23/4 Real Madrid - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2016/2017

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 23/4 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg kan vitterligt ikke se os vinde i dag. Hvis vi kan få uafgjort så ville det være optimalt.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: 23/4 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Bager »

Det eneste der giver mig ro pt.:
Billede
Visca el Barca

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: 23/4 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

Man skal vinde. Det er det eneste resultat, som vil være acceptabelt, men spørgsmålet er, om de overhovedet kan det? Jeg tror det ikke. Det værste er selvfølgelig, at de bliver kørt fuldstændigt midt over, men altså, hvis de bliver det, så vil det jo ikke overraske nogen, for det har man set et par gange i denne sæson; med andre ord har man vænnet sig til alt i denne sæson.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: 23/4 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Dytrax »

Har så godt som ingen forventninger. Ud overden at jeg ved, at hvis Gustav scorer, så smadrer jeg fjernsynet og rager hunden skaldet

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8333
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 635 gange

Re: 23/4 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Michman »

Vind eller forsvind.
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 23/4 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Skydefinten »

Mats første tur i Madrid.

3 mål lukket ind i Manchester. 4 i Paris og 3 i Torino. No Worries!
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
Reevenge
Indlæg: 1228
Tilmeldt: lør maj 02, 2009 10:27 pm
Har takket: 146 gange
Blevet takket: 215 gange

Re: 23/4 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Reevenge »

Hånden på (Barca)hjertet, må jeg erkende at Real Madrid er p.t. det bedste hold i verden. De har en stærk trup, kanon bredde og en masse selvtillid og det fornødne held i denne sæson.

Jeg håber inderligt vi vinder, men vi skal spille en perfekt kamp for spiller for spiller er Real det bedste mandskab for første gang i snart et årti.

Brugeravatar
Lasse N
Indlæg: 212
Tilmeldt: tors jan 20, 2011 12:29 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 35 gange
Blevet takket: 12 gange

Re: 23/4 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Lasse N »

Reevenge skrev:Hånden på (Barca)hjertet, må jeg erkende at Real Madrid er p.t. det bedste hold i verden. De har en stærk trup, kanon bredde og en masse selvtillid og det fornødne held i denne sæson.
Jeg sad netop og skulle til at skrive noget lignede!!! 100 procent enig, vi er så meget bagud, hvad det angår.

Jeg frygter virkelig det værste. Barcas forsvar har været det dårligste i mange mange år, vi har været fuldstændig fejlplaceret og forvirret alt for mange gange, virket nervøse og langsomme. Jeg kan på ingen måde se os dæmme op for Madrids hurtige spillere samt massive kontraer/omstillinger.

Mit eneste håb, er at Messi begynder at præstere optimalt i el clasico igen og redder os, det er dog en naiv tanke.

jeg tror på dette... 4-,1 5-1, 4-0, eller 5-0...... Madrid er flyvende og har et kæmpe overtag. De spiller noget rigtig rigtig god fodbold i øjeblikket. desværre.

Jønde
Indlæg: 494
Tilmeldt: tirs sep 20, 2005 2:57 am
Har takket: 12 gange
Blevet takket: 14 gange

Re: 23/4 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Jønde »

Uafgjort som optimalt resultat!!?!!
Alle kampen skal vindes, alle kampe kan vindes og denne kamp er ingen undtagelse. Men det kommer til at kræve blod, sved og mere blod.
Jeg håber på at vi overrasker lidt med vores taktik og statet i en 4-4-2 med suarez og alcasar oppe foran, med messi som en klassisk 10'er bagved og så 3 centrale midtbane spillere. Lad os bare give dem plads på kanterne, vi matcher dem ikke alligevel.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 23/4 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Jep. Med vores form, manglende system, karantæne til ney osv så ser jeg os ikke vinde. Derfor vil jeg være tilfreds med uafgjort (aka ikke at blive ydmyget).
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 23/4 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Skydefinten »

Dødbolde! Dødbolde for faan. Gør noget LE. Sæt ikke Raki på Ramos eller Alba på CR.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Jønde
Indlæg: 494
Tilmeldt: tirs sep 20, 2005 2:57 am
Har takket: 12 gange
Blevet takket: 14 gange

Re: 23/4 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Jønde »

Skydefinten skrev:Dødbolde! Dødbolde for faan. Gør noget LE. Sæt ikke Raki på Ramos eller Alba på CR.

Forslag?

Roberto på cr? Hmmm, den er svær ik.
Jeg tænker at vi skal holde pique og bussi fri for faste opgaver og de skal udelukkende gå efter bolden. Alba og roberto på stolperne. Vi skal ha nogle på stolperne, når vi er så svage i luften.

Jønde
Indlæg: 494
Tilmeldt: tirs sep 20, 2005 2:57 am
Har takket: 12 gange
Blevet takket: 14 gange

Re: 23/4 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Jønde »

Piquénbauer skrev:Jep. Med vores form, manglende system, karantæne til ney osv så ser jeg os ikke vinde. Derfor vil jeg være tilfreds med uafgjort (aka ikke at blive ydmyget).

Jeg syntes alligevel det er vildt at man barca fan er tilfreds med uafgjort... Alle kampe skal vindes, alle kampe kan vindes. Er vi favoritter, form og alt taget i betragtning? Klart nej, men vi har messi, så mon ik vi klare den alligevel. :glad:

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 23/4 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Storken »

Starnils skrev:Hvordan ser i Barcas muligheder for at vinde ligaen, hvis vi vinder kampen i dag?
Billede

Det er sandsynligvis ikke meget galt.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 23/4 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

Let's destroy this MOTHERFUCKING place :twisted: :twisted: :twisted:
MDCCCXCIX

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 9 gæster