23/4 Real Madrid - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2016/2017

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
abx
Indlæg: 4516
Tilmeldt: ons sep 06, 2006 10:24 pm
Geografisk sted: Fezbjerg
Har takket: 2265 gange
Blevet takket: 656 gange

Re: 23/4 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af abx »

Nejjjjjjj
Próxima Estación.... Parallel!

Jønde
Indlæg: 494
Tilmeldt: tirs sep 20, 2005 2:57 am
Har takket: 12 gange
Blevet takket: 14 gange

Re: 23/4 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Jønde »

Blaugrana92 skrev:Seriøst, hvem er det Casemiro sutter pik på, for konstant at undgå udvisninger? Han burde seriøst blive vist ud hver anden kamp. Det er helt vildt, hvad han får lov at slippe afsted med.

Kan være han gør det på den samme som bussi. Han er satme også champ i at undgå kort.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 23/4 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Hvordan slipper casemiro afsted med det der? Det er det tydeligste røde kort siden det han slap for mod bayern ;-)
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 23/4 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Hvad siger folk forresten til situationen med cris cris og umtiti? Var der straffe?
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 23/4 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af A$AP »

Første halvleg: Messilona.

Messi løber cirkler om Casemiro, et frispark mere og så skal der simpelthen være rødt. Vi kan faktisk vinde den her.

Xavi6Smede
Indlæg: 1436
Tilmeldt: tirs dec 23, 2014 8:02 pm
Har takket: 53 gange
Blevet takket: 135 gange

Re: 23/4 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Xavi6Smede »

Der blev gudskelov dømt frispark til Navas til sidst.

Vi har ikke været særlig gode, men det har Real Madrid godt nok heller ikke. Indtil videre kan vi være mest tilfreds. Messi med sin bedste halvleg i lange tider!

Casemiro.....

Badabing
Indlæg: 1297
Tilmeldt: søn dec 04, 2011 11:36 pm
Har takket: 89 gange
Blevet takket: 96 gange

Re: 23/4 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Badabing »

Piquénbauer skrev:Hvad siger folk forresten til situationen med cris cris og umtiti? Var der straffe?
Nej langtfra. Ja, kontakten var der, et lille prik på skinnebenet, men ikke nok til at dømme frispark eller i dette tilfælde straffe efter min mening
Senest rettet af Badabing søn apr 23, 2017 9:38 pm, rettet i alt 1 gang.
ᕦ( ͡° ͜ʖ ͡°)ᕤ

klogfyr
Indlæg: 2377
Tilmeldt: tirs okt 10, 2006 7:58 pm
Geografisk sted: Holbæk
Har takket: 97 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: 23/4 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af klogfyr »

Nu gætter jeg bare, men havde Umtiti lavet det frispark, så havde han fået sit andet gule kort. Hans første var tyndt også. Det er jo klart andet gule til Casemiro. Det er en kontra, han stopper. Jeg synes faktisk, vi har spillet Okay i første halvleg.

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: 23/4 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Guardiola »

Messi er grunden til at vi er med. Og grunden til, at det ikke er umuligt at vi vinder den her. Han opvejer for alt hvad vores forsvar mangler. Lionel Mozart

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 23/4 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Badabing skrev:
Piquénbauer skrev:Hvad siger folk forresten til situationen med cris cris og umtiti? Var der straffe?
Nej langtfra. Ja, kontakten var der, et lille prik på skinnebenet, men ikke nok til at dømme frispark og endda straffe efter min mening
Det var også min tanke. Men ser kampen uden lyd (bedre for mine nerver) så hørte ikke hvad der blev sagt om det.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 23/4 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af JonasV »

Guardiola skrev:Lionel Mozart
Med Bjørn & Okay som backingband.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 23/4 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Blaugrana92 »

Jønde skrev:
Blaugrana92 skrev:Seriøst, hvem er det Casemiro sutter pik på, for konstant at undgå udvisninger? Han burde seriøst blive vist ud hver anden kamp. Det er helt vildt, hvad han får lov at slippe afsted med.

Kan være han gør det på den samme som bussi. Han er satme også champ i at undgå kort.
Busquets har fået 8 gule kort og han begår i snit 1,1 frispark per kamp. Casemiro har fået 6 gule kort og han begår i snit 2,2 frispark per kamp. Der er noget galt.

FCBSOCI
Indlæg: 2448
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1172 gange
Blevet takket: 508 gange

Re: 23/4 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af FCBSOCI »

I mit næste tv ønsker jeg en knap, så jeg kan mute Preben Elkjær. Det var synd for kampen, hvis Casemiro var blevet vist ud, siger Elkjær. Jamen for helv... Casemiro lavede et frispark til et klokkeklart gult kort. Så han skulle bare have været vist ud. Ved samme lejlighed kunne vi udvise Elkjær fra fremtidige Barca kampe.

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 23/4 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Storken »

Piquénbauer skrev:Hvordan slipper casemiro afsted med det der? Det er det tydeligste røde kort siden det han slap for mod bayern ;-)
Han skal have sit andet gule kort, når dommeren vælger at dømme frisparket. Det er slet ikke til diskussion, da der var tale om et lovende angreb.

Jeg forestiller mig, at dommeren får pænt med kritik for den af sine overordnede. Det var jo ikke sådan, at han missede eller fejlbedømte en situation. Han valgte simpelthen at tilsidesætte reglerne.

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: 23/4 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Guardiola »

Piquénbauer skrev:Hvad siger folk forresten til situationen med cris cris og umtiti? Var der straffe?
Jeg synes det. Først sparker Umtiti til Ronaldos fod istedet for bolden, og derefter sparker han med det andet ben ud efter ham. Synes han laver mange hovedløse ting. At trække et gult i en ufarlig situation på modstanderens banehalvdel er også tåbeligt

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 4 gæster