige Depor er offensivt.

PuyolErGud
Indlæg: 10610
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 595 gange
Blevet takket: 563 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af PuyolErGud »

Deportivo er mærkelig størrelse hjemne. De har både slået Sociedad og os ([CRYING FACE]) hjemme, men samtidig tabt til blandt andet Alaves med flere. Håber de har en af deres gode kampe, især fordi de stortset kan sikre sig overlevelse med en sejr.

Sendt fra min EVA-L09 med Tapatalk

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Kubala »

Jep, de slog Barca, så de kan jo godt, men for ikke at jinxe den, så siger jeg, at de får sig en ordentlig tur af Real.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af A$AP »

Kroos er heller ikke med.

Brugeravatar
!Option
Indlæg: 915
Tilmeldt: ons jan 18, 2017 3:44 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 173 gange
Blevet takket: 150 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af !Option »

Mht. Reals CB problemer, mener jeg også at Nacho kun er et enkelt gult kort fra karantæne :lol:
Rey Abi!

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20098
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 303 gange
Blevet takket: 1024 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Det gik stærkt. Jeg slukker.

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5421
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Hmmmm... wierd
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Starnils
Indlæg: 447
Tilmeldt: man jun 20, 2016 11:02 pm
Har takket: 165 gange
Blevet takket: 65 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Starnils »

Hvordan fuck tabte vi mod det her hold..
Socio. no. 54.257

PuyolErGud
Indlæg: 10610
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 595 gange
Blevet takket: 563 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af PuyolErGud »

Vel bare typisk. Superb mod os. Ringe mod Real. De spiller bare bedre uden Ronaldo, altså Real.

Sendt fra min EVA-L09 med Tapatalk

Nielsen
Indlæg: 107
Tilmeldt: ons mar 05, 2014 12:13 am
Geografisk sted: København
Har takket: 7 gange
Blevet takket: 8 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Nielsen »

Det er nærmest en fuld b-kæde de stiller med... deres bænk er bare bedre end vores
Flere husmandsfinter !

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 1 gæst